Hoe oud ben je nu ook weer?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
nee idd, ik dus ook niet
Wil niet zeggen en hoop ik nog altijd hoor dat ik echt iemand vind die echt leuk is en verliefd enzo en dat er dan samen wat een idee is. Maarja begin die hoop wel haast bijna op te geven ofzo
bijna 41quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu ook weer?
Nou, dat valt ook nog wel mee. Ken ook lui die pas op hun 50e of later een liefde vonden.quote:
Okéquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie het niet als uitzichtloos alleen
als ik het zo lees heb jij het opgegeven al? Euhm ikke nog niet
klopt ik heb de hoop dus ook nog niet opgegeven, maar ben er ook weer niet continu mee bezig.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook nog wel mee. Ken ook lui die pas op hun 50e of later een liefde vonden.
Ik weet niet of er bij jullie in de regio dezelfde feesten zijn. Maar hier had je eens in de zoveel tijd Swingers nights (en nee niet om met je partner met anderen te seksen". Maar waren meer feesten voor 30+ met ook muziek uit de tijd dat men die leeftijd had als jong kuiken die uitging voor het eerst. Daar kwamen heel veel singles op af, man en vrouw.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ik heb de hoop dus ook nog niet opgegeven, maar ben er ook weer niet continu mee bezig.
Mss moet ik me weer eens inschrijven op dating sites trouwens, maarja had zoveel gedoe dat ik dacht, van wil er eigenlijk niemand mee lastig vallen ff met mezelf
Okéquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ik heb de hoop dus ook nog niet opgegeven, maar ben er ook weer niet continu mee bezig.
Mss moet ik me weer eens inschrijven op dating sites trouwens, maarja had zoveel gedoe dat ik dacht, van wil er eigenlijk niemand mee lastig vallen ff met mezelf
Wanneer gaan we daten?quote:
geen idee niet direct dat ik denk dat is hier?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet niet of er bij jullie in de regio dezelfde feesten zijn. Maar hier had je eens in de zoveel tijd Swingers nights (en nee niet om met je partner met anderen te seksen". Maar waren meer feesten voor 30+ met ook muziek uit de tijd dat men die leeftijd had als jong kuiken die uitging voor het eerst. Daar kwamen heel veel singles op af, man en vrouw.
Nee je zegt haast bijna opgegeven. Dus er is nog kans.quote:
Je praat hier ook met iedereen, in real life zijn vreemden vaak nog vriendelijker dan online ook.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee niet direct dat ik denk dat is hier?
maar vind het ook niet leuk om alleen ergens heen te gaan? of eng.
Ik weet niet opzich ben ik best zelfverzekerd nl, maar nieuwe groepen en onbekenden enzo, komt omdat ik van nature wss wel beetje verlegen ben.
Oh je gaat ineens aardig doen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee je zegt haast bijna opgegeven. Dus er is nog kans.
ja das wel waar en meestal is dat dus ook zo, en komt het wel goed enzo en kan ik prima praatje maken. maar ben wel beetje bang voor gevoelige vragen. Hoewel zal ook wel meevallen meestalquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je praat hier ook met iedereen, in real life zijn vreemden vaak nog vriendelijker dan online ook.
Hè getver - dat akelige script zit er nog in hier.quote:
Je hoeft op date 1/ 1e contact ook niet je levensverhaal te vertellenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja das wel waar en meestal is dat dus ook zo, en komt het wel goed enzo en kan ik prima praatje maken. maar ben wel beetje bang voor gevoelige vragen. Hoewel zal ook wel meevallen meestal
Zeker op een ouderwetse disco avond maat, dat gaat om bier drinken en nieuwe mensen leren kennen en slap geouwehoer. Je beperkt jezelf met je gedachten maatquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja das wel waar en meestal is dat dus ook zo, en komt het wel goed enzo en kan ik prima praatje maken. maar ben wel beetje bang voor gevoelige vragen. Hoewel zal ook wel meevallen meestal
Ik maak veelal grappen, of jij die wel of niet als aardig opvat is helemaal aan jou.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh je gaat ineens aardig doen?
Ja, geef die stakker van een devzero maar weer de schuld. Dat zal hem lerenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Hè getver - dat akelige script zit er nog in hier.
DEVZERO!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee weet ik, maar heb het niet eens over date enzo, maar gewoon met anderen alleen al, tis toch kut. ik heb nl wel altijd wat uit te leggen. En ik ben dan ook weer zo dat ik dat niet ontwijk en gewoon eerlijk antwoord geef.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hoeft op date 1/ 1e contact ook niet je levensverhaal te vertellen
ja denk wel, nouja. ik ben wel beetje op omslagpunt hoor, maargoed het koste gewoon voor mezelf wat tijd om alles op orde te krijgen, wss is het nu wel weer ok lijkt me.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeker op een ouderwetse disco avond maat, dat gaat om bier drinken en nieuwe mensen leren kennen en slap geouwehoer. Je beperkt jezelf met je gedachten maat
Of gewoon eens blanco beginnen en de rest de rest laten een hele lange poos.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
nee weet ik, maar heb het niet eens over date enzo, maar gewoon met anderen alleen al, tis toch kut. ik heb nl wel altijd wat uit te leggen. En ik ben dan ook weer zo dat ik dat niet ontwijk en gewoon eerlijk antwoord geef.
Naja meestal zal dat dan allemaal positief zijn hoor, want goed weet wel dingen fout gedaan en zeker als je met iemand relatie hebt of krijgt is het wel wat om uit te leggen denk ik........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |