Doa velt mig de boks van aaf.quote:
Dan moet je ook een riem om doenquote:
Ah zie je, je verstaat het prima.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je ook een riem om doen
Ben je al opgeknapt ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ben je al weer aangereden van vakantie?quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
"wat zit je te zeur'n?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of common cents
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]Dat is correct en tevens juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lack of common cents
Ja het gaat wel beter, maar een tochtje supermarkt was al een uitputtingsslag, hopelijk gaat het morgen op het werk wat beterquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja het gaat wel beter, maar een tochtje supermarkt was al een uitputtingsslag, hopelijk gaat het morgen op het werk wat beter
Ik ben toch geen Brabo?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je al weer aangereden van vakantie?
Whutttt werk!quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja het gaat wel beter, maar een tochtje supermarkt was al een uitputtingsslag, hopelijk gaat het morgen op het werk wat beter
Jah bah. Natuurlijk gelijk al weer een paar afsprakenquote:
Dat gaat best hard, wasgoed. Ik houd het een week vol, dan moet het apparaat wel aan...quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah bah. Natuurlijk gelijk al weer een paar afspraken![]()
Maar goed, vanavond nog even relaxen en de derde was ophangen. Ik ben geschokt hoeveel was ik kan produceren in nog geen 2 weken vakantie
Das wel heel snel gegaan hèquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah bah. Natuurlijk gelijk al weer een paar afspraken![]()
Maar goed, vanavond nog even relaxen en de derde was ophangen. Ik ben geschokt hoeveel was ik kan produceren in nog geen 2 weken vakantie
Ah, het voorleesritueel, uberhaupt het naar bed krijgen (da's een hele klus, tell me about it)...quote:
Jij doet ook voorleesrituelenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, het voorleesritueel, uberhaupt het naar bed krijgen (da's een hele klus, tell me about it)...
Straks, rond een uur of negen, een doodvermoeide ToT, eindelijk uitgeblust neerploffend op de bank.
Heb jij ook kinderen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, het voorleesritueel, uberhaupt het naar bed krijgen (da's een hele klus, tell me about it)...
Straks, rond een uur of negen, een doodvermoeide ToT, eindelijk uitgeblust neerploffend op de bank.
Aaahhhhquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deed, voor mijn neefjes, als ik oppastte.
Ah, ik zie hier het antwoordquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deed, voor mijn neefjes, als ik oppastte.
Het antwoord opquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij ook kinderen?
Of gewoon in het algemeen moeite om mensen naar bed te krijgen?
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
Heeft iemand @:Gebrokenglas gehackt
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O die vraag heb ik even gemist.
Ben je daar mooi vanaf.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Gordijnen worden door een andere flatgenoot opgehaald
Dexters labquote:
Ja eindelijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeg maar greys, jullie hebt toch vakansie nu?
Om 9 uur begon de ellende hier vroeger pas. Dan kwam ze nog een stuk of 10 keer uit bed even kijken wat anderen aan het doen waren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was daar vroeger ook een ster inquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Om 9 uur begon de ellende hier vroeger pas. Dan kwam ze nog een stuk of 10 keer uit bed even kijken wat anderen aan het doen waren.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je al weer aangereden van vakantie?
Ben jij de dochter van mijn ex?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was daar vroeger ook een ster in
Ik denk dat dat bijna onmogelijk isquote:
Nee hij zit me echt uit te dagen!quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat dus.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Om 9 uur begon de ellende hier vroeger pas. Dan kwam ze nog een stuk of 10 keer uit bed even kijken wat anderen aan het doen waren.
Wait, what now?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij ook kinderen?
Smoothquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij ook kinderen?
Heb je geen behang ergens liggen? Kun je hem daarachter plakken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hij zit me echt uit te dagen!
En ik me steeds verstoppen om aan hem te ontkomen, maar helaas!
Nee met 2quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deed, voor mijn neefjes, als ik oppaste.
oeh, da's met 1 t, toch, @:maily ?
Hier was het er gelukkig maar 1.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Had je net de ene net in bed, deur op een kier en alles, was je bezig om de andere onder de dekens te krijgen, staat nr 1 weer in de deuropening.... En andersom ook... zo ging het maar door.Pffff.
Achteraf leuk maar op zo'n moment weet je ook niet meer hoe je dit nu moet aanpakken.
Hij is nu bomen aan het tekenen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je geen behang ergens liggen? Kun je hem daarachter plakken.
Heel goed!quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met inpakken
Dan kan hij de blaadjes erop plakken. Ipv van op zichzelfquote:
Daarom ook maar 1 kind nemen. Half uurtje voorlezen en ze viel meestal in slaap. Tegenwoordig is ze "te groot" voor voorlezenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Had je net de ene net in bed, deur op een kier en alles, was je bezig om de andere onder de dekens te krijgen, staat nr 1 weer in de deuropening.... En andersom ook... zo ging het maar door.Pffff.
Achteraf leuk maar op zo'n moment weet je ook niet meer hoe je dit nu moet aanpakken.
Een direct bevel! Nou, opvolgen maar. Papa moet ook tekenen. Nu kan papa dat erg goed.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
"Papa, komen! Papier pakken, ook tekenen!"
Mon dieu!Nog 8 minuten van deze ellende!
8 minuten? Volgens mij heb je nog een paar jaar te gaan hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
"Papa, komen! Papier pakken, ook tekenen!"
Mon dieu!Nog 8 minuten van deze ellende!
Ik dacht gewoon aan het Brabants gebruik van het woord "aanrijden". Verder heb ik die uitdrukking ook nog nooit gehoord.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat heb ik hier nooit gehoord ...
Google zei dat het ook Limburgs was.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan het Brabants gebruik van het woord "aanrijden". Verder heb ik die uitdrukking ook nog nooit gehoord.
Mooie tafel met vier eetstoelen gescoordquote:
Oke.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan het Brabants gebruik van het woord "aanrijden". Verder heb ik die uitdrukking ook nog nooit gehoord.
Paar jaarquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
8 minuten? Volgens mij heb je nog een paar jaar te gaan hoor.
Vlaams gebruiken ze het ookquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:
Anders wordt het groepsseks ?quote:
Ik wilde het nog voorzichtig brengen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paar jaar
Zeg maar gerust 2 decennium
Met een beetje mazzel zijn ze voor hun 30ste uit huisquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde het nog voorzichtig brengen.
Dan kunnen ze net zo goed thuis blijven wonen en van daaruit de mantelzorg gaan verlenenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zijn ze voor hun 30ste uit huis
Zegquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed thuis blijven wonen en van daaruit de mantelzorg gaan verlenen
18quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zijn ze voor hun 30ste uit huis
O kak, je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Hebben we het hier over de verleden tijd van oppassen?
Jaaaa!quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deed, voor mijn neefjes, als ik oppaste.
oeh, da's met 1 t, toch, @:maily ?
"oppaste" of "oppastte"? Ik moest echt googlen.quote:
Oppastequote:Op maandag 19 augustus 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"oppaste" of "oppastte"? Ik moest echt googlen.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed thuis blijven wonen en van daaruit de mantelzorg gaan verlenen
Ik denk er nog even over naquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:32 schreef aeque het volgende:
Ik zoek anders nog wel pleegouders die ik kan voorzien van mantelzorg later. Ik zie de dm's wel verschijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |