Wat moet jij nou weer 🤨quote:
Ik zie het inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Halper werkt op moment in de fabriek in brabant om z'n komende trip te bekostigen
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Nooit eerder van Halper gehoord
Daar ben ik content mee
"Visvakanties"?quote:
Dat toilet shotquote:
Deze man heeft het vlogtalent van du bradge.quote:
Nou misschien niet zwakbegaafd maar helemaal 100 is hij ook weer niet natuurlijk. Sowieso moker autistischquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Deze man heeft het vlogtalent van du bradge.
Alleen deze man maakt nog wel eens wat mee en is niet zwakbegaafd.
Dit is zo goed.
Heeft gewoon een bachelor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien niet zwakbegaafd maar helemaal 100 is hij ook weer niet natuurlijk. Sowieso moker autistisch
Serieus?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Heeft gewoon een bachelor.
Halper GOD
Omdat hij voor VRIJHEID gaat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:21 schreef Fok-it het volgende:
Waarom werk je dan in godsnaam in een fabriek
Lolquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat hij voor VRIJHEID gaat.
Anderhalf jaar beunen in je sociale huurwoning om dan 6 maanden door het RUBBER heen te gaan.
Een valide excuus is natuurlijk dat het voor veel mensen bijzonder weinig toevoegt (zie Halper NL)quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Je hebt letterlijk geen excuus
Ik ook bijnaquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Heeft gewoon een bachelor.
Halper GOD
Beasting maatquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook bijna
Ik kan die Guy achterna![]()
BEASTMODE ACTIVATING
Hoeveel ec moet je nogquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook bijna
Ik kan die Guy achterna![]()
BEASTMODE ACTIVATING
Oh krijgen we dit weerquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Je hebt letterlijk geen excuus
Januariquote:
30quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoeveel ec moet je nog
En ga je nog master
Welke vakanties?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Januari
[..]
30
Denk het niet. Ik wil cashflow, vakanties en een Rolex.
Chevy in Afghanistan zou wel top content opleverenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Afghanistan is wel een goede bestemming heb ik geleerd van Afghaanse vluchtelingen!
F1 vakantie en Albuquote:
Kan altijd nog ookquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Januari
[..]
30
Denk het niet. Ik wil cashflow, vakanties en een Rolex.
Minder saai dan heel wat banenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:30 schreef Bezsen het volgende:
Een bachelor halen lijkt me echt het saaiste in de hele wereld.
Behalve dat normie werkgevers er nog al veel waarde aan hechtenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een valide excuus is natuurlijk dat het voor veel mensen bijzonder weinig toevoegt (zie Halper NL)
En we zouden naar LA gaan voor de OSquote:
Vooral als starter welquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve dat normie werkgevers er nog al veel waarde aan hechten
Laat je niet cucken door werkgevers vriendinquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve dat normie werkgevers er nog al veel waarde aan hechten
Oke DimaCapricequote:
Gaan we gewoon doen bro, alleen duurt nog een eeeuwigheid. Vandaar dat ik eventjes vergatquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En we zouden naar LA gaan voor de OS
En hoeveel sta je daarvan af aan de strijders in Oekraïnequote:Op zondag 18 augustus 2024 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaan we gewoon doen bro, alleen duurt nog een eeeuwigheid. Vandaar dat ik eventjes vergat
Holy shit bro. 4 jaar. Hoeveel doekoe ga ik kunnen maken in die tijd
Denk wel meer dan 10kquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaan we gewoon doen bro, alleen duurt nog een eeeuwigheid. Vandaar dat ik eventjes vergat
Holy shit bro. 4 jaar. Hoeveel doekoe ga ik kunnen maken in die tijd
2500 jaarsalaris. Gaat Chevy in Kathmandu werken?quote:
Ik wil gewoon niet te veel druk op die jongen leggenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2500 jaarsalaris. Gaat Chevy in Kathmandu werken?
Ik moet helemaal niks!quote:
Nah hoef ik me geen zorgen om te makenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Laat je niet cucken door werkgevers vriendin
Ga je daar ook heen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2500 jaarsalaris. Gaat Chevy in Kathmandu werken?
Nepal is wel mooi landje ja.quote:
Hoereren in Pattaya bedoel je?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat Capu ook wel zoiets kan gaan doen
Ben jij net zo dik als the whale?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nepal is wel mooi landje ja.
We sluiten het niet uit!
Leuk he als je net interesse hebt getoond in haar zoveelste dagje chips en ijs vretenquote:
Zal wel zijn geld zijn!quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja steeds bevestiging van die meisjes dat hij zo geweldig is
Capu krijgt uiteindelijk wel iemand uit het deurpquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja steeds bevestiging van die meisjes dat hij zo geweldig is
Die knul is nog redelijk vaak op stapquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Capu krijgt uiteindelijk wel iemand uit het deurp
Jij gaat vaak genoeg naar de gym.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:29 schreef Questular het volgende:
Ik schrik wel een beetje van het fatshamen hier. Ik dacht dat dit een veilige plek was.
Ben er nu zelfs, fok is heerlijk vermaak tussen de setjes in .quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:34 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij gaat vaak genoeg naar de gym.
Je mag tegenwoordig al niet eens meer vragen stellen van die woke deugclubquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:29 schreef Questular het volgende:
Ik schrik wel een beetje van het fatshamen hier. Ik dacht dat dit een veilige plek was.
The Whale tegenwoordig het schoonheidsideaal!!quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig al niet eens meer vragen stellen van die woke deugclub
Body positivityquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Whale tegenwoordig het schoonheidsideaal!!
Ik vind dat we wel een beetje rekening kunnen houden met de dikzakjes hier.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig al niet eens meer vragen stellen van die woke deugclub
Wel zielige filmquote:
Yayquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
Sopranos aanrader? Yay or nay?
100 procent yayquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
Sopranos aanrader? Yay or nay?
Oh maar dat ben ik ookquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yay
Maar bij vlagen wel ietwat oubollig
Superleukquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zo eentje tot mijn beschikking de komende jaren. Een Sigma 38 class. Gisteren besproken in ruil voor elektrotechnische diensten bij de zeilschool aan de vloot. Ze worden niet meer gebouwd en ze is dan ook op leeftijd. Ik mag ook andere scheepjes lenen, maar deze is de grootste (38ft is ongeveer 14 meter lengte).
[ afbeelding ]
Ja vet hè. Het speelt al langer in mijn hoofd om iets met mijn kunde te doen aan zeilboten. Zo kan ik in contact komen met jachteigenaren en er wellicht een business van maken.quote:
Bro is goatingquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zo eentje tot mijn beschikking de komende jaren. Een Sigma 38 class. Gisteren besproken in ruil voor elektrotechnische diensten bij de zeilschool aan de vloot. Ze worden niet meer gebouwd en ze is dan ook op leeftijd. Ik mag ook andere scheepjes lenen, maar deze is de grootste (38ft is ongeveer 14 meter lengte).
[ afbeelding ]
Zoek je nog leerlingen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja vet hè. Het speelt al langer in mijn hoofd om iets met mijn kunde te doen aan zeilboten. Zo kan ik in contact komen met jachteigenaren en er wellicht een business van maken.
Elk kloontje een nieuw beroepquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Begrafenisondernemer
Ict'er
Psychologie
Juridische dienstverlening
Zeilinstructeur
Zijn maar weinig zo multifunctioneel als John
We zoeken vooral betalende leerlingen met rijke ouders en die heten geen John, maar Diederik en Jan-Willem of zo.quote:
Oh dan hebben we nog wel wat te gaanquote:
Die heeft geen baan johquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Begrafenisondernemer
Ict'er
Psychologie
Zeilinstructeur
Je bent iets op het spoor!quote:
Een fantast is moeilijk te vindenquote:
nice, neem je dan een keer je vrienden van de sc mee?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn toch aber, dimm en rozevla ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nice, neem je dan een keer je vrienden van de sc mee?
Je mag de vissticks van kapitein Iglo meenemenquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:00 schreef Loverboii het volgende:
wil wel meegaan als ik kapitein mag spelen
lijkt me prima gezelschapquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat zijn toch aber, dimm en rozevla ofzo
Zou wel kunnen ja. Heb ik het wel eens eerder over gehad hier.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nice, neem je dan een keer je vrienden van de sc mee?
🤔quote:
Ravigod?quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja hoe heet dat, die zure met kappertjes
Zou het liefste minder processed vlees willen eten, maar met deze prijzen kan dat niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:48 schreef Fok-it het volgende:
Niet alleen maar ultra processed foods eten
Binnen 40 minuten wordt er hier Lasagne geleverdquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:48 schreef Fok-it het volgende:
Niet alleen maar ultra processed foods eten
Nou ja, jij bent al veel bezig met goed eten tochquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het liefste minder processed vlees willen eten, maar met deze prijzen kan dat niet.
Mehquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Binnen 40 minuten wordt er hier Lasagne geleverd
Alleen verse lasagne is best lekker. Met wat spinazie prima te doen.quote:
Ik vond dat vroeger niet lekker en nam altijd knoflook maar nu laatste paar keren (niet dat ik dat wekelijks eet inb4 viesdik) bij de kibbelingetjes op en kan het toch wel waarderenquote:
Valt mee. Met de kleine is daar gewoon weinig tijd en energie voor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent al veel bezig met goed eten toch
Ik heb het jaren niet gegeten maar sinds jij over vissticks begon zin in vette vis met ravigodquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger niet lekker en nam altijd knoflook maar nu laatste paar keren (niet dat ik dat wekelijks eet inb4 viesdik) bij de kibbelingetjes op en kan het toch wel waarderen
Zoals?quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt mee. Met de kleine is daar gewoon weinig tijd en energie voor.
Vooral goedkoop en snel.
Morgen gewoon lekker naar visboer johquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb het jaren niet gegeten maar sinds jij over vissticks begon zin in vette vis met ravigod
Nice. Ik maak straks vega piri piri (verspakket Lidl met niet vega kipreepjes, maar tofu.)quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Binnen 40 minuten wordt er hier Lasagne geleverd
Hoezo weinig tijd? Ik neem aan dat jullie gewoon met zn 2en zijn? Dan is het toch een kwestie van 1 iemand is met de kleine bezig de ander kan koken etc?quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt mee. Met de kleine is daar gewoon weinig tijd en energie voor.
Vooral goedkoop en snel.
Misschien wel jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morgen gewoon lekker naar visboer joh
kind gewoon een ipad geven en je hebt er geen omkijken naarquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:03 schreef Fok-it het volgende:
Vader @:Kaneelstokje krijgt een pedagogische tik van Vader @:Questular
Samsung, de Ipad is voor ons.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kind gewoon een ipad geven en je hebt er geen omkijken naar
Je kind ongelimiteerde en ongecontroleerde internettoegang geven is wel zo'n beetje het domste wat je kan doen. Na je kind een Muskiaanse naam gevenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo geraken ze verslaafd aan het schermpje.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
erg curieus dat alle ouders daar anders over denkenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zo geraken ze verslaafd aan het schermpje.
De eerste levensjaren zo weinig mogelijk schermpjes geven aan een kind
Met een pak kleurpotloden moet het ook lukkenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
erg curieus dat alle ouders daar anders over denken
Hutten bouwen, kampvuurtjes eventueel onder toezicht, camperen, zeilen en je best doen op shool.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
CEO's van Social Media bedrijven laten hun kinderen in hun pubertijd niet eens een account aanmakenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ach straks vind je je de job van je leven.quote:
Gewoon zeggen dat je niet ontslag hebt genomen. Dan gelooft Capuchon het ook. Dat is voldoende tochquote:
Niet ondernemer Jantje. Ik deed begrafenissen, houden als in praatje doen en zo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Begrafenisondernemer
Ict'er
Psychologie
Zeilinstructeur
Hoop het man, was daar echt niet te doen. Werd behandeld als een melaatse. Werd gewoon genegeerd door ander personeel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ach straks vind je je de job van je leven.
ik vind dat erg jammer voor je man. Hopelijk vind je snel een job war ze je mogen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:04 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hoop het man, was daar echt niet te doen. Werd behandeld als een melaatse. Werd gewoon genegeerd door ander personeel.
Denk je dat ik een goedgelovige randdebiel ben ofzo?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je niet ontslag hebt genomen. Dan gelooft Capuchon het ook. Dat is voldoende toch
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Denk je dat ik een goedgelovige randdebiel ben ofzo?
nee joh natuurlijk niet!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou nou. Hoeft niet meteen randdebiel achter. Beetje goedgelovig ben je wel jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Denk Elon Musk niet gedaan. Heeft nu een transformer kindquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:18 schreef Fok-it het volgende:
CEO's van Social Media bedrijven laten hun kinderen in hun pubertijd niet eens een account aanmaken
Rotten.com was een van de eerste sites die ik kende.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kind ongelimiteerde en ongecontroleerde internettoegang geven is wel zo'n beetje het domste wat je kan doen. Na je kind een Muskiaanse naam geven
hebben jouw kinderen al sociale media?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Denk Elon Musk niet gedaan. Heeft nu een transformer kind
Neequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hebben jouw kinderen al sociale media?
Even bijkomen van deze klap. En de 1-0 van NAC.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:03 schreef Fok-it het volgende:
Vader @:Kaneelstokje krijgt een pedagogische tik van Vader @:Questular
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rotten.com was een van de eerste sites die ik kende.
ik ben dit seizoen gewoon nog een keer voor Feyenoord. Veel beter voor jequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even bijkomen van deze klap. En de 1-0 van NAC.
Ik weiger pas om 8 uur te gaan eten. Moet 40 minuten naar huis, dan dochter ophalen en dan nog koken en opruimen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoezo weinig tijd? Ik neem aan dat jullie gewoon met zn 2en zijn? Dan is het toch een kwestie van 1 iemand is met de kleine bezig de ander kan koken etc?
Of werken jullie beide 5 dagen per week want dan snap ik het wel.
En dit seizoen lijken zowaar eigen jeugdspelers mee te mogen doen. Wat een bonus.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben dit seizoen gewoon nog een keer voor Feyenoord. Veel beter voor je
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben dit seizoen gewoon nog een keer voor Feyenoord. Veel beter voor je
Boksquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit van gehoordquote:
Ja.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon geil zeggen????quote:
Ja, ik was daar gewoon niet zo mee bezig.quote:
Ben jij vanavond de nieuwe ontgroening?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon geil zeggen????
Het is net als met seks in series. het moet wel effectief zijn
jij was vooral bezig "asl" naar meisjes te sturen zeker smeerlapquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik was daar gewoon niet zo mee bezig.
Vond creepypasta enzo ook nooit zo boeiend
Ik hoopte al dat de wedervraag niet zou komen inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
jij was vooral bezig "asl" naar meisjes te sturen zeker smeerlap
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat de wedervraag niet zou komen inderdaad
Dat vind ik nou zo'n rotsite!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met John in de gelederen lijkt mij mod zijnde geen doorslaand succes makkerquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ben jij vanavond de nieuwe ontgroening?
was zo irritant ik wilde gewoon golf of pool spelen en dan had je weer zo'n geilaard die quitte omdat je geen meisje wasquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
jij was vooral bezig "asl" naar meisjes te sturen zeker smeerlap
Om maar de aandacht van je eigen debiliteit te maskeren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met John in de gelederen lijkt mij mod zijnde geen doorslaand succes makker
Hier gaat wat foutquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Om maar de aandagd van je eigen debuliteit te maskeren.
Voor Indonesië of Suriname.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:31 schreef Bezsen het volgende:
Fitz-Jim is mijn favoriete ajax speler.
Die kan er echt helemaal niets van.
Zal binnenkort dus wel international zijn.
Lees nou nog eens maat. Ik ben hier juist erg zelfkritischquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Om maar de aandagd van je eigen debuliteit te maskeren.
Je schaalt je toch niet in op het niveau van capu hequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met John in de gelederen lijkt mij mod zijnde geen doorslaand succes makker
Gecorrigeerd.quote:
Heldbeest.quote:
Ook die ch ja.quote:
Maar je kent Happy Tree Friends toch wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik was daar gewoon niet zo mee bezig.
Vond creepypasta enzo ook nooit zo boeiend
Ja je hoeft niet boos te worden!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je kent Happy Tree Friends toch wel.
Heb medelijden met Farioli.quote:
Gelukkig heeft ie wel een scriptie geschreven over voetbal!!!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb medelijden met Farioli.
Echt zelden zo'n kansloos slechte selectie gezien.
Zijn die stout geweest samen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef Ama het volgende:
Je kende dat verhaal over die vrouw met die chimpansee ook al niet. Leefde je onder een steen ofzo.
Ja, Bezsen heeft dit al voor me beantwoordquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef Ama het volgende:
Je kende dat verhaal over die vrouw met die chimpansee ook al niet. Leefde je onder een steen ofzo.
Vorig seizoenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Priske net op tijd gecorrigeerd gelukkigquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:39 schreef Bezsen het volgende:
1 september vermoed ik dubbele cijfers voor FEYENOORD
Ah zo, wij hebben het geluk beide niet fulltime te werken en nauwelijks reistijd te hebben naar en van het werk. Dus dan hou je gelukkig genoeg tijd over.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weiger pas om 8 uur te gaan eten. Moet 40 minuten naar huis, dan dochter ophalen en dan nog koken en opruimen.
Nee, gewoon even snel wat makkelijks.
Lolquote:
Zat je toen geslotenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol
10 jaar geleden had ik gezegd: ja, zit wat in
Maar nu, nee echt niet gewoon
Neuh. Toen was ik wat rebelser en meer edgy politiek aan het botsen hierquote:
Ik ook. Pure middelmaat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb medelijden met Farioli.
Nou dat moet echt wat geweest zijn zegquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neuh. Toen was ik wat rebelser en meer edgy politiek aan het botsen hier
Zo kan het nog cynischer??quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nou dat moet echt wat geweest zijn zeg
Volgens mij vinden de admins die wappies ook kut maar wil Danny de “vrijheid van meningsuiting” graag beschermen. Misschien kan @GGMM opheldering gevenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neuh. Toen was ik wat rebelser en meer edgy politiek aan het botsen hier
Ja, ik heb met hem te doen. De keuze voor Ajax kan zijn (nog prille) carrière alleen maar schaden. Wat voor eer valt er nou te behalen met dit elftal?quote:
tyf op.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb met hem te doen. De keuze voor Ajax kan zijn (nog prille) carrière alleen maar schaden. Wat voor eer valt er nou te behalen met dit elftal?²
Ja ik schaar Danny en Yvonne ook altijd onder adminsquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de admins die wappies ook kut maar wil Danny de “vrijheid van meningsuiting” graag beschermen. Misschien kan @:GGMM opheldering geven
En toch vind ik de keuze om 5 a 6 basisspelers rust te gunnen een behoorlijk naïeve. Lijkt me een stukje onderschatting. Hoe sta jij hier in?quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch vind ik de keuze om 5 a 6 basisspelers rust te gunnen een behoorlijk naïeve. Lijkt me een stukje onderschatting. Hoe sta jij hier in?²
Dus tyf op.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prima, iedereen recht op zijn mening. Maar het eigen belang zwaarder laten wegen dan de toekomst van een ongeboren vruchtbaar kansenkindje kan ik niet anders wegzetten dan een stukje egoïsme.²
Probleem was dat ik best goed verdiende voor een beginner.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind dat erg jammer voor je man. Hopelijk vind je snel een job war ze je mogen.
Kom werken in de fabriek broeder
Ik laat dat soort topics altijd links liggen, ik heb wél wat beters te doen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de admins die wappies ook kut maar wil Danny de “vrijheid van meningsuiting” graag beschermen. Misschien kan @:GGMM opheldering geven
Ik kan me goed voorstellen dat je veel Ajax spelers liever niet had gezien. Dat heb ik ook. Maar bij mij beperkt dit zich tot het voetbalveld en bij jou in het leven in zijn geheel?quote:
Oof.quote:
Waarom kwam je niet op de bbq? Ik had je uitgenodigd.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat dat soort topics altijd links liggen, ik heb wél wat beters te doen.
Moet bekennen dat ik jouw met harvest89 door mekaar haaldequote:Op zondag 18 augustus 2024 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol
10 jaar geleden had ik gezegd: ja, zit wat in
Maar nu, nee echt niet gewoon
Harvest is flink van uiterste geswitched ja. Niet zo erg als Starflopper thoughquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik jouw met harvest89 door mekaar haalde
Mikey heb jij nog advies voor mij? Ik zit een beetje vast.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik jouw met harvest89 door mekaar haalde
Vaccins hebben helaas ook vaak negatieve bijwerkingen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee, dan zou hij zijn kinderen wel laten vaccineren toch?
linksgekkie was positief bedoeld in dezequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Harvest is flink van uiterste geswitched ja. Niet zo erg als Starflopper though
Ben jij religieus, of ben je vanwege politieke redenen tegen vaccins?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vaccins hebben helaas ook vaak negatieve bijwerkingen.²
Ik ben religieus. Maar mijn aversie tegen vaccins is meer wetenschappelijk. Het idee dat er alleen maar goeds komt uit vaccins is achterhaald.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ben jij religieus, of ben je vanwege politieke redenen tegen vaccins?
Nee joh dat is geen centrum linksquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
linksgekkie was positief bedoeld in deze
Starhopper is niet heel erg geswitcht toch? zit nog steeds tegen centrum-links aan als ik diens reacties lees, vooral over de oorlog.
waarmee danquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Mikey heb jij nog advies voor mij? Ik zit een beetje vast.
Deugen is in de kern wel wat goeds hoor, maar heeft tegenwoordig weer zo'n implicatiequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh dat is geen centrum linksdat is nou echt, hoe erg ik dat woord ook haat, geforceerd willen deugen. En jaren geleden een FvD lidmaatschap lol.
Nah, Aberquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is user @:Fok-it wel de grootste linksgekkie van de SC?
Daarom heb ik er ook een hekel aanquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deugen is in de kern wel wat goeds hoor, maar heeft tegenwoordig weer zo'n implicatie
Omdat ze zo materialistisch als de pest is?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh die is behalve de vegan act toch niet links
goeie usericon wel jijquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat, en het gegraai in de zorg. Gewoon VVD met een heel dun laagje links omdat het hip isquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze zo materialistisch als de pest is?
Net zo'n kapitalistische hippie als fokkiequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een trein koppen ook.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vaccins hebben helaas ook vaak negatieve bijwerkingen.²
Volledig laten afkeuren, als dat al niet het geval isquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:14 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Professionele leven, weet niet wat ik moet doen.
Oja zoals stomme series kijkenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat dat soort topics altijd links liggen, ik heb wél wat beters te doen.
zo min mogelijk werken en tegelijkertijd je baas zoveel mogelijk in de weg zitten is zo'n beetje altijd het advies.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:14 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Professionele leven, weet niet wat ik moet doen.
Maar werkt dat echt? Waar ik werkte, kon je niet echt op jezelf ergens zitten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
zo min mogelijk werken en tegelijkertijd je baas zoveel mogelijk in de weg zitten is zo'n beetje altijd het advies.
Leven zou saai zijn, als iedereen je eraan zou houden dat je bij je eerste keuze blijft.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
15 jaar geleden was ik Links. Zelfs lidkaart gehad van een Belgische Linkse partij. Ieder jaar beetje meer en meer opgeschoven naar rechts.
En nu ben ik rechts
Dat laat je ook neem ik aan.quote:
Ik kan de binnenlandse politiek in zijn geheel nog amper serieus nemen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
15 jaar geleden was ik Links. Zelfs lidkaart gehad van een Belgische Linkse partij. Ieder jaar beetje meer en meer opgeschoven naar rechts.
En nu ben ik rechts
Als je VVD links gaat noemen is dat inderdaad behoorlijk achterhaaldquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:27 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik kan de binnenlandse politiek in zijn geheel nog amper serieus nemen.
Verder is dat links-rechts denken zo achterhaald inmiddels.
welke partij dan? De PvdA is in België de enige linkse partijquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
En nu ben ik rechts
Centrum links groen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
welke partij dan? De PvdA is in België de enige linkse partij
Mensen op fok noemen D66 al extreemlinksquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je VVD links gaat noemen is dat inderdaad behoorlijk achterhaald
Welkom in Nederland met een rechts kabinetquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Mensen op fok noemen D66 al extreemlinks!!!!!!!!
Het is DE SCHULD van KAAG!!!!!!!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Welkom in Nederland met een rechts kabinet
Terwijl Markie alleen maar compromissen sloot, tot ie ergens een punt van ging maken omdat hij al over de datum was.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Het is DE SCHULD van KAAG!!!!!!!
Capu dusquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
Dit is wat er nu momenteel gebeurt met al die "VVD is links/D66 is extreemlinks" idioten.
Gewoon stemmen wat je hartje begeert.
[ link | afbeelding ]
Jij hebt wel een goede serie smaak. Zo hebben we beide een eigen Euphoria topic gemaakt!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen we hebben allemaal wel iets
Zo heb ik wel eens naar een serie gekeken
Ga je hier gezellig met ons zijn nu de vblsc op zn gat ligt?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen we hebben allemaal wel iets
Zo heb ik wel eens naar een serie gekeken
Oh ik heb geen idee wat er in België afspeelt, heb het over de Nederlandse politiek nuquote:
Nee ik kom hooguit eens buurten bij een mention.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:44 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ga je hier gezellig met ons zijn nu de vblsc op zn gat ligt?
Bijna iedereen om me heen vindt PVV te links als het ware.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:16 schreef Mikeytt het volgende:
Bijna iedereen om me heen vindt GL-PvdA te rechts als het ware.
Ggmm lijkt mij ook wel zo iemandquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:44 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Oh ik heb geen idee wat er in België afspeelt, heb het over de Nederlandse politiek nu
Al zal dit vast wel een trend zijn in meerdere landen
Zit wat in.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Bijna iedereen om me heen vindt PVV te links als het ware.
Precies. Ik ken je alleen van mijn bans. Ga maar weer weg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik kom hooguit eens buurten bij een mention.
Ik ken jou helemaal nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Precies. Ik ken je alleen van mijn bans. Ga maar weer weg.
alleen volwassenen spelen tegenwoordig nog fifaquote:
Wij zeggen hier onze baan op om te reizen, depressief te zijn of gewoon full time te fokken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
morgen weer werken mannen
dit voelt niet lekker
Links rechts midden boven onderquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:34 schreef Questular het volgende:
Links nu aan de macht zou ook hilarisch dom zijn.
Daarom moeten we naar een politieke ideologie die buiten de democratie staat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Links rechts midden boven onder
Allemaal 1 pot nat
Gewoon een baan dat je veel reist voor werk en de tijd die je hebt op FOK! dodenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij zeggen hier onze baan op om te reizen, depressief te zijn of gewoon full time te fokken.
Je bent hier in goede handen
Wil mezelf best wel voordragen als dictatorquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Daarom moeten we naar een politieke ideologie die buiten de democratie staat.
Als produktiemedewerker in een taartenfabriek ja. Veel succes.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon een baan dat je veel reist voor werk en de tijd die je hebt op FOK! doden
Hier wordt uitgedeeld!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als produktiemedewerker in een taartenfabriek ja. Veel succes.
had het niet over mezelfquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jeetje Niels. Wat een snauwquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Oehlalalalaquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Altijd maar weer die agressie!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |