Ik hoopte al dat de wedervraag niet zou komen inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
jij was vooral bezig "asl" naar meisjes te sturen zeker smeerlap
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat de wedervraag niet zou komen inderdaad
Dat vind ik nou zo'n rotsite!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rotten.com was een van de eerste sites die ik kende.
Met John in de gelederen lijkt mij mod zijnde geen doorslaand succes makkerquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ben jij vanavond de nieuwe ontgroening?
was zo irritant ik wilde gewoon golf of pool spelen en dan had je weer zo'n geilaard die quitte omdat je geen meisje wasquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
jij was vooral bezig "asl" naar meisjes te sturen zeker smeerlap
Om maar de aandacht van je eigen debiliteit te maskeren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met John in de gelederen lijkt mij mod zijnde geen doorslaand succes makker
Hier gaat wat foutquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Om maar de aandagd van je eigen debuliteit te maskeren.
Voor Indonesië of Suriname.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:31 schreef Bezsen het volgende:
Fitz-Jim is mijn favoriete ajax speler.
Die kan er echt helemaal niets van.
Zal binnenkort dus wel international zijn.
Lees nou nog eens maat. Ik ben hier juist erg zelfkritischquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Om maar de aandagd van je eigen debuliteit te maskeren.
Je schaalt je toch niet in op het niveau van capu hequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met John in de gelederen lijkt mij mod zijnde geen doorslaand succes makker
Heldbeest.quote:
Maar je kent Happy Tree Friends toch wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik was daar gewoon niet zo mee bezig.
Vond creepypasta enzo ook nooit zo boeiend
Ja je hoeft niet boos te worden!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je kent Happy Tree Friends toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |