Denk Elon Musk niet gedaan. Heeft nu een transformer kindquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:18 schreef Fok-it het volgende:
CEO's van Social Media bedrijven laten hun kinderen in hun pubertijd niet eens een account aanmaken
Rotten.com was een van de eerste sites die ik kende.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kind ongelimiteerde en ongecontroleerde internettoegang geven is wel zo'n beetje het domste wat je kan doen. Na je kind een Muskiaanse naam geven
hebben jouw kinderen al sociale media?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Denk Elon Musk niet gedaan. Heeft nu een transformer kind
Neequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hebben jouw kinderen al sociale media?
Even bijkomen van deze klap. En de 1-0 van NAC.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:03 schreef Fok-it het volgende:
Vader @:Kaneelstokje krijgt een pedagogische tik van Vader @:Questular
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rotten.com was een van de eerste sites die ik kende.
ik ben dit seizoen gewoon nog een keer voor Feyenoord. Veel beter voor jequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even bijkomen van deze klap. En de 1-0 van NAC.
Ik weiger pas om 8 uur te gaan eten. Moet 40 minuten naar huis, dan dochter ophalen en dan nog koken en opruimen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoezo weinig tijd? Ik neem aan dat jullie gewoon met zn 2en zijn? Dan is het toch een kwestie van 1 iemand is met de kleine bezig de ander kan koken etc?
Of werken jullie beide 5 dagen per week want dan snap ik het wel.
En dit seizoen lijken zowaar eigen jeugdspelers mee te mogen doen. Wat een bonus.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben dit seizoen gewoon nog een keer voor Feyenoord. Veel beter voor je
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben dit seizoen gewoon nog een keer voor Feyenoord. Veel beter voor je
Boksquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rotten.com was een van de eerste sites die ik kende.
Nooit van gehoordquote:
Ja.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Denk je dat ik een goedgelovige randdebiel ben ofzo?
Je kan toch gewoon geil zeggen????quote:
Ja, ik was daar gewoon niet zo mee bezig.quote:
Ben jij vanavond de nieuwe ontgroening?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon geil zeggen????
Het is net als met seks in series. het moet wel effectief zijn
jij was vooral bezig "asl" naar meisjes te sturen zeker smeerlapquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik was daar gewoon niet zo mee bezig.
Vond creepypasta enzo ook nooit zo boeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |