Gelukkig heeft ie wel een scriptie geschreven over voetbal!!!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb medelijden met Farioli.
Echt zelden zo'n kansloos slechte selectie gezien.
Zijn die stout geweest samen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef Ama het volgende:
Je kende dat verhaal over die vrouw met die chimpansee ook al niet. Leefde je onder een steen ofzo.
Ja, Bezsen heeft dit al voor me beantwoordquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef Ama het volgende:
Je kende dat verhaal over die vrouw met die chimpansee ook al niet. Leefde je onder een steen ofzo.
Vorig seizoenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Priske net op tijd gecorrigeerd gelukkigquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:39 schreef Bezsen het volgende:
1 september vermoed ik dubbele cijfers voor FEYENOORD
Ah zo, wij hebben het geluk beide niet fulltime te werken en nauwelijks reistijd te hebben naar en van het werk. Dus dan hou je gelukkig genoeg tijd over.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weiger pas om 8 uur te gaan eten. Moet 40 minuten naar huis, dan dochter ophalen en dan nog koken en opruimen.
Nee, gewoon even snel wat makkelijks.
Lolquote:
Zat je toen geslotenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol
10 jaar geleden had ik gezegd: ja, zit wat in
Maar nu, nee echt niet gewoon
Neuh. Toen was ik wat rebelser en meer edgy politiek aan het botsen hierquote:
Ik ook. Pure middelmaat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb medelijden met Farioli.
Nou dat moet echt wat geweest zijn zegquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neuh. Toen was ik wat rebelser en meer edgy politiek aan het botsen hier
Zo kan het nog cynischer??quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nou dat moet echt wat geweest zijn zeg
Volgens mij vinden de admins die wappies ook kut maar wil Danny de “vrijheid van meningsuiting” graag beschermen. Misschien kan @GGMM opheldering gevenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neuh. Toen was ik wat rebelser en meer edgy politiek aan het botsen hier
Ja, ik heb met hem te doen. De keuze voor Ajax kan zijn (nog prille) carrière alleen maar schaden. Wat voor eer valt er nou te behalen met dit elftal?quote:
tyf op.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb met hem te doen. De keuze voor Ajax kan zijn (nog prille) carrière alleen maar schaden. Wat voor eer valt er nou te behalen met dit elftal?²
Ja ik schaar Danny en Yvonne ook altijd onder adminsquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de admins die wappies ook kut maar wil Danny de “vrijheid van meningsuiting” graag beschermen. Misschien kan @:GGMM opheldering geven
En toch vind ik de keuze om 5 a 6 basisspelers rust te gunnen een behoorlijk naïeve. Lijkt me een stukje onderschatting. Hoe sta jij hier in?quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch vind ik de keuze om 5 a 6 basisspelers rust te gunnen een behoorlijk naïeve. Lijkt me een stukje onderschatting. Hoe sta jij hier in?²
Dus tyf op.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prima, iedereen recht op zijn mening. Maar het eigen belang zwaarder laten wegen dan de toekomst van een ongeboren vruchtbaar kansenkindje kan ik niet anders wegzetten dan een stukje egoïsme.²
Probleem was dat ik best goed verdiende voor een beginner.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind dat erg jammer voor je man. Hopelijk vind je snel een job war ze je mogen.
Kom werken in de fabriek broeder
Ik laat dat soort topics altijd links liggen, ik heb wél wat beters te doen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de admins die wappies ook kut maar wil Danny de “vrijheid van meningsuiting” graag beschermen. Misschien kan @:GGMM opheldering geven
Ik kan me goed voorstellen dat je veel Ajax spelers liever niet had gezien. Dat heb ik ook. Maar bij mij beperkt dit zich tot het voetbalveld en bij jou in het leven in zijn geheel?quote:
Oof.quote:
Waarom kwam je niet op de bbq? Ik had je uitgenodigd.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat dat soort topics altijd links liggen, ik heb wél wat beters te doen.
Moet bekennen dat ik jouw met harvest89 door mekaar haaldequote:Op zondag 18 augustus 2024 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol
10 jaar geleden had ik gezegd: ja, zit wat in
Maar nu, nee echt niet gewoon
Harvest is flink van uiterste geswitched ja. Niet zo erg als Starflopper thoughquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik jouw met harvest89 door mekaar haalde
Mikey heb jij nog advies voor mij? Ik zit een beetje vast.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik jouw met harvest89 door mekaar haalde
Vaccins hebben helaas ook vaak negatieve bijwerkingen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee, dan zou hij zijn kinderen wel laten vaccineren toch?
linksgekkie was positief bedoeld in dezequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Harvest is flink van uiterste geswitched ja. Niet zo erg als Starflopper though
Ben jij religieus, of ben je vanwege politieke redenen tegen vaccins?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vaccins hebben helaas ook vaak negatieve bijwerkingen.²
Ik ben religieus. Maar mijn aversie tegen vaccins is meer wetenschappelijk. Het idee dat er alleen maar goeds komt uit vaccins is achterhaald.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ben jij religieus, of ben je vanwege politieke redenen tegen vaccins?
Nee joh dat is geen centrum linksquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
linksgekkie was positief bedoeld in deze
Starhopper is niet heel erg geswitcht toch? zit nog steeds tegen centrum-links aan als ik diens reacties lees, vooral over de oorlog.
waarmee danquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Mikey heb jij nog advies voor mij? Ik zit een beetje vast.
Deugen is in de kern wel wat goeds hoor, maar heeft tegenwoordig weer zo'n implicatiequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh dat is geen centrum linksdat is nou echt, hoe erg ik dat woord ook haat, geforceerd willen deugen. En jaren geleden een FvD lidmaatschap lol.
Nah, Aberquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is user @:Fok-it wel de grootste linksgekkie van de SC?
Daarom heb ik er ook een hekel aanquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deugen is in de kern wel wat goeds hoor, maar heeft tegenwoordig weer zo'n implicatie
Omdat ze zo materialistisch als de pest is?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh die is behalve de vegan act toch niet links
goeie usericon wel jijquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat, en het gegraai in de zorg. Gewoon VVD met een heel dun laagje links omdat het hip isquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze zo materialistisch als de pest is?
Net zo'n kapitalistische hippie als fokkiequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |