Een trein koppen ook.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vaccins hebben helaas ook vaak negatieve bijwerkingen.²
Volledig laten afkeuren, als dat al niet het geval isquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:14 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Professionele leven, weet niet wat ik moet doen.
Oja zoals stomme series kijkenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat dat soort topics altijd links liggen, ik heb wél wat beters te doen.
zo min mogelijk werken en tegelijkertijd je baas zoveel mogelijk in de weg zitten is zo'n beetje altijd het advies.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:14 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Professionele leven, weet niet wat ik moet doen.
Maar werkt dat echt? Waar ik werkte, kon je niet echt op jezelf ergens zitten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
zo min mogelijk werken en tegelijkertijd je baas zoveel mogelijk in de weg zitten is zo'n beetje altijd het advies.
Leven zou saai zijn, als iedereen je eraan zou houden dat je bij je eerste keuze blijft.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
15 jaar geleden was ik Links. Zelfs lidkaart gehad van een Belgische Linkse partij. Ieder jaar beetje meer en meer opgeschoven naar rechts.
En nu ben ik rechts
Dat laat je ook neem ik aan.quote:
Ik kan de binnenlandse politiek in zijn geheel nog amper serieus nemen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
15 jaar geleden was ik Links. Zelfs lidkaart gehad van een Belgische Linkse partij. Ieder jaar beetje meer en meer opgeschoven naar rechts.
En nu ben ik rechts
Als je VVD links gaat noemen is dat inderdaad behoorlijk achterhaaldquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:27 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik kan de binnenlandse politiek in zijn geheel nog amper serieus nemen.
Verder is dat links-rechts denken zo achterhaald inmiddels.
welke partij dan? De PvdA is in België de enige linkse partijquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
En nu ben ik rechts
Centrum links groen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
welke partij dan? De PvdA is in België de enige linkse partij
Mensen op fok noemen D66 al extreemlinksquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je VVD links gaat noemen is dat inderdaad behoorlijk achterhaald
Welkom in Nederland met een rechts kabinetquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Mensen op fok noemen D66 al extreemlinks!!!!!!!!
Het is DE SCHULD van KAAG!!!!!!!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Welkom in Nederland met een rechts kabinet
Terwijl Markie alleen maar compromissen sloot, tot ie ergens een punt van ging maken omdat hij al over de datum was.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Het is DE SCHULD van KAAG!!!!!!!
Capu dusquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
Dit is wat er nu momenteel gebeurt met al die "VVD is links/D66 is extreemlinks" idioten.
Gewoon stemmen wat je hartje begeert.
[ link | afbeelding ]
Jij hebt wel een goede serie smaak. Zo hebben we beide een eigen Euphoria topic gemaakt!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen we hebben allemaal wel iets
Zo heb ik wel eens naar een serie gekeken
Ga je hier gezellig met ons zijn nu de vblsc op zn gat ligt?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen we hebben allemaal wel iets
Zo heb ik wel eens naar een serie gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |