Oof.quote:
Waarom kwam je niet op de bbq? Ik had je uitgenodigd.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat dat soort topics altijd links liggen, ik heb wél wat beters te doen.
Moet bekennen dat ik jouw met harvest89 door mekaar haaldequote:Op zondag 18 augustus 2024 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol
10 jaar geleden had ik gezegd: ja, zit wat in
Maar nu, nee echt niet gewoon
Harvest is flink van uiterste geswitched ja. Niet zo erg als Starflopper thoughquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik jouw met harvest89 door mekaar haalde
Mikey heb jij nog advies voor mij? Ik zit een beetje vast.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik jouw met harvest89 door mekaar haalde
Vaccins hebben helaas ook vaak negatieve bijwerkingen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee, dan zou hij zijn kinderen wel laten vaccineren toch?
linksgekkie was positief bedoeld in dezequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Harvest is flink van uiterste geswitched ja. Niet zo erg als Starflopper though
Ben jij religieus, of ben je vanwege politieke redenen tegen vaccins?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vaccins hebben helaas ook vaak negatieve bijwerkingen.²
Ik ben religieus. Maar mijn aversie tegen vaccins is meer wetenschappelijk. Het idee dat er alleen maar goeds komt uit vaccins is achterhaald.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ben jij religieus, of ben je vanwege politieke redenen tegen vaccins?
Nee joh dat is geen centrum linksquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
linksgekkie was positief bedoeld in deze
Starhopper is niet heel erg geswitcht toch? zit nog steeds tegen centrum-links aan als ik diens reacties lees, vooral over de oorlog.
waarmee danquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Mikey heb jij nog advies voor mij? Ik zit een beetje vast.
Deugen is in de kern wel wat goeds hoor, maar heeft tegenwoordig weer zo'n implicatiequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh dat is geen centrum linksdat is nou echt, hoe erg ik dat woord ook haat, geforceerd willen deugen. En jaren geleden een FvD lidmaatschap lol.
Nah, Aberquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is user @:Fok-it wel de grootste linksgekkie van de SC?
Daarom heb ik er ook een hekel aanquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deugen is in de kern wel wat goeds hoor, maar heeft tegenwoordig weer zo'n implicatie
Omdat ze zo materialistisch als de pest is?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh die is behalve de vegan act toch niet links
goeie usericon wel jijquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat, en het gegraai in de zorg. Gewoon VVD met een heel dun laagje links omdat het hip isquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze zo materialistisch als de pest is?
Net zo'n kapitalistische hippie als fokkiequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |