Nee ik kom hooguit eens buurten bij een mention.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:44 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ga je hier gezellig met ons zijn nu de vblsc op zn gat ligt?
Bijna iedereen om me heen vindt PVV te links als het ware.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:16 schreef Mikeytt het volgende:
Bijna iedereen om me heen vindt GL-PvdA te rechts als het ware.
Ggmm lijkt mij ook wel zo iemandquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:44 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Oh ik heb geen idee wat er in België afspeelt, heb het over de Nederlandse politiek nu
Al zal dit vast wel een trend zijn in meerdere landen
Zit wat in.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Bijna iedereen om me heen vindt PVV te links als het ware.
Precies. Ik ken je alleen van mijn bans. Ga maar weer weg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik kom hooguit eens buurten bij een mention.
Ik ken jou helemaal nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Precies. Ik ken je alleen van mijn bans. Ga maar weer weg.
alleen volwassenen spelen tegenwoordig nog fifaquote:
Wij zeggen hier onze baan op om te reizen, depressief te zijn of gewoon full time te fokken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
morgen weer werken mannen
dit voelt niet lekker
Links rechts midden boven onderquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:34 schreef Questular het volgende:
Links nu aan de macht zou ook hilarisch dom zijn.
Daarom moeten we naar een politieke ideologie die buiten de democratie staat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Links rechts midden boven onder
Allemaal 1 pot nat
Gewoon een baan dat je veel reist voor werk en de tijd die je hebt op FOK! dodenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij zeggen hier onze baan op om te reizen, depressief te zijn of gewoon full time te fokken.
Je bent hier in goede handen
Wil mezelf best wel voordragen als dictatorquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Daarom moeten we naar een politieke ideologie die buiten de democratie staat.
Als produktiemedewerker in een taartenfabriek ja. Veel succes.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon een baan dat je veel reist voor werk en de tijd die je hebt op FOK! doden
Hier wordt uitgedeeld!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als produktiemedewerker in een taartenfabriek ja. Veel succes.
had het niet over mezelfquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jeetje Niels. Wat een snauwquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Oehlalalalaquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Altijd maar weer die agressie!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |