Omdat hij voor VRIJHEID gaat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:21 schreef Fok-it het volgende:
Waarom werk je dan in godsnaam in een fabriek
Lolquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat hij voor VRIJHEID gaat.
Anderhalf jaar beunen in je sociale huurwoning om dan 6 maanden door het RUBBER heen te gaan.
Een valide excuus is natuurlijk dat het voor veel mensen bijzonder weinig toevoegt (zie Halper NL)quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Je hebt letterlijk geen excuus
Ik ook bijnaquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Heeft gewoon een bachelor.
Halper GOD
Beasting maatquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook bijna
Ik kan die Guy achterna![]()
BEASTMODE ACTIVATING
Hoeveel ec moet je nogquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook bijna
Ik kan die Guy achterna![]()
BEASTMODE ACTIVATING
Oh krijgen we dit weerquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Je hebt letterlijk geen excuus
Januariquote:
30quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoeveel ec moet je nog
En ga je nog master
Welke vakanties?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Januari
[..]
30
Denk het niet. Ik wil cashflow, vakanties en een Rolex.
Chevy in Afghanistan zou wel top content opleverenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Afghanistan is wel een goede bestemming heb ik geleerd van Afghaanse vluchtelingen!
F1 vakantie en Albuquote:
Kan altijd nog ookquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Januari
[..]
30
Denk het niet. Ik wil cashflow, vakanties en een Rolex.
Minder saai dan heel wat banenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:30 schreef Bezsen het volgende:
Een bachelor halen lijkt me echt het saaiste in de hele wereld.
Behalve dat normie werkgevers er nog al veel waarde aan hechtenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een valide excuus is natuurlijk dat het voor veel mensen bijzonder weinig toevoegt (zie Halper NL)
En we zouden naar LA gaan voor de OSquote:
Vooral als starter welquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve dat normie werkgevers er nog al veel waarde aan hechten
Laat je niet cucken door werkgevers vriendinquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve dat normie werkgevers er nog al veel waarde aan hechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |