Oke DimaCapricequote:
Gaan we gewoon doen bro, alleen duurt nog een eeeuwigheid. Vandaar dat ik eventjes vergatquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En we zouden naar LA gaan voor de OS
En hoeveel sta je daarvan af aan de strijders in Oekraïnequote:Op zondag 18 augustus 2024 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaan we gewoon doen bro, alleen duurt nog een eeeuwigheid. Vandaar dat ik eventjes vergat
Holy shit bro. 4 jaar. Hoeveel doekoe ga ik kunnen maken in die tijd
Denk wel meer dan 10kquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaan we gewoon doen bro, alleen duurt nog een eeeuwigheid. Vandaar dat ik eventjes vergat
Holy shit bro. 4 jaar. Hoeveel doekoe ga ik kunnen maken in die tijd
2500 jaarsalaris. Gaat Chevy in Kathmandu werken?quote:
Ik wil gewoon niet te veel druk op die jongen leggenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2500 jaarsalaris. Gaat Chevy in Kathmandu werken?
Ik moet helemaal niks!quote:
Nah hoef ik me geen zorgen om te makenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Laat je niet cucken door werkgevers vriendin
Ga je daar ook heen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2500 jaarsalaris. Gaat Chevy in Kathmandu werken?
Nepal is wel mooi landje ja.quote:
Hoereren in Pattaya bedoel je?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat Capu ook wel zoiets kan gaan doen
Ben jij net zo dik als the whale?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nepal is wel mooi landje ja.
We sluiten het niet uit!
Leuk he als je net interesse hebt getoond in haar zoveelste dagje chips en ijs vretenquote:
Zal wel zijn geld zijn!quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja steeds bevestiging van die meisjes dat hij zo geweldig is
Capu krijgt uiteindelijk wel iemand uit het deurpquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja steeds bevestiging van die meisjes dat hij zo geweldig is
Die knul is nog redelijk vaak op stapquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Capu krijgt uiteindelijk wel iemand uit het deurp
Jij gaat vaak genoeg naar de gym.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:29 schreef Questular het volgende:
Ik schrik wel een beetje van het fatshamen hier. Ik dacht dat dit een veilige plek was.
Ben er nu zelfs, fok is heerlijk vermaak tussen de setjes in .quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:34 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij gaat vaak genoeg naar de gym.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |