SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Het liefst was ik met een trechter bij je langsgegaan met je hongerquote:
Zoals in Volle Maan ? Maar dan omgekeerdquote:Op zondag 18 augustus 2024 02:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het liefst was ik met een trechter bij je langsgegaan met je honger
quote:Op zondag 18 augustus 2024 02:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het liefst was ik met een trechter bij je langsgegaan met je honger
Hoe ging dat ook alweer?quote:Op zondag 18 augustus 2024 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoals in Volle Maan ? Maar dan omgekeerd
Georgina Verbaan drukt bij een van die gtst acteurs een trechter in de mond zodat hij water binnen krijgt om medicijnen uit te spugen.quote:
Oh wacht... Ik dacht dat je het boek Volle Maan van Dolfje weerwolfje bedoeldequote:Op zondag 18 augustus 2024 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Georgina Verbaan drukt bij een van die gtst acteurs een trechter in de mond zodat hij water binnen krijgt om medicijnen uit te spugen.
Dolfje nooit gelezen wel de Griezelbus en nooit de buren bijtenquote:Op zondag 18 augustus 2024 02:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh wacht... Ik dacht dat je het boek Volle Maan van Dolfje weerwolfje bedoelde
Tjongequote:Op zondag 18 augustus 2024 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Georgina Verbaan drukt bij een van die gtst acteurs een trechter in de mond zodat hij water binnen krijgt om medicijnen uit te spugen.
Die andere kerel stuurt letterlijk in de film al die b acteurs de kamer uit zodat de betere een scene kunnen spelen.quote:
Okquote:Op zondag 18 augustus 2024 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die andere kerel stuurt letterlijk in de film al die b acteurs de kamer uit zodat de betere een scene kunnen spelen.
Ja die stuurt de rest weg behalve Georgina Verbaan en Teun Kuilboer die twee redden die hele film ook wel een beetje.quote:
Lekker slipe.quote:
Doe mij Georgina van vroeger maar.quote:Op zondag 18 augustus 2024 03:02 schreef hemarookworst het volgende:
Met Katja wil ik wel in de Schuurman
Heer Killem.quote:
Geluktquote:Op zondag 18 augustus 2024 03:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik wel kon binnenvallen met een mooie dramatische opening
Ijs is lekker!quote:
Geef maar aan mijquote:Op zondag 18 augustus 2024 03:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ijs is lekker!
Ik zit te twijfelen of ik nog een stroopwafel zal pakken, maar zit nog vol met sushi
quote:Op zondag 18 augustus 2024 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb er nu nog 9 over, ik stuur ze wel even met de post
Deze stroopwafels zijn nog redelijk te eten. Even boven een kopje vers gezette thee leggen en ze zijn prima te eten.quote:
Mooi zoquote:Op zondag 18 augustus 2024 03:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze stroopwafels zijn nog redelijk te eten. Even boven een kopje vers gezette thee leggen en ze zijn prima te eten.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 03:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hoop dat je zo snel snel in slaap kan vallen
Zal ik je voorlezen uit Dolfje Weerwolfje?quote:
Als t niet te eng is, dan graagquote:Op zondag 18 augustus 2024 03:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik je voorlezen uit Dolfje Weerwolfje?
Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries!quote:Op zondag 18 augustus 2024 03:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik je voorlezen uit Dolfje Weerwolfje?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 03:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries!
Damn.quote:
Hoi Marisa.quote:
quote:
quote:
Geen idee,Ik pluk ze ook maar ergens weg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 05:36 schreef KoningWouter het volgende:
Zijn die AI plaatjes met Grok AI gemaakt?
Oke want Grok AI is vet. Dat is de AI van X en kan ook beelden van beroemdheden maken zoals dat plaatje van jou.quote:Op zondag 18 augustus 2024 05:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee,Ik pluk ze ook maar ergens weg.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 05:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke want Grok AI is vet. Dat is de AI van X en kan ook beelden van beroemdheden maken zoals dat plaatje van jou.
Anders een vpn proberen?quote:
Volgens mij werkt het alleen als je premium op X hebt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 05:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Anders een vpn proberen?
Ik heb het ook nog niet geprobeerd hoor, maar las dat van die beroemdheden.
Eerst maar eens slapen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 05:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Anders een vpn proberen?
Ik heb het ook nog niet geprobeerd hoor, maar las dat van die beroemdheden.
quote:
Morguh KWquote:
Lekker is een groot woord. Maar voor mij doen redelijk.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 05:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee,Ik pluk ze ook maar ergens weg.
Oh, kijk aanquote:
Altijd,fijn gedroomd vannacht?quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, kijk aan![]()
![]()
![]()
Ik had er al stilletjes op gehoopt. dat je een lekker bakkie zou klaarhebben.
Amai,dat is geen goed teken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over werk gedroomd.
Heb jij lekker geslapen?
Ja dat kan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Amai,dat is geen goed teken.
Ja prima geslapen en gedroomd over een magnetron.
Ik werkte ooit in een snackbar,en droomde toen dat ik de hele nacht frikandellen speciaal aan het maken was.Werd compleet moe wakker.quote:
Ja was om half 6 al wakker xDquote:Op zondag 18 augustus 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker is een groot woord. Maar voor mij doen redelijk.
En jij?
Da's ook wat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werkte ooit in een snackbar,en droomde toen dat ik de hele nacht frikandellen speciaal aan het maken was.Werd compleet moe wakker.
Dat neem je dan wel mee.Hoe kan dat?quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's ook wat.
Maar toen 's middags wel een lekker broodje frikandel gekocht?
Soms helpen dromen niet om uit te rusten.
Er spookt van alles door mijn hoofd de hele dag en dan droom je er ook nog over (of droom je er juist over).
Ik voel me ook niet zo fris.
Morguh GGquote:
Fijn>quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja was om half 6 al wakker xD
Maar wel lekker geslapen.
quote:
Hee, da's mijn kwootquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn>
En als je op tijd wakker bent heb je nog wat aan je dag
Mogguh Dot.quote:
Mogguh DJMO & Rob. Ik ga nu geen ontbijtje voor jullie maken want dat wordt al voor jullie gedaan.quote:
O dat zeg ik ook altijdquote:
Precies!quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn>
En als je op tijd wakker bent heb je nog wat aan je dag
quote:
Sterkte freon.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja er zijn wat dingen gebeurd en het gaat niet zo heel top. Dus ja dan zit je wat minder goed in je vel.
Oeps. Net nu ik tegen DJMO zeg dat ik niks klaarmaak aan ontbijtjes, zet jij heerlijke koffie voor ze.quote:
Dikke knuffel GGquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja er zijn wat dingen gebeurd en het gaat niet zo heel top. Dus ja dan zit je wat minder goed in je vel.
Ja, dat lijkt me heel eng.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Ook heftig zeg, je zou er maar inzitten bbrrr
Brand in reuzenrad Leipzig, tientallen gewonden
Bij een brand in een reuzenrad in Leipzig zijn meer dan twintig gewonden gevallen. Twee van hen zijn zwaargewond, de rest is volgens de politie van de Duitse stad lichtgewond geraakt door de rook.
https://nos.nl/artikel/25(...)-tientallen-gewonden
Hopelijk kom je er uit en ga je beter in je vel zitten. SPeelt al een tijdje of niet dat het niet echt lekker met je gaat?quote:
Ja echt he, moet er niet aan denkenquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me heel eng.
Brandgevaar, en niet wegkunnen.
Sterkte scherfjes!quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
inderdaad, over enkele weken vakantie.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kom je er uit en ga je beter in je vel zitten. SPeelt al een tijdje of niet dat het niet echt lekker met je gaat?
Gelukkig bijna vakantie en hoef je lekker even helemaal niets.
Lekker een terrasje pikken. Ik heb gisteren op een terrasje gezeten onder de bomen met een leuke speeltuin voor de kleine meid erbij. We waren met de cabrio, ze vond het geweldigquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het speelt al een tijdje. Maar goed, ik probeer er zo weinig mogelijk er aan te denken...
Het is nu weekend dus lekker relaxen vandaag.
En inderdaad, over enkele weken vakantie.![]()
Alvast even kijken wat ik ga doen dan.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een terrasje pikken. Ik heb gisteren op een terrasje gezeten onder de bomen met een leuke speeltuin voor de kleine meid erbij. We waren met de cabrio, ze vond het geweldig
Gaat weer een hele hoop extra uitstoot opleveren met taxi's en bussen enzo die hierdoor extra moeten gaan rijden.quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat weer een hele hoop extra uitstoot opleveren met taxi's en bussen enzo die hierdoor extra moeten gaan rijden.Môgguh!
Hee man!quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon geen aandacht geven en zo min mogelijk mensen kijken.quote:
Ik heb net even naar die stream gekeken... Gelijk al klaar mee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon geen aandacht geven en zo min mogelijk mensen kijken.
Nee, dit weekend was mijn dochter hier slapen met de kids. Max ging zijn eigen weg ( die is druk met de meiden) en zijn wij met de kleine een hapje wezen eten en een stukje rijdenquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
![]()
Da's tof... Gister was heerlijk weer ook.
Je zei laatst dat je met je kleinkinderen op pad zou gaan. Was dat gister?
Morguh ToTquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat weer een hele hoop extra uitstoot opleveren met taxi's en bussen enzo die hierdoor extra moeten gaan rijden.Môgguh!
Neem niet eens de moeite het op te zoeken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net even naar die stream gekeken... Gelijk al klaar mee.
* gebrokenglas start zijn diesel en geeft even extra gas.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Luxe hoor, geniet er nog maar lekker van voor het weet moet je weer voor je eigen ontbijt zorgenquote:
Nog ff een paar aggregaten daar opstarten en gewoon laten draaien zonder ze te benuttenquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas start zijn diesel en geeft even extra gas.
Hebben ze schijt aan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
Dit mag ook al niet meer.
[ afbeelding ]
Dan zou ik het juist doen. Het hoort er toch bij?quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
Dit mag ook al niet meer.
[ afbeelding ]
Ach met de Olympische spelen in China werden arme sloebers ook weggejaagd en kwamen metershoge borden voor de sloppenwijken te staan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zou ik het juist doen. Het hoort er toch bij?
Dan pas krijgt hij een indruk hoe het eraan toe gaat.
Da's hetzelfde als op je werk heel hypocriet alles opruimen als de inspectie komt ipv de boel zo laten zoals het is.
quote:
quote:
ToTtie!quote:
Muis!quote:
Net gewandeld, even kiwi eten en dan vanmiddag weer met de motor wegquote:
Okee dan!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net gewandeld, even kiwi eten en dan vanmiddag weer met de motor weg
Zolang het niet regent vind ik het al lang mooiquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Hier wil het de hele dag bewolkt blijven. Niet echt super fijn motorweer, maar de temperatuur is okee.
Door sneeuw en pekel rijden vind ik minder tof.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zolang het niet regent vind ik het al lang mooi
Ja, da's ellende, die pekel rommel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Door sneeuw en pekel rijden vind ik minder tof.
Motorblok was de volgende dag aardig aangetast.
quote:
quote:
quote:
quote:
Zeker met een gietijzeren motorblok van een Harley!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, da's ellende, die pekel ommel.
Idd. Ik kwam eens terug van school in Turnhout met een heuse sneeuwbui. Aan het militair domein geen straatlichten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang het niet regent, is het motor weerquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Hier wil het de hele dag bewolkt blijven. Niet echt super fijn motorweer, maar de temperatuur is okee.
Wel geleerd om in de winter te rijden. Alleen met sneeuw gingen we de weg niet op.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dotje schatjequote:
Snap ik!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Ik kwam eens terug van school in Turnhout met een heuse sneeuwbui. Aan het militair domein geen straatlichten.
Nog nooit zo bang geweest. Op de bredabaan naar mama gebeld dat ik bijna thuis was.
Maar je hebt het gered!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Ik kwam eens terug van school in Turnhout met een heuse sneeuwbui. Aan het militair domein geen straatlichten.
Nog nooit zo bang geweest. Op de bredabaan naar mama gebeld dat ik bijna thuis was.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang het niet regent, is het motor weer
[..]
Wel geleerd om in de winter te rijden. Alleen met sneeuw gingen we de weg niet op.
[..]
Dotje schatje
quote:
Yup, dat maakt echt enorm verschil!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als het sneeuwt of glad is, altijd op de motor afremmen. Dan hoef je maar een beetje bij te remmen en is de kans op slipgevaar een stuk kleiner.
Heeft mijn vader me al heel vroeg geleerd. Ook als het glad is in de 2e versnelling wegrijden. Voorkom je wielspin en is de snelheid lager waardoor je beter wegkomt.quote:
inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als het sneeuwt of glad is, altijd op de motor afremmen. Dan hoef je maar een beetje bij te remmen en is de kans op slipgevaar een stuk kleiner.
Ja lekker, ben aan onze applicatie aan het werken. Super leuk!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach....naar omstandigheden he.
En daarzo?
Hmm komt me ook vaag bekend voor, maar weet ik niet meer zeker.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft mijn vader me al heel vroeg geleerd. Ook als het glad is in de 2e versnelling wegrijden. Voorkom je wielspin en is de snelheid lager waardoor je beter wegkomt.
Wat voor applicatie is dat?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lekker, ben aan onze applicatie aan het werken. Super leuk!
Idem hier. En dan vooral als ik weet dat het wat gladder is.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
inderdaad.
Ik doe dat eigenlijk altijd, op de motor afremmen (als het kan). Ook naar verkeerslichten toe. En ja soms ter irritatie van mijn achterliggers die niet snappen dat het verkeerslicht echt niet eerder groen wordt als je hard komt aanrijden........ maar goed dan ga ik ietsjes harder.
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben ze schijt aan.
Maar ik dacht dat het tegenwoordig toch in de grond geïnjecteerd diende te worden om stank en uitstoot te verminderen?
Da's heel anders dan het poepslingeren wat men vroeger deed. Beetje als een veredelde nijlpaard.
Ow dat doe ik tegenwoordig ook gewoon met de auto hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
inderdaad.
Ik doe dat eigenlijk altijd, op de motor afremmen (als het kan). Ook naar verkeerslichten toe. En ja soms ter irritatie van mijn achterliggers die niet snappen dat het verkeerslicht echt niet eerder groen wordt als je hard komt aanrijden........ maar goed dan ga ik ietsjes harder.
Ik heb nog een feature request.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lekker, ben aan onze applicatie aan het werken. Super leuk!
Een IPTV applicatie maar dan next level.quote:
Ik heb tankpas, maar maak er sport van om altijd zoveel mogelijk uit een tank te halen qua kilometersquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat doe ik tegenwoordig ook gewoon met de auto hoor.Zuinig rijden.
Ik had vroeger een collega die een hekel aan tanken had, en ondanks zijn tankpas probeerde hij ook zo zuinig mogelijk aan te rijden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb tankpas, maar maak er sport van om altijd zoveel mogelijk uit een tank te halen qua kilometers
Is het niet, dat weet iedereenquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega die een hekel aan tanken had, en ondanks zijn tankpas probeerde hij ook zo zuinig mogelijk aan te rijden.
Dat deed hij door op de snelweg continu pompend gas te geven: echt flink dat pedaal intrappen en dan ewer plotseling loslaten, weer intrappen en weer loslaten enz.
Ik werd me een portie wagenziek!![]()
En ik waag het te betwijfelen dat dit zuiniger was!
Dat is zeker niet zuiniger....quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega die een hekel aan tanken had, en ondanks zijn tankpas probeerde hij ook zo zuinig mogelijk aan te rijden.
Dat deed hij door op de snelweg continu pompend gas te geven: echt flink dat pedaal intrappen en dan ewer plotseling loslaten, weer intrappen en weer loslaten enz.
Ik werd me een portie wagenziek!![]()
En ik waag het te betwijfelen dat dit zuiniger was!
Ja precies, liefst op cruise control.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het niet, dat weet iedereenConstante snelheid is het beste!
Ow okee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is zeker niet zuiniger....
Super langzaam optrekken is ook niet per se zuiniger trouwens. Gaspedaal half intrappen is het beste, gewoon normaal optrekken naar cruise snelheid.
Met moderne auto's niet. Gewoon rustig optrekken is zuinig genoeg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow okee.Ik trek meestal wel langzaam op als er geen verkeer achter me is, idd om benzine te besparen.
Hoeft dus ook niet?
Dit is correct.quote:
Zou me ook verbaasd hebben als je dat wel deed!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stig does not use cruise control!
ACC vind ik toch wel ietwat irritantquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja precies, liefst op cruise control.
Ik mis de adaptive cruise control van m'n MG wel, maar die ik nu heb werkt ook wel prettig.
Whehe!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met moderne auto's niet. Gewoon rustig optrekken is zuinig genoeg.
Ik houd trouwens wel de kmstand bij met de tankbeurten en het verbruik, in een spreadsheet.
Op standje "bumperkleven" vind ik het wel handig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ACC vind ik toch wel ietwat irritant
Ik moet dat elke tankbeurt weer invoeren. Al maakte ik wel een keer bijna de fout door met mijn tankpas te tanken toen ik met de motor weg wasquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met moderne auto's niet. Gewoon rustig optrekken is zuinig genoeg.
Ik houd trouwens wel de kmstand bij met de tankbeurten en het verbruik, in een spreadsheet.
"macht der gewoonte"quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet dat elke tankbeurt weer invoeren. Al maakte ik wel een keer bijna de fout door met mijn tankpas te tanken toen ik met de motor weg was
Mijn rechtervoet en rechterhand kunnen prima doserenquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou me ook verbaasd hebben als je dat wel deed!
Ja datquote:
Ik had met tanken met lease tankpas toch iets te vaak dat ik de kilometerstand alweer vergeten was op het moment van invoerenquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet dat elke tankbeurt weer invoeren. Al maakte ik wel een keer bijna de fout door met mijn tankpas te tanken toen ik met de motor weg was
Hey Koenquote:
Ja, iedereen springt ervoor en de ACC steeds weer irritant aan het bijremmen...quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
In de gewone stand komt echt iedereen voor je bumper te zitten waardoor de auto steeds meer en meer gas terug neemt en er nog meer mensen voor je gaan invoegen enz.
De bumperkleefstand voorkwam dat wel behoorlijk goed, maar elke keer als ik de auto startte, stond hij weer in de standaard stand.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, iedereen springt ervoor en de ACC steeds weer irritant aan het bijremmen...
En aftanken op precies 0.2quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb tankpas, maar maak er sport van om altijd zoveel mogelijk uit een tank te halen qua kilometers
Koeneloen.quote:
Dat doe ik niet meer. Ik gooi m gewoon vol tot 'ie afklikt.quote:
Big spender.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer. Ik gooi m gewoon vol tot 'ie afklikt.
Maantje!quote:
Die heeft echt geen humor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
Ja fuck, zit die capuchonjongen ons lolletje in KLB te verpesten!
Anders alleen een matras!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar eens kijken of ik heb bed inelkaar krijg zonder instructies
Ik moet elke keer de auto op ECO zetten, onthoud ie ook nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
De bumperkleefstand voorkwam dat wel behoorlijk goed, maar elke keer als ik de auto startte, stond hij weer in de standaard stand.
Heb je een nieuw bed?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar eens kijken of ik heb bed inelkaar krijg zonder instructies
quote:
quote:
Ow handig!quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders alleen een matras!
[..]
Ik moet elke keer de auto op ECO zetten, onthoud ie ook niet
Haha ja zal het even voorstellen aan mijn broertje!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog een feature request.
Kun je dit inbouwen?
if user.category="fokker" then user.subscription="free" and user.expiration="none";
Ja nogalquote:
Wachten is altijd kut.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja nogal
Gelukkig heeft de volgende auto dat niet meer
Alleen nog wachten tot januari
Oooh, ik was te laatquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Dames!
DTS zit nu in [KLB]![]()
KLB / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16505] Bolk die nieuwe modjes!
Altijd zo'n gezeik he, die instructies.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, ik was te laat![]()
Druk bezig met melk drinken en pillen slikken.
Vind de gebruiksaanwijzing wel wat lastig
[ link | afbeelding ]
Ik moet dus vlak voor het naar bed gaan een maaltijd nuttigen en daarna niet meer plassen
Voor je het weet is het voorbij.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wachten is altijd kut.
Voor mij is het nog 4 weken wachten.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd zo'n gezeik he, die instructies.
Sorry was een klein foutje van mequote:Op zondag 18 augustus 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
Ja fuck, zit die capuchonjongen ons lolletje in KLB te verpesten!
Moet je er 2 innemen een in de ochtend en een in de avondquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik moet dus vlak voor het naar bed gaan een maaltijd nuttigen en daarna niet meer plassen
Kijken hoelang ik het volhoud.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah ik had nog duidelijk gemaakt dat het voor de 2 newb modjes bedoeld was!
Ja hij wil per sé eerst een aantal nachten bij mij overnachten, maar ex denkt er anders over.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor je het weet is het voorbij.
Gaat mini met je mee? Ben wel heel benieuwd hoe hij op alles gaat reageren
Maar zo te zien kun je gewoon een bakkie yoghurt of een glaasje melk nemen als je het 's avonds inneemt.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry was een klein foutje van me
Hij is terug open
Snotverquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd zo'n gezeik he, die instructies.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij wil per sé eerst een aantal nachten bij mij overnachten, maar ex denkt er anders over.
Maak ik tegen die tijd wel bespreekbaar.
Er staat maaltijd OF melkquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja. De apotheker zei om 8 en 20 uur, dus hoef de bijsluiter niet te volgen, maar vond het er wel grappig staan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je er 2 innemen een in de ochtend en een in de avond
Het is allang niet meer zodruk hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu DTS dicht is gaan jullie maar in het "inactieve" ONZ SC posten
Actiever nu jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is allang niet meer zodruk hoor.
En deze S'C was altijd nog wel in gebruik door een paar, was niet helemaal 'inactief'.
Ik weet het, heb speciaal Muller melk gekocht, want hou niet zo van yoghurt en melkquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar zo te zien kun je gewoon een bakkie yoghurt of een glaasje melk nemen als je het 's avonds inneemt.
Maar voor de zekerheid doe ik het toch maar, chips geldt vast ook wel als maaltijdquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat maaltijd OF melkje hoeft dus savonds geen maaltijd te nemen
Ja we hebben veel op papier staan, maar we blijven dingen wel open houden voor goed overleg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hopelijk hebben jullie alles goed op papier staan.
Blijft lastig dit soort situatiess, vooral voor de kids
Mini i zo gewend de hele dag bij jou te zijn en leuke dingen met je te doen.
Ja kwestie van goed lezen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja. De apotheker zei om 8 en 20 uur, dus hoef de bijsluiter niet te volgen, maar vond het er wel grappig staan.
Snoeperdquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het, heb speciaal Muller melk gekocht, want hou niet zo van yoghurt en melk
[..]
Maar voor de zekerheid doe ik het toch maar, chips geldt vast ook wel als maaltijd
Zonder het spel-element is het hier hartstikke gezellig!quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
*proest*quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we hebben veel op papier staan, maar we blijven dingen wel open houden voor goed overleg.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we hebben veel op papier staan, maar we blijven dingen wel open houden voor goed overleg.
Nee. Ik heb al dezelfde voor iets van 10 jaar ofzoquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*proest*
Niet naar jou bedoeld hoor ToT
* TheStigsDutchCousin is stilquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:25 schreef ToT het volgende:
Maar goed, dit zijn dingen die gewoon ff beter niet in het openbaar besproken kunnen worden.
Zal jou eens genieten.quote:
Kom je knuffelen?quote:
Ja we willen communicerenquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens genieten.
Dat dus.quote:
Stig heeft geen andere grapjes.quote:
Ik ben helemaal niet agressiefquote:
Voor de rest was het best gezel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet agressief
Die stokert van een aeque is weer bezig geweest!
Jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor de rest was het best gezel.
Het is hier een beetje jouw huiskamer,dus ik gedraag me.quote:
Oh echt nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is hier een beetje jouw huiskamer,dus ik gedraag me.
Ik gedraag me niet?quote:
Nee, dat het hier mijn huiskamer isquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Nee, soms lijkt het meer op de slaapkamer
Daar ging ik fout.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ook daar moet je je gedragen!quote:
Alsof jij dat erg vindt!quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:32 schreef MizzezAmy het volgende:
In de slaapkamer ben ik soms best banwaardig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ook daar moet je je gedragen!
Nee, ik hou van slapenquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof jij dat erg vindt!
Snurk jij zo hard ja?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de slaapkamer ben ik soms best banwaardig.
Ja,en mep ook in mijn slaap.Je wil echt niet naast me liggen.quote:
Ik kan jou heerlijk laten slapenquote:
Ik geef jullie even private time.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan jou heerlijk laten slapen
quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geef jullie even private time.
Sallyquote:
Vogeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |