ToTtie!quote:
Muis!quote:
Net gewandeld, even kiwi eten en dan vanmiddag weer met de motor wegquote:
Okee dan!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net gewandeld, even kiwi eten en dan vanmiddag weer met de motor weg
Zolang het niet regent vind ik het al lang mooiquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Hier wil het de hele dag bewolkt blijven. Niet echt super fijn motorweer, maar de temperatuur is okee.
Door sneeuw en pekel rijden vind ik minder tof.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zolang het niet regent vind ik het al lang mooi
Ja, da's ellende, die pekel rommel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Door sneeuw en pekel rijden vind ik minder tof.
Motorblok was de volgende dag aardig aangetast.
quote:
quote:
quote:
quote:
Zeker met een gietijzeren motorblok van een Harley!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, da's ellende, die pekel ommel.
Idd. Ik kwam eens terug van school in Turnhout met een heuse sneeuwbui. Aan het militair domein geen straatlichten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang het niet regent, is het motor weerquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Hier wil het de hele dag bewolkt blijven. Niet echt super fijn motorweer, maar de temperatuur is okee.
Wel geleerd om in de winter te rijden. Alleen met sneeuw gingen we de weg niet op.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dotje schatjequote:
Snap ik!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Ik kwam eens terug van school in Turnhout met een heuse sneeuwbui. Aan het militair domein geen straatlichten.
Nog nooit zo bang geweest. Op de bredabaan naar mama gebeld dat ik bijna thuis was.
Maar je hebt het gered!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Ik kwam eens terug van school in Turnhout met een heuse sneeuwbui. Aan het militair domein geen straatlichten.
Nog nooit zo bang geweest. Op de bredabaan naar mama gebeld dat ik bijna thuis was.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang het niet regent, is het motor weer
[..]
Wel geleerd om in de winter te rijden. Alleen met sneeuw gingen we de weg niet op.
[..]
Dotje schatje
quote:
Yup, dat maakt echt enorm verschil!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als het sneeuwt of glad is, altijd op de motor afremmen. Dan hoef je maar een beetje bij te remmen en is de kans op slipgevaar een stuk kleiner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |