quote:
Ow handig!quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders alleen een matras!
[..]
Ik moet elke keer de auto op ECO zetten, onthoud ie ook niet
Haha ja zal het even voorstellen aan mijn broertje!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog een feature request.
Kun je dit inbouwen?
if user.category="fokker" then user.subscription="free" and user.expiration="none";
Ja nogalquote:
Wachten is altijd kut.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja nogal
Gelukkig heeft de volgende auto dat niet meer
Alleen nog wachten tot januari
Oooh, ik was te laatquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Dames!
DTS zit nu in [KLB]![]()
KLB / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16505] Bolk die nieuwe modjes!
Altijd zo'n gezeik he, die instructies.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, ik was te laat![]()
Druk bezig met melk drinken en pillen slikken.
Vind de gebruiksaanwijzing wel wat lastig
[ link | afbeelding ]
Ik moet dus vlak voor het naar bed gaan een maaltijd nuttigen en daarna niet meer plassen
Voor je het weet is het voorbij.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wachten is altijd kut.
Voor mij is het nog 4 weken wachten.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd zo'n gezeik he, die instructies.
Sorry was een klein foutje van mequote:Op zondag 18 augustus 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
Ja fuck, zit die capuchonjongen ons lolletje in KLB te verpesten!
Moet je er 2 innemen een in de ochtend en een in de avondquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik moet dus vlak voor het naar bed gaan een maaltijd nuttigen en daarna niet meer plassen
Kijken hoelang ik het volhoud.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah ik had nog duidelijk gemaakt dat het voor de 2 newb modjes bedoeld was!
Ja hij wil per sé eerst een aantal nachten bij mij overnachten, maar ex denkt er anders over.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor je het weet is het voorbij.
Gaat mini met je mee? Ben wel heel benieuwd hoe hij op alles gaat reageren
Maar zo te zien kun je gewoon een bakkie yoghurt of een glaasje melk nemen als je het 's avonds inneemt.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry was een klein foutje van me
Hij is terug open
Snotverquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd zo'n gezeik he, die instructies.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij wil per sé eerst een aantal nachten bij mij overnachten, maar ex denkt er anders over.
Maak ik tegen die tijd wel bespreekbaar.
Er staat maaltijd OF melkquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja. De apotheker zei om 8 en 20 uur, dus hoef de bijsluiter niet te volgen, maar vond het er wel grappig staan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je er 2 innemen een in de ochtend en een in de avond
Het is allang niet meer zodruk hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu DTS dicht is gaan jullie maar in het "inactieve" ONZ SC posten
Actiever nu jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is allang niet meer zodruk hoor.
En deze S'C was altijd nog wel in gebruik door een paar, was niet helemaal 'inactief'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |