Whehe!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met moderne auto's niet. Gewoon rustig optrekken is zuinig genoeg.
Ik houd trouwens wel de kmstand bij met de tankbeurten en het verbruik, in een spreadsheet.
Op standje "bumperkleven" vind ik het wel handig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ACC vind ik toch wel ietwat irritant
Ik moet dat elke tankbeurt weer invoeren. Al maakte ik wel een keer bijna de fout door met mijn tankpas te tanken toen ik met de motor weg wasquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met moderne auto's niet. Gewoon rustig optrekken is zuinig genoeg.
Ik houd trouwens wel de kmstand bij met de tankbeurten en het verbruik, in een spreadsheet.
"macht der gewoonte"quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet dat elke tankbeurt weer invoeren. Al maakte ik wel een keer bijna de fout door met mijn tankpas te tanken toen ik met de motor weg was
Mijn rechtervoet en rechterhand kunnen prima doserenquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou me ook verbaasd hebben als je dat wel deed!
Ja datquote:
Ik had met tanken met lease tankpas toch iets te vaak dat ik de kilometerstand alweer vergeten was op het moment van invoerenquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet dat elke tankbeurt weer invoeren. Al maakte ik wel een keer bijna de fout door met mijn tankpas te tanken toen ik met de motor weg was
Hey Koenquote:
Ja, iedereen springt ervoor en de ACC steeds weer irritant aan het bijremmen...quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
In de gewone stand komt echt iedereen voor je bumper te zitten waardoor de auto steeds meer en meer gas terug neemt en er nog meer mensen voor je gaan invoegen enz.
De bumperkleefstand voorkwam dat wel behoorlijk goed, maar elke keer als ik de auto startte, stond hij weer in de standaard stand.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, iedereen springt ervoor en de ACC steeds weer irritant aan het bijremmen...
En aftanken op precies 0.2quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb tankpas, maar maak er sport van om altijd zoveel mogelijk uit een tank te halen qua kilometers
Koeneloen.quote:
Big spender.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer. Ik gooi m gewoon vol tot 'ie afklikt.
Maantje!quote:
Die heeft echt geen humor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
Ja fuck, zit die capuchonjongen ons lolletje in KLB te verpesten!
Anders alleen een matras!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar eens kijken of ik heb bed inelkaar krijg zonder instructies
Ik moet elke keer de auto op ECO zetten, onthoud ie ook nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
De bumperkleefstand voorkwam dat wel behoorlijk goed, maar elke keer als ik de auto startte, stond hij weer in de standaard stand.
Heb je een nieuw bed?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar eens kijken of ik heb bed inelkaar krijg zonder instructies
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |