Whehe!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met moderne auto's niet. Gewoon rustig optrekken is zuinig genoeg.
Ik houd trouwens wel de kmstand bij met de tankbeurten en het verbruik, in een spreadsheet.
Op standje "bumperkleven" vind ik het wel handig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ACC vind ik toch wel ietwat irritant
Ik moet dat elke tankbeurt weer invoeren. Al maakte ik wel een keer bijna de fout door met mijn tankpas te tanken toen ik met de motor weg wasquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met moderne auto's niet. Gewoon rustig optrekken is zuinig genoeg.
Ik houd trouwens wel de kmstand bij met de tankbeurten en het verbruik, in een spreadsheet.
"macht der gewoonte"quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet dat elke tankbeurt weer invoeren. Al maakte ik wel een keer bijna de fout door met mijn tankpas te tanken toen ik met de motor weg was
Mijn rechtervoet en rechterhand kunnen prima doserenquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou me ook verbaasd hebben als je dat wel deed!
Ja datquote:
Ik had met tanken met lease tankpas toch iets te vaak dat ik de kilometerstand alweer vergeten was op het moment van invoerenquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet dat elke tankbeurt weer invoeren. Al maakte ik wel een keer bijna de fout door met mijn tankpas te tanken toen ik met de motor weg was
Hey Koenquote:
Ja, iedereen springt ervoor en de ACC steeds weer irritant aan het bijremmen...quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
In de gewone stand komt echt iedereen voor je bumper te zitten waardoor de auto steeds meer en meer gas terug neemt en er nog meer mensen voor je gaan invoegen enz.
De bumperkleefstand voorkwam dat wel behoorlijk goed, maar elke keer als ik de auto startte, stond hij weer in de standaard stand.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, iedereen springt ervoor en de ACC steeds weer irritant aan het bijremmen...
En aftanken op precies 0.2quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb tankpas, maar maak er sport van om altijd zoveel mogelijk uit een tank te halen qua kilometers
Koeneloen.quote:
Big spender.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer. Ik gooi m gewoon vol tot 'ie afklikt.
Maantje!quote:
Die heeft echt geen humor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
Ja fuck, zit die capuchonjongen ons lolletje in KLB te verpesten!
Anders alleen een matras!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar eens kijken of ik heb bed inelkaar krijg zonder instructies
Ik moet elke keer de auto op ECO zetten, onthoud ie ook nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
De bumperkleefstand voorkwam dat wel behoorlijk goed, maar elke keer als ik de auto startte, stond hij weer in de standaard stand.
Heb je een nieuw bed?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar eens kijken of ik heb bed inelkaar krijg zonder instructies
quote:
quote:
Ow handig!quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders alleen een matras!
[..]
Ik moet elke keer de auto op ECO zetten, onthoud ie ook niet
Haha ja zal het even voorstellen aan mijn broertje!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog een feature request.
Kun je dit inbouwen?
if user.category="fokker" then user.subscription="free" and user.expiration="none";
Ja nogalquote:
Wachten is altijd kut.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja nogal
Gelukkig heeft de volgende auto dat niet meer
Alleen nog wachten tot januari
Oooh, ik was te laatquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Dames!
DTS zit nu in [KLB]![]()
KLB / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16505] Bolk die nieuwe modjes!
Altijd zo'n gezeik he, die instructies.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, ik was te laat![]()
Druk bezig met melk drinken en pillen slikken.
Vind de gebruiksaanwijzing wel wat lastig
[ link | afbeelding ]
Ik moet dus vlak voor het naar bed gaan een maaltijd nuttigen en daarna niet meer plassen
Voor je het weet is het voorbij.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wachten is altijd kut.
Voor mij is het nog 4 weken wachten.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd zo'n gezeik he, die instructies.
Sorry was een klein foutje van mequote:Op zondag 18 augustus 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
Ja fuck, zit die capuchonjongen ons lolletje in KLB te verpesten!
Moet je er 2 innemen een in de ochtend en een in de avondquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik moet dus vlak voor het naar bed gaan een maaltijd nuttigen en daarna niet meer plassen
Kijken hoelang ik het volhoud.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah ik had nog duidelijk gemaakt dat het voor de 2 newb modjes bedoeld was!
Ja hij wil per sé eerst een aantal nachten bij mij overnachten, maar ex denkt er anders over.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor je het weet is het voorbij.
Gaat mini met je mee? Ben wel heel benieuwd hoe hij op alles gaat reageren
Maar zo te zien kun je gewoon een bakkie yoghurt of een glaasje melk nemen als je het 's avonds inneemt.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry was een klein foutje van me
Hij is terug open
Snotverquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd zo'n gezeik he, die instructies.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij wil per sé eerst een aantal nachten bij mij overnachten, maar ex denkt er anders over.
Maak ik tegen die tijd wel bespreekbaar.
Er staat maaltijd OF melkquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja. De apotheker zei om 8 en 20 uur, dus hoef de bijsluiter niet te volgen, maar vond het er wel grappig staan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je er 2 innemen een in de ochtend en een in de avond
Het is allang niet meer zodruk hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu DTS dicht is gaan jullie maar in het "inactieve" ONZ SC posten
Actiever nu jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is allang niet meer zodruk hoor.
En deze S'C was altijd nog wel in gebruik door een paar, was niet helemaal 'inactief'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |