Ja was om half 6 al wakker xDquote:Op zondag 18 augustus 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker is een groot woord. Maar voor mij doen redelijk.
En jij?
Da's ook wat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werkte ooit in een snackbar,en droomde toen dat ik de hele nacht frikandellen speciaal aan het maken was.Werd compleet moe wakker.
Dat neem je dan wel mee.Hoe kan dat?quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's ook wat.
Maar toen 's middags wel een lekker broodje frikandel gekocht?
Soms helpen dromen niet om uit te rusten.
Er spookt van alles door mijn hoofd de hele dag en dan droom je er ook nog over (of droom je er juist over).
Ik voel me ook niet zo fris.
Morguh GGquote:
Fijn>quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja was om half 6 al wakker xD
Maar wel lekker geslapen.
quote:
Hee, da's mijn kwootquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn>
En als je op tijd wakker bent heb je nog wat aan je dag
Mogguh Dot.quote:
Mogguh DJMO & Rob. Ik ga nu geen ontbijtje voor jullie maken want dat wordt al voor jullie gedaan.quote:
O dat zeg ik ook altijdquote:
Precies!quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn>
En als je op tijd wakker bent heb je nog wat aan je dag
quote:
Sterkte freon.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja er zijn wat dingen gebeurd en het gaat niet zo heel top. Dus ja dan zit je wat minder goed in je vel.
Oeps. Net nu ik tegen DJMO zeg dat ik niks klaarmaak aan ontbijtjes, zet jij heerlijke koffie voor ze.quote:
Dikke knuffel GGquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja er zijn wat dingen gebeurd en het gaat niet zo heel top. Dus ja dan zit je wat minder goed in je vel.
Ja, dat lijkt me heel eng.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Ook heftig zeg, je zou er maar inzitten bbrrr
Brand in reuzenrad Leipzig, tientallen gewonden
Bij een brand in een reuzenrad in Leipzig zijn meer dan twintig gewonden gevallen. Twee van hen zijn zwaargewond, de rest is volgens de politie van de Duitse stad lichtgewond geraakt door de rook.
https://nos.nl/artikel/25(...)-tientallen-gewonden
Hopelijk kom je er uit en ga je beter in je vel zitten. SPeelt al een tijdje of niet dat het niet echt lekker met je gaat?quote:
Ja echt he, moet er niet aan denkenquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me heel eng.
Brandgevaar, en niet wegkunnen.
Sterkte scherfjes!quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
inderdaad, over enkele weken vakantie.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kom je er uit en ga je beter in je vel zitten. SPeelt al een tijdje of niet dat het niet echt lekker met je gaat?
Gelukkig bijna vakantie en hoef je lekker even helemaal niets.
Lekker een terrasje pikken. Ik heb gisteren op een terrasje gezeten onder de bomen met een leuke speeltuin voor de kleine meid erbij. We waren met de cabrio, ze vond het geweldigquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het speelt al een tijdje. Maar goed, ik probeer er zo weinig mogelijk er aan te denken...
Het is nu weekend dus lekker relaxen vandaag.
En inderdaad, over enkele weken vakantie.![]()
Alvast even kijken wat ik ga doen dan.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een terrasje pikken. Ik heb gisteren op een terrasje gezeten onder de bomen met een leuke speeltuin voor de kleine meid erbij. We waren met de cabrio, ze vond het geweldig
Gaat weer een hele hoop extra uitstoot opleveren met taxi's en bussen enzo die hierdoor extra moeten gaan rijden.quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat weer een hele hoop extra uitstoot opleveren met taxi's en bussen enzo die hierdoor extra moeten gaan rijden.Môgguh!
Hee man!quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon geen aandacht geven en zo min mogelijk mensen kijken.quote:
Ik heb net even naar die stream gekeken... Gelijk al klaar mee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon geen aandacht geven en zo min mogelijk mensen kijken.
Nee, dit weekend was mijn dochter hier slapen met de kids. Max ging zijn eigen weg ( die is druk met de meiden) en zijn wij met de kleine een hapje wezen eten en een stukje rijdenquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
![]()
Da's tof... Gister was heerlijk weer ook.
Je zei laatst dat je met je kleinkinderen op pad zou gaan. Was dat gister?
Morguh ToTquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat weer een hele hoop extra uitstoot opleveren met taxi's en bussen enzo die hierdoor extra moeten gaan rijden.Môgguh!
Neem niet eens de moeite het op te zoeken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net even naar die stream gekeken... Gelijk al klaar mee.
* gebrokenglas start zijn diesel en geeft even extra gas.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Luxe hoor, geniet er nog maar lekker van voor het weet moet je weer voor je eigen ontbijt zorgenquote:
Nog ff een paar aggregaten daar opstarten en gewoon laten draaien zonder ze te benuttenquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas start zijn diesel en geeft even extra gas.
Hebben ze schijt aan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
Dit mag ook al niet meer.
[ afbeelding ]
Dan zou ik het juist doen. Het hoort er toch bij?quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
Dit mag ook al niet meer.
[ afbeelding ]
Ach met de Olympische spelen in China werden arme sloebers ook weggejaagd en kwamen metershoge borden voor de sloppenwijken te staan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zou ik het juist doen. Het hoort er toch bij?
Dan pas krijgt hij een indruk hoe het eraan toe gaat.
Da's hetzelfde als op je werk heel hypocriet alles opruimen als de inspectie komt ipv de boel zo laten zoals het is.
quote:
quote:
ToTtie!quote:
Muis!quote:
Net gewandeld, even kiwi eten en dan vanmiddag weer met de motor wegquote:
Okee dan!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net gewandeld, even kiwi eten en dan vanmiddag weer met de motor weg
Zolang het niet regent vind ik het al lang mooiquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Hier wil het de hele dag bewolkt blijven. Niet echt super fijn motorweer, maar de temperatuur is okee.
Door sneeuw en pekel rijden vind ik minder tof.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zolang het niet regent vind ik het al lang mooi
Ja, da's ellende, die pekel rommel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Door sneeuw en pekel rijden vind ik minder tof.
Motorblok was de volgende dag aardig aangetast.
quote:
quote:
quote:
quote:
Zeker met een gietijzeren motorblok van een Harley!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, da's ellende, die pekel ommel.
Idd. Ik kwam eens terug van school in Turnhout met een heuse sneeuwbui. Aan het militair domein geen straatlichten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang het niet regent, is het motor weerquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Hier wil het de hele dag bewolkt blijven. Niet echt super fijn motorweer, maar de temperatuur is okee.
Wel geleerd om in de winter te rijden. Alleen met sneeuw gingen we de weg niet op.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dotje schatjequote:
Snap ik!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Ik kwam eens terug van school in Turnhout met een heuse sneeuwbui. Aan het militair domein geen straatlichten.
Nog nooit zo bang geweest. Op de bredabaan naar mama gebeld dat ik bijna thuis was.
Maar je hebt het gered!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Ik kwam eens terug van school in Turnhout met een heuse sneeuwbui. Aan het militair domein geen straatlichten.
Nog nooit zo bang geweest. Op de bredabaan naar mama gebeld dat ik bijna thuis was.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang het niet regent, is het motor weer
[..]
Wel geleerd om in de winter te rijden. Alleen met sneeuw gingen we de weg niet op.
[..]
Dotje schatje
quote:
Yup, dat maakt echt enorm verschil!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als het sneeuwt of glad is, altijd op de motor afremmen. Dan hoef je maar een beetje bij te remmen en is de kans op slipgevaar een stuk kleiner.
Heeft mijn vader me al heel vroeg geleerd. Ook als het glad is in de 2e versnelling wegrijden. Voorkom je wielspin en is de snelheid lager waardoor je beter wegkomt.quote:
inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als het sneeuwt of glad is, altijd op de motor afremmen. Dan hoef je maar een beetje bij te remmen en is de kans op slipgevaar een stuk kleiner.
Ja lekker, ben aan onze applicatie aan het werken. Super leuk!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach....naar omstandigheden he.
En daarzo?
Hmm komt me ook vaag bekend voor, maar weet ik niet meer zeker.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft mijn vader me al heel vroeg geleerd. Ook als het glad is in de 2e versnelling wegrijden. Voorkom je wielspin en is de snelheid lager waardoor je beter wegkomt.
Wat voor applicatie is dat?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lekker, ben aan onze applicatie aan het werken. Super leuk!
Idem hier. En dan vooral als ik weet dat het wat gladder is.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
inderdaad.
Ik doe dat eigenlijk altijd, op de motor afremmen (als het kan). Ook naar verkeerslichten toe. En ja soms ter irritatie van mijn achterliggers die niet snappen dat het verkeerslicht echt niet eerder groen wordt als je hard komt aanrijden........ maar goed dan ga ik ietsjes harder.
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben ze schijt aan.
Maar ik dacht dat het tegenwoordig toch in de grond geïnjecteerd diende te worden om stank en uitstoot te verminderen?
Da's heel anders dan het poepslingeren wat men vroeger deed. Beetje als een veredelde nijlpaard.
Ow dat doe ik tegenwoordig ook gewoon met de auto hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
inderdaad.
Ik doe dat eigenlijk altijd, op de motor afremmen (als het kan). Ook naar verkeerslichten toe. En ja soms ter irritatie van mijn achterliggers die niet snappen dat het verkeerslicht echt niet eerder groen wordt als je hard komt aanrijden........ maar goed dan ga ik ietsjes harder.
Ik heb nog een feature request.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lekker, ben aan onze applicatie aan het werken. Super leuk!
Een IPTV applicatie maar dan next level.quote:
Ik heb tankpas, maar maak er sport van om altijd zoveel mogelijk uit een tank te halen qua kilometersquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat doe ik tegenwoordig ook gewoon met de auto hoor.Zuinig rijden.
Ik had vroeger een collega die een hekel aan tanken had, en ondanks zijn tankpas probeerde hij ook zo zuinig mogelijk aan te rijden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb tankpas, maar maak er sport van om altijd zoveel mogelijk uit een tank te halen qua kilometers
Is het niet, dat weet iedereenquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega die een hekel aan tanken had, en ondanks zijn tankpas probeerde hij ook zo zuinig mogelijk aan te rijden.
Dat deed hij door op de snelweg continu pompend gas te geven: echt flink dat pedaal intrappen en dan ewer plotseling loslaten, weer intrappen en weer loslaten enz.
Ik werd me een portie wagenziek!![]()
En ik waag het te betwijfelen dat dit zuiniger was!
Dat is zeker niet zuiniger....quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega die een hekel aan tanken had, en ondanks zijn tankpas probeerde hij ook zo zuinig mogelijk aan te rijden.
Dat deed hij door op de snelweg continu pompend gas te geven: echt flink dat pedaal intrappen en dan ewer plotseling loslaten, weer intrappen en weer loslaten enz.
Ik werd me een portie wagenziek!![]()
En ik waag het te betwijfelen dat dit zuiniger was!
Ja precies, liefst op cruise control.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het niet, dat weet iedereenConstante snelheid is het beste!
Ow okee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is zeker niet zuiniger....
Super langzaam optrekken is ook niet per se zuiniger trouwens. Gaspedaal half intrappen is het beste, gewoon normaal optrekken naar cruise snelheid.
Met moderne auto's niet. Gewoon rustig optrekken is zuinig genoeg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow okee.Ik trek meestal wel langzaam op als er geen verkeer achter me is, idd om benzine te besparen.
Hoeft dus ook niet?
Dit is correct.quote:
Zou me ook verbaasd hebben als je dat wel deed!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stig does not use cruise control!
ACC vind ik toch wel ietwat irritantquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja precies, liefst op cruise control.
Ik mis de adaptive cruise control van m'n MG wel, maar die ik nu heb werkt ook wel prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |