Ja hij wil per sé eerst een aantal nachten bij mij overnachten, maar ex denkt er anders over.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor je het weet is het voorbij.
Gaat mini met je mee? Ben wel heel benieuwd hoe hij op alles gaat reageren
Maar zo te zien kun je gewoon een bakkie yoghurt of een glaasje melk nemen als je het 's avonds inneemt.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry was een klein foutje van me
Hij is terug open
Snotverquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd zo'n gezeik he, die instructies.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij wil per sé eerst een aantal nachten bij mij overnachten, maar ex denkt er anders over.
Maak ik tegen die tijd wel bespreekbaar.
Er staat maaltijd OF melkquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, ik was te laat![]()
Druk bezig met melk drinken en pillen slikken.
Vind de gebruiksaanwijzing wel wat lastig
[ link | afbeelding ]
Ik moet dus vlak voor het naar bed gaan een maaltijd nuttigen en daarna niet meer plassen
Ja. De apotheker zei om 8 en 20 uur, dus hoef de bijsluiter niet te volgen, maar vond het er wel grappig staan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je er 2 innemen een in de ochtend en een in de avond
Het is allang niet meer zodruk hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu DTS dicht is gaan jullie maar in het "inactieve" ONZ SC posten
Actiever nu jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is allang niet meer zodruk hoor.
En deze S'C was altijd nog wel in gebruik door een paar, was niet helemaal 'inactief'.
Ik weet het, heb speciaal Muller melk gekocht, want hou niet zo van yoghurt en melkquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar zo te zien kun je gewoon een bakkie yoghurt of een glaasje melk nemen als je het 's avonds inneemt.
Maar voor de zekerheid doe ik het toch maar, chips geldt vast ook wel als maaltijdquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat maaltijd OF melkje hoeft dus savonds geen maaltijd te nemen
Ja we hebben veel op papier staan, maar we blijven dingen wel open houden voor goed overleg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hopelijk hebben jullie alles goed op papier staan.
Blijft lastig dit soort situatiess, vooral voor de kids
Mini i zo gewend de hele dag bij jou te zijn en leuke dingen met je te doen.
Ja kwestie van goed lezen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja. De apotheker zei om 8 en 20 uur, dus hoef de bijsluiter niet te volgen, maar vond het er wel grappig staan.
Snoeperdquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het, heb speciaal Muller melk gekocht, want hou niet zo van yoghurt en melk
[..]
Maar voor de zekerheid doe ik het toch maar, chips geldt vast ook wel als maaltijd
Zonder het spel-element is het hier hartstikke gezellig!quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
*proest*quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we hebben veel op papier staan, maar we blijven dingen wel open houden voor goed overleg.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we hebben veel op papier staan, maar we blijven dingen wel open houden voor goed overleg.
Nee. Ik heb al dezelfde voor iets van 10 jaar ofzoquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*proest*
Niet naar jou bedoeld hoor ToT
* TheStigsDutchCousin is stilquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:25 schreef ToT het volgende:
Maar goed, dit zijn dingen die gewoon ff beter niet in het openbaar besproken kunnen worden.
Zal jou eens genieten.quote:
Kom je knuffelen?quote:
Ja we willen communicerenquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |