SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Dat is zelfs een trend tegenwoordig!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind boeken gesorteerd op kleur trouwens best mooi.
Wanne belhamel is dat ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
Ik dacht ff dat SwJ weer de boel aan het sluiten was!
Nee, het was dit keer gewoon een vol topic slotjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
Stig beats allquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
SwJ is een heldquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wanne belhamel is dat ook.
Ga je morgen weer een stukje rijden? Morgen geloof ik regen.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nova in GC / Test nu Nova, onze eigen chatbot #198 Nova, voortaan geen leugens meer
Nee. Categoriequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet het op kleur, op alfabet of op grootte?
Ik denk het wel ja. Ik heb vandaag wel even gas gegeven om al die trage mensen voorbij te gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je morgen weer een stukje rijden? Morgen geloof ik regen.
quote:
Nova wilde geen relatie met mij dus die is dood voor mijquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik gebruik de AI Copilot veel. Nova doet het best aardig trouwens, in de dialoog.
Ik ga altijd heel langzaam over drempels heen, omdat mijn auto een beetje laag is. Geen zin om de onderkant van de auto aan gort te rijden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Ik heb vandaag wel even gas gegeven om al die trage mensen voorbij te gaan
[..]
Zoveelste keer vandaag; contextquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Categorie 69, Frans, Grieks, Russisch...
Oh nee, dan blijf ik er netjes achter. Bedoelde op de snelweg. Zat een knul in een Golf of zo voor me en die liet me telkens dichterbij komen om dan weer gas te geven. Fijn voor hem, maar toen ik het gas opentrok en hij me probeerde bij te houden lukte hem dat nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga altijd heel langzaam over drempels heen, omdat mijn auto een beetje laag is. Geen zin om de onderkant van de auto aan gort te rijden.
Maar ik heb al meerdere keren gehad dat mensen mij gewoon ongeduldig inhalen, zelfs op de drempels...
Hihi.quote:
Romans, thrillers, kookboeken, computerboeken, ontwerpen van kleding...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Categorie 69, Frans, Grieks, Russisch...
Het mag wel ....quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee deze ga ik niet maken......
#TTquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee deze ga ik niet maken......
Ooohhhh ik erger me ook aan van die mensen die supertraag over drempels heen gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga altijd heel langzaam over drempels heen, omdat mijn auto een beetje laag is. Geen zin om de onderkant van de auto aan gort te rijden.
Maar ik heb al meerdere keren gehad dat mensen mij gewoon ongeduldig inhalen, zelfs op de drempels...
Hongaars bier dus. Niets mis met een doordrink-ale, zolang het ook maar zo geprijsd was.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:devzero Groen bier op bij IPA-fest. Het was een "The Green Council" van Mad Scientist.
Smaak, eigenlijk vrij doorsnee, je verwacht van alles door die kleur maar tis gewoon een smakelijk doordrink-pale-ale
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooohhhh ik erger me ook aan van die mensen die supertraag over drempels heen gaan
Ja nee nouja, ik wil niet zo hard over drempels gaan dat mijn schokbrekers door de motorkap naar buiten komen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooohhhh ik erger me ook aan van die mensen die supertraag over drempels heen gaan
Supertraag is natuurlijk ook nergens voor nodig, maar ik zit liever niet met mijn hoofd tegen het dakquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel doet. Vooral oude mensen doen dat, traag over drempels.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Elke drempel ram ik door.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel doet. Vooral oude mensen doen dat, traag over drempels.
Vond dat altijd een akelige reclame. En dat was ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
moet ik weer aan deze reclame denken![]()
"het mag wel hoor"
Ja, dan wil je wel afremmenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
En hiero zijn drempels, alsof je een stoeprand op gaat, zo hoog en abrupt.
Ik kan soms eromheen sturen als ik op de motor benquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Elke drempel ram ik door.
Hmm ja, maar drempels zijn gemaakt voor een bepaalde snelheid, dus wil ik er ook met die snelheid overheen kunnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Supertraag is natuurlijk ook nergens voor nodig, maar ik zit liever niet met mijn hoofd tegen het dak
En dat noemen ze nu België.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vroeger waren er geen drempels, alleen maar kuilen.
Die zijn ook wel beter geveerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben vandaag met de verhuisvrachtwagen gewoon met 80 over de drempels gereden. Niets aan het handje
Dat lukt hier absoluut niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben vandaag met de verhuisvrachtwagen gewoon met 80 over de drempels gereden. Niets aan het handje
Het is in een 30km woonwijk, maar het zijn echt flinke dingen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, maar drempels zijn gemaakt voor een bepaalde snelheid, dus wil ik er ook met die snelheid overheen kunnen.
Maar soms ga ik ook wel langzamer hoor, maar 15km/h vind ik echt te traag.
Tsjechië is nog erger, na Praag richting Slowakije liggen platen ipv gewoon een weg. Iedere 10 seconden trilt de auto. Dan liever kuilen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat noemen ze nu België.
Teringquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tsjechië is nog erger, na Praag richting Slowakije liggen platen ipv gewoon een weg. Iedere 10 seconden trilt de auto. Dan liever kuilen.
Gele streep voor mijn voortuin en bord met parkeerverbod geeft ook niemand wat om. Soms kan ik mijn eigen oprit niet op "met de fiets" godver omdat ze overal hun auto's op de stoep zetten. En ik heb een oprit voor 6 auto's minimaal, en heb er geen moeite mee als ze daar een auto tijdelijk neerzetten. Maar nee op de stoep en je kan er niet tussendoor. En dan maar aanbellen bij mensen of er bezoek is die hun auto kunnen verzetten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zou hier in de straat wel wat meer drempels willen zien. Want hier is ook 30km de limiet maar daar houdt niemand zich aan.
Stomme hufters zijn dat. Hier kan ik soms via de poort niet met de motor weg omdat er een auto staat. En dan een grote bek krijgen als je er wat van zegt. Kutvolkquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gele streep voor mijn voortuin en bord met parkeerverbod geeft ook niemand wat om. Soms kan ik mijn eigen oprit niet op "met de fiets" godver omdat ze overal hun auto's op de stoep zetten. En ik heb een oprit voor 6 auto's minimaal, en heb er geen moeite mee als ze daar een auto tijdelijk neerzetten. Maar nee op de stoep en je kan er niet tussendoor. En dan maar aanbellen bij mensen of er bezoek is die hun auto kunnen verzetten.
Trusten muisquote:
Wat ergerlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gele streep voor mijn voortuin en bord met parkeerverbod geeft ook niemand wat om. Soms kan ik mijn eigen oprit niet op "met de fiets" godver omdat ze overal hun auto's op de stoep zetten. En ik heb een oprit voor 6 auto's minimaal, en heb er geen moeite mee als ze daar een auto tijdelijk neerzetten. Maar nee op de stoep en je kan er niet tussendoor. En dan maar aanbellen bij mensen of er bezoek is die hun auto kunnen verzetten.
Moet ie zich laten scheren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
die man zal het ook wel warm hebben
ja dat kun je niet zelfquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ie zich laten scheren.
Ik snap het gewoon niet, zet die auto's dan gewoon op mijn oprit en laat 1 baan vrij, met een beetje handig stuurwerk staan er zo 9 auto's op en kan ik er zelf ook langs. Maar nee, gewoon de hele stoep volplempen en nergens bij nadenken. En dus ja KUTVOLKquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stomme hufters zijn dat. Hier kan ik soms via de poort niet met de motor weg omdat er een auto staat. En dan een grote bek krijgen als je er wat van zegt. Kutvolk
Ik erger me niet snel hoor, maar dit is wel kut. Kom je om half 7 thuis uit je werk en moet je bij mensen gaan aanbellen of ze hun auto kunnen verplaatsen. En het zijn ook niet de directe buren, die zijn tof. Zijn bezoekers bij de appartementen om de hoek.quote:
Hier woont ook gewoon asovolk. Mijn buurman kan ook niet fatsoenlijk parkeren. Heeft een Audi station en parkeert hem altijd zo langs de stoep dat er niemand meer bij kan (want de buurvrouw aan hun kant kan er ook niks van). Ik laat altijd netjes ruimte maar ik ben daar mee gestopt, ze zoeken het maar uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet, zet die auto's dan gewoon op mijn oprit en laat 1 baan vrij, met een beetje handig stuurwerk staan er zo 9 auto's op en kan ik er zelf ook langs. Maar nee, gewoon de hele stoep volplempen en nergens bij nadenken. En dus ja KUTVOLK
Oh ook lekker ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik erger me niet snel hoor, maar dit is wel kut. Kom je om half 7 thuis uit je werk en moet je bij mensen gaan aanbellen of ze hun auto kunnen verplaatsen. En het zijn ook niet de directe buren, die zijn tof. Zijn bezoekers bij de appartementen om de hoek.
Naja, het ding is. Ik heb een gigantische oprit met ruimte. Dan denk ik, parkeer dan even daar en zorg dat de bewoner er geen last van heeft. Het boeit me echt niet als er een aantal auto's op mijn oprit staan. Maar de stoep voor mijn oprit blokkeren zodat ik er zelfs lopend niet tussendoor kan dat is echt gewoon kut.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ook lekker ja.
Hier is het altijd hel als er achter op het terrein de kermis is of iets anders. Dan kan je echt nergens je auto kwijt.
Jamming signalquote:
Sjongejonge.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik erger me niet snel hoor, maar dit is wel kut. Kom je om half 7 thuis uit je werk en moet je bij mensen gaan aanbellen of ze hun auto kunnen verplaatsen. En het zijn ook niet de directe buren, die zijn tof. Zijn bezoekers bij de appartementen om de hoek.
Nee, dat snap ik. En dat is ook kut als ze dat doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, het ding is. Ik heb een gigantische oprit met ruimte. Dan denk ik, parkeer dan even daar en zorg dat de bewoner er geen last van heeft. Het boeit me echt niet als er een aantal auto's op mijn oprit staan. Maar de stoep voor mijn oprit blokkeren zodat ik er zelfs lopend niet tussendoor kan dat is echt gewoon kut.
Ik had vroeger een vriend die Taco heette, komt wel dichtbij zo.....quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. En dat is ook kut als ze dat doen.
Maar met een beetje geluk ben ik hier weg begin volgend jaar
Ik vind je heel erg coulant, dat je mensen op je oprit laat parkeren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, het ding is. Ik heb een gigantische oprit met ruimte. Dan denk ik, parkeer dan even daar en zorg dat de bewoner er geen last van heeft. Het boeit me echt niet als er een aantal auto's op mijn oprit staan. Maar de stoep voor mijn oprit blokkeren zodat ik er zelfs lopend niet tussendoor kan dat is echt gewoon kut.
Oh wauw! Waarheen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ookEn ook weg uit NL
Zonder knoflookquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had vroeger een vriend die Taco heette, komt wel dichtbij zo.....
Maar was het lekker? En met veel knoflook?
Hier deze straat is prima, maar staat om de hoek sociale woningbouw appartementen complex en die bezoekers kunnen de auto's nergens kwijt dus resultaat is dat ik 4 van de 5 dagen in de week als ik terug kom van mijn werk om half 7 op al die bellen sta te drukken tot iemand antwoord en de auto verplaatst.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sjongejonge.
Hier is het ook een zooitje trouwens.
Een heleboel doen het wel netjes, maar het zijn elke keer dezelfden die half in de parkeervakken staan. Zo zonde van de ruimte die daardoor verloren gaat. Ik kan ook geregeld niet parkeren.
Appartementen en geen parkeerplaats? Wat een faalquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier deze straat is prima, maar staat om de hoek sociale woningbouw appartementen complex en die bezoekers kunnen de auto's nergens kwijt dus resultaat is dat ik 4 van de 5 dagen in de week als ik terug kom van mijn werk om half 7 op al die bellen sta te drukken tot iemand antwoord en de auto verplaatst.
Waarom niet? Als ik mijn eigen ruimte heb kan er best wel wat bij. Het is ook bizar hoe groot die oprit is midden in een centrum. Maar blokkeer gewoon niet de toegang tot het huis vanaf de stoep.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind je heel erg coulant, dat je mensen op je oprit laat parkeren.
kloptquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Appartementen en geen parkeerplaats? Wat een faal
Oh tof! Veel plezier en succes!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn Username verraad het wel een beetje... To Asia.
Merci, maar gaat wel goed komenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh tof! Veel plezier en succes!
Volgend jaar al. Dat is best snelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Merci, maar gaat wel goed komen
Klopt, en de bedoeling was nog eerder dit jaar te gaan. Maar bepaalde omstandigheden houden het nog even tegen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgend jaar al. Dat is best snel
Beter dat je iets meer tijd hebt, dan dat je moet haasten. Ik wist pas 2 maanden van te voren dat ik naar Amerika zou emigreren, dus was een beetje een haastklusquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en de bedoeling was nog eerder dit jaar te gaan. Maar bepaalde omstandigheden houden het nog even tegen.
Fokkers Overseas!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter dat je iets meer tijd hebt, dan dat je moet haasten. Ik wist pas 2 maanden van te voren dat ik naar Amerika zou emigreren, dus was een beetje een haastklus
Ik wil dit al heel lang, maar heb voor mijn vader overleed beloofd dat ik bij mijn moeder zou blijven tot zij ook sterft. Die belofte hou ik ook, ook al ligt ze in verzorgingshuis en kan zo maar ieder moment afgelopen zijn. Pas op het moment dat zij er niet meer is komt er een verkoop bord in mijn tuin. Dat is zeg maar de samenvatting van alles.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter dat je iets meer tijd hebt, dan dat je moet haasten. Ik wist pas 2 maanden van te voren dat ik naar Amerika zou emigreren, dus was een beetje een haastklus
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil dit al heel lang, maar heb voor mijn vader overleed beloofd dat ik bij mijn moeder zou blijven tot zij ook sterft. Die belofte hou ik ook, ook al ligt ze in verzorgingshuis en kan zo maar ieder moment afgelopen zijn. Pas op het moment dat zij er niet meer is komt er een verkoop bord in mijn tuin. Dat is zeg maar de samenvatting van alles.
Dat had je al eens verteld, goed bezig. Mijn ouders waren nog behoorlijk levend toen ik weg ging, maar kennelijk staat mijn moeder nu met 1 been al in het graf.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil dit al heel lang, maar heb voor mijn vader overleed beloofd dat ik bij mijn moeder zou blijven tot zij ook sterft. Die belofte hou ik ook, ook al ligt ze in verzorgingshuis en kan zo maar ieder moment afgelopen zijn. Pas op het moment dat zij er niet meer is komt er een verkoop bord in mijn tuin. Dat is zeg maar de samenvatting van alles.
Dat is wel kut man!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat had je al eens verteld, goed bezig. Mijn ouders waren nog behoorlijk levend toen ik weg ging, maar kennelijk staat mijn moeder nu met 1 been al in het graf.
Smakelijk maat!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:16 schreef devzero het volgende:
En dat was teek #5. De tiny joys van wandelen in de bossen in Florida. Tijd om me klaar te maken voor een etentje vanavond
Ik had 4 jaar geleden al gedacht dat ze dood zou gaan, en ze leeft nog steeds (hoewel ze nu wel amper nog voor zichzelf kan zorgen). Maar het is niet iets onverwachts, net zoals jij er waarschijnlijk op voorbereid bentquote:
Mijn moeder is al lang mijn moeder niet meer, maar mijn vader was vader en beste vriend. Die belofte heb ik hem gemaakt en loop ik niet van weg ook al zou mijn moeder het niet eens meer merken. Ik blijf bij haar tot het eind.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had 4 jaar geleden al gedacht dat ze dood zou gaan, en ze leeft nog steeds (hoewel ze nu wel amper nog voor zichzelf kan zorgen). Maar het is niet iets onverwachts, net zoals jij er waarschijnlijk op voorbereid bent
Jeugdherinneringen unlockedquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
moet ik weer aan deze reclame denken![]()
"het mag wel hoor"
Pfff, groentjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:30 schreef Homijn het volgende:
Groot nieuws, mensen. Ik ben eindelijk doorgedrongen tot de ranglijst![]()
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/receivedforumlikes
Je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, groentje
P46 zag ik
Ik wist niet eens dat die lijst bestondquote:
Je zou veel hoger moeten staan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:30 schreef Homijn het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:30 schreef Homijn het volgende:
Ik hoor nu bij de 500 leukste users op dit forum.quote:
Wat stelt die ranglijst voorquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:30 schreef Homijn het volgende:
Geen ideequote:
Hoe meer likes hoe beterquote:
Dat staat er toch?quote:
Ah op die fietsquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe meer likes hoe beter
Nr 246 hier.... Trots als een aap met 7 lullenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:30 schreef Homijn het volgende:
Smakelijkquote:
Nee bier en tieten om mijn 246e plaats te vieren, das bijna een bronze medaille.quote:
Ah ik zie het. Op desktop volkomen duidelijk, mobiel erg vaag omdat er info ontbreektquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat staat er toch?![]()
Aantal Ontvangen Likes
Is ook nog te sorteren op userscore maar dat zegt me helemaal niets.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah ik zie het. Op desktop volkomen duidelijk, mobiel erg vaag omdat er info ontbreekt
Ik heb post 100.000 gemist zie ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:30 schreef Homijn het volgende:
Ja das voor jouquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee bier en tieten om mijn 246e plaats te vieren, das bijna een bronze medaille.
WHAHA Noob!!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb post 100.000 gemist zie ik
Iddquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah ik zie het. Op desktop volkomen duidelijk, mobiel erg vaag omdat er info ontbreekt
De helft ofzo van mij komt van ONZ denk ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
WHAHA Noob!!!
Ik maar 18k ofzo
Inlijsten, boven je bed hangen en bidden dat je het morgen beter doet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Idd
En ach.. wat moet je ermee he..
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, groentje
P46 zag ik
Is ook wel logisch als je vooral poep praatquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De helft ofzo van mij komt van ONZ denk ik
Dat doet het weer en jouw gemoedstoestand ook. Net als bij ieder ander.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:02 schreef HappyCharly het volgende:
Snap niks van die lijst. Alles verandert steeds
aardstralenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat doet het weer en jouw gemoedstoestand ook. Net als bij ieder ander.
Daar twijfel ik geen moment aanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook wel logisch als je vooral poep praat![]()
Mijne zijn allemaal top posts.
Klopt, ik waardeer je zelfkennis wel mijn beste.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen moment aan
Rustagh makkerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook wel logisch als je vooral poep praat![]()
Mijne zijn allemaal top posts.
Jij zoekt ruzie? Dan heb je de verkeerde uitgekozen want ik knuffel je de moeder!quote:
Ja jaquote:
Dat soort statistieken boeien me ook niet zo veel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:02 schreef HappyCharly het volgende:
Snap niks van die lijst. Alles verandert steeds
Bedoel als je op score drukt ;-)quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat doet het weer en jouw gemoedstoestand ook. Net als bij ieder ander.
Kom maar op! Ik knuffel harder!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij zoekt ruzie? Dan heb je de verkeerde uitgekozen want ik knuffel je de moeder!
Is ook, populaire posts krijgen gewoon de meeste likes. Heeft niks te maken met kwaliteitsposts. Meer met het sub forum waar je in zit. Dan krijg je automatisch meer likes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat soort statistieken boeien me ook niet zo veel.
Dagen lang tellen in SPL zoals haags of chufi wegen niet op tegen kwaliteitsposts die mensen posten in de topics over de belangrijke zaken van deze wereld.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kom maar op! Ik knuffel harder!
Is ook wel vrij logisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:09 schreef Shii het volgende:
Interessant, hoe lager in de ranglijst hoe minder users een abo hebben.
Oei.. complotten..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:09 schreef Shii het volgende:
Interessant, hoe lager in de ranglijst hoe minder users een abo hebben.
Wow, dit kanaal ga ik zeker even doorquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Check deze @:R-woud93 Mega vuurwerkshow met een soort David Attenburough als commentatorCheck hun kanaal ook. Echt topshows
Ja is het ook wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook wel vrij logisch eigenlijk.
#nohomo laat wel drupje voorvocht glippen hier...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
*Stoor knuffelt @:loveyoulongtime(nohomo)
Ik vind het bijzonder dat ik dit nooit gezien heb. Ik kijk vaak pyromusicals, maar deze zijn echt bijzonder goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wow, dit kanaal ga ik zeker even door![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
#nohomo laat wel drupje voorvocht glippen hier...
Als ik iedere keer advertenties krijg zou ik ook sjaak afhaak zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja is het ook wel.![]()
Doe nu ook al even zonder abo en bevalt me eigenlijk prima.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
FF aan Marco B vragen, wat zou je doen?
Het went en het is meteen een stimulans om minder op Fok te lezen/posten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik iedere keer advertenties krijg zou ik ook sjaak afhaak zijn.
Heb even een stukje gekeken, dit staat mij wel aan ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat ik dit nooit gezien heb. Ik kijk vaak pyromusicals, maar deze zijn echt bijzonder goed
Dus daar heb je ook je antwoord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Het went en het is meteen een stimulans om minder op Fok te lezen/posten.
Dat gaat een leuke rechtszaak wordenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze opmerking die ik wilde maken laat maar weer even gaan....
I know nossingquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat gaat een leuke rechtszaak worden
In ieder geval geen Oral B.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
FF aan Marco B vragen, wat zou je doen?
Hij gaat gewoon alles glashard ontkennen ja en verder niets zeggen denk ikquote:
sk8erboiquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
He was a boy
She was a girl
Can I make it any more obvious?
Dat Abington ligt net onder Oxford. Niet een hele lange reis om naar de vuurwerkshow van 2025 te gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb even een stukje gekeken, dit staat mij wel aan ja.
De shows na de demo's waar ik kom zijn meestal niet zo accuraat als dit
Vond het war child idee al tenenkrommend met Marco B en Ali B... Maar waar ze nu van beschuldigd worden maakt het niet echt beterquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In ieder geval geen Oral B.
Mijn vriendin wil niet naar Engelandquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat Abington ligt net onder Oxford. Niet een hele lange reis om naar de vuurwerkshow van 2025 te gaanIk ga eens even wat bekokstoven zodat ik daar volgend jaar ben met mijn vrouw
![]()
[ afbeelding ]
Ow shitquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil niet naar Engeland![]()
Is technisch gezien niet waarquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
He was a boy
She was a girl
Can I make it any more obvious?
Zijn er nieuwe beschuldigingen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vond het war child idee al tenenkrommend met Marco B en Ali B... Maar waar ze nu van beschuldigd worden maakt het niet echt beter
Als artiest doe je alles voor status en aanzien, geldt ook voor de meeste anderen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vond het war child idee al tenenkrommend met Marco B en Ali B... Maar waar ze nu van beschuldigd worden maakt het niet echt beter
Weet ik veel, is er al een uitspraak geweest? Ik volg die shit niet echt eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn er nieuwe beschuldigingen?
Jij doet dat wel, als vrijwilliger. En doe je nog goed ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als artiest doe je alles voor status en aanzien, geldt ook voor de meeste anderen.
Het zijn er maar weinig die echt menen wat ze doen voor goede doelen.
Terug naar Istanbul?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is gevlucht naar het buitenland die Ali B
Ze is laatst met mij mee geweest voor het eerst naar het TT circuit, weken lang zeuren dat ze geen zin had maar ze heeft de tijd van haar leven gehad en vond het geweld op de baan fantastisch, ze wil zelfs vaker heen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow shit9 november zelfs!
![]()
https://www.abingdonfireworks.co.uk/
Te eng zekerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil niet naar Engeland![]()
Prima toch, zo lang hij daar blijft is Nederland van hem af, boeit het ook niet of hij straf heeft gekregen of niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://mannenzaken.nl/ni(...)ar-marokko-gevlucht/
Hiermee ga je de blits maken! Eerst een fancy diner in een Engels restaurant (waarschijnlijk witte bonen in tomatensaus en veul aardappel / spuds (ook met bonen in tomatensaus)) en daarna genieten van dit spektakelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze is laatst met mij mee geweest voor het eerst naar het TT circuit, weken lang zeuren dat ze geen zin had maar ze heeft de tijd van haar leven gehad en vond het geweld op de baan fantastisch, ze wil zelfs vaker heen.
Dit kan ik wel als stokpaardje gebruiken voor dit, want ook dit gaat ze leuk vinden
Op dit moment en in de zomer in het algemeen valt het toch meequote:
Zo moet het wel gaan lukken jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hiermee ga je de blits maken! Eerst een fancy diner in een Engels restaurant (waarschijnlijk witte bonen in tomatensaus en veul aardappel / spuds (ook met bonen in tomatensaus)) en daarna genieten van dit spektakel
Als we dan toch in het vliegtuig moeten gaat ze liever naar Spanje oid, niet naar het ''saaie'' Engelandquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op dit moment en in de zomer in het algemeen valt het toch mee
Fijne avond maat, tot de volgendequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga nog ff videobellen met mijn hartendiefje en dan serietje kijken. Het was aangenaam vanavond en hoop dat het jullie allemaal wel gaat
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga nog ff videobellen met mijn hartendiefje en dan serietje kijken. Het was aangenaam vanavond en hoop dat het jullie allemaal wel gaat
Laat de MI6 achter haar aan gaan, eens kijken hoe saai ze het nog vindtquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als we dan toch in het vliegtuig moeten gaat ze liever naar Spanje oid, niet naar het ''saaie'' Engeland
Truste straks voor jou ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Fijne avond maat, tot de volgende
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat de MI6 achter haar aan gaan, eens kijken hoe saai ze het nog vindt
Voor mijn gevoel sowieso meer vliegen dit jaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:31 schreef Koen66 het volgende:
er zoemt hier een mega irritante bromvlieg rond
Ik ben ook even aan het overleggen met mijn vrouwquote:
Dat waarderen we dan weer niet!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:31 schreef Koen66 het volgende:
er zoemt hier een mega irritante bromvlieg rond
Nicequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben ook even aan het overleggen met mijn vrouw
kloptquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel sowieso meer vliegen dit jaar
Daar heb ik hier ook bijzonder veel last van, nooit eerder meegemaakt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kloptEn muggen
![]()
En toen we van vakantie terugkwamen veel fruitvliegjes in huis
Kutbeesten zijn het. Allemaal.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kloptEn muggen
![]()
alle huismiddeltjes en internet tips geprobeerd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:42 schreef HappyCharly het volgende:
Wel van dat spul dat alle vliegjes vangt
had je fruit laten liggen .....quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kloptEn muggen
![]()
Jeugdsentimentquote:
Hier ook geen fruit, ineens waren ze er gewoonquote:
Ze komen op alles af, niet alleen fruit heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ook geen fruit, ineens waren ze er gewoon
Ik heb echt geen idee, zag ze normaal nooitquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze komen op alles af, niet alleen fruit heb ik gemerkt.
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alle huismiddeltjes en internet tips geprobeerd.
Het hielp niet, geen vliegje dat in de vallen trapte.
Opeens verdwenen ze spontaan
Maar dan moet je de fles open laten staan. Ze doen zich te goed en zijn te zat om weg te vliegen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ze houden wel van een drankje, wijn, rum enz.
vertelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar 1 product werkt wel echt.
Geen etenswaren binnen laten liggen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:06 schreef Shii het volgende:
Alles wat afval is moet je eigenlijk goed afsluiten. En daarnaast fruit, lege flesjes drank, daar komen ze ook op af.
En dat lijk uit de kast.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:07 schreef maily het volgende:
[..]
Geen etenswaren binnen laten liggen.
Nee dan heb je binnen de kortste keren een plaag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:07 schreef maily het volgende:
[..]
Geen etenswaren binnen laten liggen.
yup. Uiteindelijk vermoedden we dat ze uien ook prettig vondenquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:04 schreef maily het volgende:
[..]
Waar zaten ze precies toen je thuiskwam?
In de keuken zeker?
Dat waren dan fruitvliegjes die mee wilden werken, meestal zijn ze nogal koppig en denk je dat je van ze af bent en komen ze toch weer tevoorschijn.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:14 schreef Homijn het volgende:
Ik heb één keer fruitvliegjes gehad. Toen heb ik gewoon Transavia gebeld en een vliegreis voor ze geboekt. Toen waren ze zo weer weg.
Deze deden eerst ook moeilijk, maar na een vertrekpremie gingen ze overstagquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat waren dan fruitvliegjes die mee wilden werken, meestal zijn ze nogal koppig en denk je dat je van ze af bent en komen ze toch weer tevoorschijn.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup. Uiteindelijk vermoedden we dat ze uien ook prettig vonden
#495quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
Deze deden eerst ook moeilijk, maar na een vertrekpremie gingen ze overstag
Kijk zo pak je ze aan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
Deze deden eerst ook moeilijk, maar na een vertrekpremie gingen ze overstag
Zeg dat hij zijn broertjes en zusjes meeneemt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk zo pak je ze aan.![]()
Ga ik hier ook eens proberen. Er zit er een op de wijnfles, maar die is al te ver heen. Die vertrekt zonder premie.
Je kunt ze ook een enkele reis stofzuigerzak gevenquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk zo pak je ze aan.![]()
Ga ik hier ook eens proberen. Er zit er een op de wijnfles, maar die is al te ver heen. Die vertrekt zonder premie.
Daar vermenigvuldigen ze zichquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je kunt ze ook een enkele reis stofzuigerzak geven
Moest lachenquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:27 schreef maily het volgende:
[..]
Zeg dat hij zijn broertjes en zusjes meeneemt.
Dat is handig als je net thuiskomt na vakantiequote:Op zondag 18 augustus 2024 00:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Elektrische vliegenmepper werkt ook best goed.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
op fruitvliegjes?quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Elektrische vliegenmepper werkt ook best goed.
Ja. Je ze zijn dan even dizzy en vallen neer, maar je moet ze dan nog wel even een handje helpen. Anders vliegen ze weer weg.quote:
poeh ik probeerde het maar ik raakte ze nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Elektrische vliegenmepper werkt ook best goed.
Wachten tot ze op de muur/tegels/enz. gaan zitten en dan de vliegenmepper erop. Als ze dan weg willen vliegen is het raak.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh ik probeerde het maar ik raakte ze niet
Wel de rum geraakt zeker?quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh ik probeerde het maar ik raakte ze niet
ze vlogen door de gaten :.(quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Wachten tot ze op de muur/tegels/enz. gaan zitten en dan de vliegenmepper erop. Als ze dan weg willen vliegen is het raak.
Die is ook fruitvliegjes aan het vangen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
Leeft @:grrrrrrrr nog na al die IPA's?
Ik heb het zojuist geregeld makkerquote:
Misschien is die groene slecht gevallen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
Leeft @:grrrrrrrr nog na al die IPA's?
Dan is die door een verkeerde manier groen gewordenquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien is die groene slecht gevallen.
Lekker naar een goedkoop land gaan, binnen EU ook genoegquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Was wel duurIn Oxford wonen natuurlijk de snobs, Marriot hotel was de goedkoopste
Ik wil graag naar deze vuurwerkshow die net onder Oxford (UK) is op 9 november. Mijn vrouw wil graag naar Londen, dusja... Nu nemen we de kinderen wél mee, dus dat kost meteen de family-suitequote:Op zondag 18 augustus 2024 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker naar een goedkoop land gaan, binnen EU ook genoeg
Ik weet de volgende TT al ... "niks in mijn hotel"quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist geregeld makkerVliegreis, hotel en tickets voor de show geboekt
![]()
![]()
En slapen ho maar ....quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik wil graag naar deze vuurwerkshow die net onder Oxford (UK) is op 9 november. Mijn vrouw wil graag naar Londen, dusja... Nu nemen we de kinderen wél mee, dus dat kost meteen de family-suite. En in Oxford is dus serieus het Marriot het goedkoopste
Dat is een Hilton hotel. Zure snobs daar. ¤500 piek voor 3 nachten
Die prijs is nog best oke voor die plek en met meerdere personenquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik wil graag naar deze vuurwerkshow die net onder Oxford (UK) is op 9 november. Mijn vrouw wil graag naar Londen, dusja... Nu nemen we de kinderen wél mee, dus dat kost meteen de family-suite. En in Oxford is dus serieus het Marriot het goedkoopste
Dat is een Hilton hotel. Zure snobs daar. ¤500 piek voor 3 nachten
Dat wel opzich. ¤200,- / nacht is nog net te doen. Zeker voor een Marriot / Hilton. Maar het zijn toch serieuze pegels voor 3 nachtjesquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die prijs is nog best oke voor die plek en met meerdere personen
Wist nog dat tijdens ASOT 200-300 per nacht was rondom Utrecht
Ik overnacht regelmatig in hotels; voor werk of vakantie. Altijd in het buitenland. Maar Nederlandse hotels kun je zo een ster of 2 vanaf halen. De laatste keer dat ik met mijn vrouw in Nederland overnachtte in een 4-sterren zijn we zelfs na 1 nacht weggegaan zo walgelijk. Geld wel terug gehadquote:Op zondag 18 augustus 2024 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ben paar jaar geleden voor het eerst voor mijn werk in een hotel overnacht in NL en ook enige keer
Poeziequote:Op zondag 18 augustus 2024 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doodse stilte en toch hoor ik je stem…
Ben je eenzaam?quote:Op zondag 18 augustus 2024 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om mij te zeggen dat ik niet eenzaam ben..
Mooi, want anders krijg je een knuffel hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |