Bedoel als je op score drukt ;-)quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat doet het weer en jouw gemoedstoestand ook. Net als bij ieder ander.
Kom maar op! Ik knuffel harder!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij zoekt ruzie? Dan heb je de verkeerde uitgekozen want ik knuffel je de moeder!
Is ook, populaire posts krijgen gewoon de meeste likes. Heeft niks te maken met kwaliteitsposts. Meer met het sub forum waar je in zit. Dan krijg je automatisch meer likes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat soort statistieken boeien me ook niet zo veel.
Dagen lang tellen in SPL zoals haags of chufi wegen niet op tegen kwaliteitsposts die mensen posten in de topics over de belangrijke zaken van deze wereld.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kom maar op! Ik knuffel harder!
Is ook wel vrij logisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:09 schreef Shii het volgende:
Interessant, hoe lager in de ranglijst hoe minder users een abo hebben.
Oei.. complotten..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:09 schreef Shii het volgende:
Interessant, hoe lager in de ranglijst hoe minder users een abo hebben.
Wow, dit kanaal ga ik zeker even doorquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Check deze @:R-woud93 Mega vuurwerkshow met een soort David Attenburough als commentatorCheck hun kanaal ook. Echt topshows
Ja is het ook wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook wel vrij logisch eigenlijk.
#nohomo laat wel drupje voorvocht glippen hier...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
*Stoor knuffelt @:loveyoulongtime(nohomo)
Ik vind het bijzonder dat ik dit nooit gezien heb. Ik kijk vaak pyromusicals, maar deze zijn echt bijzonder goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wow, dit kanaal ga ik zeker even door![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
#nohomo laat wel drupje voorvocht glippen hier...
Als ik iedere keer advertenties krijg zou ik ook sjaak afhaak zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja is het ook wel.![]()
Doe nu ook al even zonder abo en bevalt me eigenlijk prima.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
FF aan Marco B vragen, wat zou je doen?
Het went en het is meteen een stimulans om minder op Fok te lezen/posten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik iedere keer advertenties krijg zou ik ook sjaak afhaak zijn.
Heb even een stukje gekeken, dit staat mij wel aan ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat ik dit nooit gezien heb. Ik kijk vaak pyromusicals, maar deze zijn echt bijzonder goed
Dus daar heb je ook je antwoord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Het went en het is meteen een stimulans om minder op Fok te lezen/posten.
Dat gaat een leuke rechtszaak wordenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze opmerking die ik wilde maken laat maar weer even gaan....
I know nossingquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat gaat een leuke rechtszaak worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |