Jaquote:
fap zequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:49 schreef aeque het volgende:
Oke, genoeg internet voor vandaag.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100100630_3579a84a
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:49 schreef aeque het volgende:
Oke, genoeg internet voor vandaag.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100100630_3579a84a
quote:
Geef maar toe, zouden jullie ook doen.quote:
Zo'n ding gebruiken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Geef maar toe, zouden jullie ook doen.
Het ding überhaupt laten maken.quote:
Oh ik weet niet eens wat ze zei,,geluid stond uitquote:
Denk niet dat ik als man een fapje daarop zou doen, als vrouw ook nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Geef maar toe, zouden jullie ook doen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk niet dat ik als man een fapje daarop zou doen, als vrouw ook nietmaar iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren en dat is oke
![]()
Jullie hebben dus niet gezien waar het eigenlijk om ging?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ik weet niet eens wat ze zei,,geluid stond uit
Uhmm eigenlijk niet neequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben dus niet gezien waar het eigenlijk om ging?
Die dildo is gemaakt aan de hand van de piemol van haar man en is gevuld met zijn as.quote:
uh jawelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben dus niet gezien waar het eigenlijk om ging?
ja dat zegt ze ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Die dildo is gemaakt aan de hand van de piemol van haar man en is gevuld met zijn as.
Jezus dan ben je wel koekoekquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Die dildo is gemaakt aan de hand van de piemol van haar man en is gevuld met zijn as.
"Ook al is hij overleden, ik voel mijn man nog steeds in me...".quote:
Hij zou maar kapot gaan terwijl ze bezig is.quote:
Ik geloof er niks van.... ja wel dat ze daar as in heeft gedaan van iets of iemand.. maar niet dat het de piemol afdruk is van haar man.quote:
Nou ik denk idd dat ze zoiets wel gedacht heeftquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ook al is hij overleden, ik voel mijn man nog steeds in me...".
Dan is hij voor altijd in haarquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij zou maar kapot gaan terwijl ze bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |