Moi Lovy.quote:
Heb je een leuke dag?quote:
quote:
Ja prima.Ik had een tas nodig en bij toeval eentje gevonden.Soul vond hem zo leuk en heeft er ook 1 gekocht.quote:
Ah dat is mooi.. soms ben je aan het zoeken en vind je niksquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja prima.Ik had een tas nodig en bij toeval eentje gevonden.Soul vond hem zo leuk en heeft er ook 1 gekocht.
Dat dus,ik had al op verschillende sites gekeken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is mooi.. soms ben je aan het zoeken en vind je niks
Lovelyquote:
Soms zijn de prijzen ook niet normaal voor ewn tas..dat denk ik ik kijk wel verderquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus,ik had al op verschillende sites gekeken.
quote:
Yep.En ik wilde niet zo`n Gukki tasje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms zijn de prijzen ook niet normaal voor ewn tas..dat denk ik ik kijk wel verder
Die zijn ook lelijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.En ik wilde niet zo`n Gukki tasje.
Ik was aan het toeren en kwam wel langs een viskraamquote:
Ah ok..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was aan het toeren en kwam wel langs een viskraamMaar toen was ik ook al bijna thuis
Dus heb onderweg bij een bakker wat gehaald
Een broodje paling?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was aan het toeren en kwam wel langs een viskraamMaar toen was ik ook al bijna thuis
Dus heb onderweg bij een bakker wat gehaald
quote:
Worstenbroodjes en saucijzenbroodjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Een broodje paling?
Best of both worlds?
Oew lekker!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Worstenbroodjes en saucijzenbroodjes
Stig gaat zo uitdelen.quote:
Je bent zelf...quote:
Kost een Gods vermogen tegenwoordig.quote:
Collecteren dus!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kost een Gods vermogen tegenwoordig.
Ik moet geld overhouden voor de orgelman op zaterdag.quote:
Beter duur dan niet te krijgen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kost een Gods vermogen tegenwoordig.
Voor z'n drankorgel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet geld overhouden voor de orgelman op zaterdag.
Oh ja, de vis wordt duur betaald.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter duur dan niet te krijgen.
Nee, voor z'n wijnkelder.quote:
Kniertje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, de vis wordt duur betaald.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter duur dan niet te krijgen.
Precies. Ken uw klassiekers. Herman/Tong Heijermans.quote:
Harry Vermeegen die steeds een emmer water in z'n bakkes krijgt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, de vis wordt duur betaald.
Totdat hij het dus echt niet meer grappig vond en nog een emmer kreeg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Harry Vermeegen die steeds een emmer water in z'n bakkes krijgt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Totdat hij het dus echt niet meer grappig vond en nog een emmer kreeg.
Dat werd Sloan pa.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:42 schreef ToT het volgende:
Toen werd de vis wel wat duur betaald, inderdaad ja!
Hij liet geen Spaan meer heel!
Slaon pao!quote:
Hey Saartje.quote:
Ehhhh....het is donderdag hoor!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Veel geslapen. Het is volgens mij nog zaterdag niet?
Blijf niet lang hangen
31-12-2011.quote:
Niks mis mee!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dagje weg en ík eindig in het mooie Deventer.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo lang ik maar niet dood ben![]()
![]()
![]()
Vogeltjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo lang ik maar niet dood ben![]()
![]()
![]()
Lekker met de motor weg geweestquote:
goed weer voor nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker met de motor weg geweest
Nee, ben sinds gisteren thuisquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goed weer voor nu![]()
Ben je nog op vakantie?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ben sinds gisteren thuis
Oh is het weer voorbijquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ben sinds gisteren thuis
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Of non-binaire organen......ehhhh nee, dat werkt niet echt zo!
Huh? Ik kom net pas binnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]Zat je weer eens te lurken tot je een rechts geluidje las?
Heb wel wat beters te doen dan hier constant lurken en dan pas te reageren. Zoals schijten wat ik net was doen nadat ik mijn laptop had aangezet.quote:
quote:
Och, over 6 weken weerquote:
Ga je dan lekker weg ook ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Och, over 6 weken weer
Wat een vreselijk leven!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Och, over 6 weken weer
quote:
Jij wil maar al te graag kleppenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou niet willen ruilen
helmklep op lijkt me niet fijn
Met de motor of dat niet?quote:
Uh neequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil maar al te graag kleppen
Jaquote:
fap zequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:49 schreef aeque het volgende:
Oke, genoeg internet voor vandaag.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100100630_3579a84a
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:49 schreef aeque het volgende:
Oke, genoeg internet voor vandaag.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100100630_3579a84a
quote:
Geef maar toe, zouden jullie ook doen.quote:
Zo'n ding gebruiken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Geef maar toe, zouden jullie ook doen.
Het ding überhaupt laten maken.quote:
Oh ik weet niet eens wat ze zei,,geluid stond uitquote:
Denk niet dat ik als man een fapje daarop zou doen, als vrouw ook nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Geef maar toe, zouden jullie ook doen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk niet dat ik als man een fapje daarop zou doen, als vrouw ook nietmaar iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren en dat is oke
![]()
Jullie hebben dus niet gezien waar het eigenlijk om ging?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ik weet niet eens wat ze zei,,geluid stond uit
Uhmm eigenlijk niet neequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben dus niet gezien waar het eigenlijk om ging?
Die dildo is gemaakt aan de hand van de piemol van haar man en is gevuld met zijn as.quote:
uh jawelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben dus niet gezien waar het eigenlijk om ging?
ja dat zegt ze ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Die dildo is gemaakt aan de hand van de piemol van haar man en is gevuld met zijn as.
Jezus dan ben je wel koekoekquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Die dildo is gemaakt aan de hand van de piemol van haar man en is gevuld met zijn as.
"Ook al is hij overleden, ik voel mijn man nog steeds in me...".quote:
Hij zou maar kapot gaan terwijl ze bezig is.quote:
Ik geloof er niks van.... ja wel dat ze daar as in heeft gedaan van iets of iemand.. maar niet dat het de piemol afdruk is van haar man.quote:
Nou ik denk idd dat ze zoiets wel gedacht heeftquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ook al is hij overleden, ik voel mijn man nog steeds in me...".
Dan is hij voor altijd in haarquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij zou maar kapot gaan terwijl ze bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |