Moi Lovy.quote:
Heb je een leuke dag?quote:
quote:
Ja prima.Ik had een tas nodig en bij toeval eentje gevonden.Soul vond hem zo leuk en heeft er ook 1 gekocht.quote:
Ah dat is mooi.. soms ben je aan het zoeken en vind je niksquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja prima.Ik had een tas nodig en bij toeval eentje gevonden.Soul vond hem zo leuk en heeft er ook 1 gekocht.
Dat dus,ik had al op verschillende sites gekeken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is mooi.. soms ben je aan het zoeken en vind je niks
Lovelyquote:
Soms zijn de prijzen ook niet normaal voor ewn tas..dat denk ik ik kijk wel verderquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus,ik had al op verschillende sites gekeken.
quote:
Yep.En ik wilde niet zo`n Gukki tasje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms zijn de prijzen ook niet normaal voor ewn tas..dat denk ik ik kijk wel verder
Die zijn ook lelijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.En ik wilde niet zo`n Gukki tasje.
Ik was aan het toeren en kwam wel langs een viskraamquote:
Ah ok..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was aan het toeren en kwam wel langs een viskraamMaar toen was ik ook al bijna thuis
Dus heb onderweg bij een bakker wat gehaald
Een broodje paling?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was aan het toeren en kwam wel langs een viskraamMaar toen was ik ook al bijna thuis
Dus heb onderweg bij een bakker wat gehaald
quote:
Worstenbroodjes en saucijzenbroodjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Een broodje paling?
Best of both worlds?
Oew lekker!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Worstenbroodjes en saucijzenbroodjes
Stig gaat zo uitdelen.quote:
Je bent zelf...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |