In ieder geval geen Oral B.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
FF aan Marco B vragen, wat zou je doen?
Hij gaat gewoon alles glashard ontkennen ja en verder niets zeggen denk ikquote:
sk8erboiquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
He was a boy
She was a girl
Can I make it any more obvious?
Dat Abington ligt net onder Oxford. Niet een hele lange reis om naar de vuurwerkshow van 2025 te gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb even een stukje gekeken, dit staat mij wel aan ja.
De shows na de demo's waar ik kom zijn meestal niet zo accuraat als dit
Vond het war child idee al tenenkrommend met Marco B en Ali B... Maar waar ze nu van beschuldigd worden maakt het niet echt beterquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In ieder geval geen Oral B.
Mijn vriendin wil niet naar Engelandquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat Abington ligt net onder Oxford. Niet een hele lange reis om naar de vuurwerkshow van 2025 te gaanIk ga eens even wat bekokstoven zodat ik daar volgend jaar ben met mijn vrouw
![]()
[ afbeelding ]
Ow shitquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil niet naar Engeland![]()
Is technisch gezien niet waarquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
He was a boy
She was a girl
Can I make it any more obvious?
Zijn er nieuwe beschuldigingen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vond het war child idee al tenenkrommend met Marco B en Ali B... Maar waar ze nu van beschuldigd worden maakt het niet echt beter
Als artiest doe je alles voor status en aanzien, geldt ook voor de meeste anderen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vond het war child idee al tenenkrommend met Marco B en Ali B... Maar waar ze nu van beschuldigd worden maakt het niet echt beter
Weet ik veel, is er al een uitspraak geweest? Ik volg die shit niet echt eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn er nieuwe beschuldigingen?
Jij doet dat wel, als vrijwilliger. En doe je nog goed ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als artiest doe je alles voor status en aanzien, geldt ook voor de meeste anderen.
Het zijn er maar weinig die echt menen wat ze doen voor goede doelen.
Terug naar Istanbul?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is gevlucht naar het buitenland die Ali B
Ze is laatst met mij mee geweest voor het eerst naar het TT circuit, weken lang zeuren dat ze geen zin had maar ze heeft de tijd van haar leven gehad en vond het geweld op de baan fantastisch, ze wil zelfs vaker heen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow shit9 november zelfs!
![]()
https://www.abingdonfireworks.co.uk/
Te eng zekerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil niet naar Engeland![]()
Prima toch, zo lang hij daar blijft is Nederland van hem af, boeit het ook niet of hij straf heeft gekregen of niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://mannenzaken.nl/ni(...)ar-marokko-gevlucht/
Hiermee ga je de blits maken! Eerst een fancy diner in een Engels restaurant (waarschijnlijk witte bonen in tomatensaus en veul aardappel / spuds (ook met bonen in tomatensaus)) en daarna genieten van dit spektakelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze is laatst met mij mee geweest voor het eerst naar het TT circuit, weken lang zeuren dat ze geen zin had maar ze heeft de tijd van haar leven gehad en vond het geweld op de baan fantastisch, ze wil zelfs vaker heen.
Dit kan ik wel als stokpaardje gebruiken voor dit, want ook dit gaat ze leuk vinden
Op dit moment en in de zomer in het algemeen valt het toch meequote:
Zo moet het wel gaan lukken jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hiermee ga je de blits maken! Eerst een fancy diner in een Engels restaurant (waarschijnlijk witte bonen in tomatensaus en veul aardappel / spuds (ook met bonen in tomatensaus)) en daarna genieten van dit spektakel
Als we dan toch in het vliegtuig moeten gaat ze liever naar Spanje oid, niet naar het ''saaie'' Engelandquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op dit moment en in de zomer in het algemeen valt het toch mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |