En slapen ho maar ....quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik wil graag naar deze vuurwerkshow die net onder Oxford (UK) is op 9 november. Mijn vrouw wil graag naar Londen, dusja... Nu nemen we de kinderen wél mee, dus dat kost meteen de family-suite. En in Oxford is dus serieus het Marriot het goedkoopste
Dat is een Hilton hotel. Zure snobs daar. ¤500 piek voor 3 nachten
Die prijs is nog best oke voor die plek en met meerdere personenquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik wil graag naar deze vuurwerkshow die net onder Oxford (UK) is op 9 november. Mijn vrouw wil graag naar Londen, dusja... Nu nemen we de kinderen wél mee, dus dat kost meteen de family-suite. En in Oxford is dus serieus het Marriot het goedkoopste
Dat is een Hilton hotel. Zure snobs daar. ¤500 piek voor 3 nachten
Dat wel opzich. ¤200,- / nacht is nog net te doen. Zeker voor een Marriot / Hilton. Maar het zijn toch serieuze pegels voor 3 nachtjesquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die prijs is nog best oke voor die plek en met meerdere personen
Wist nog dat tijdens ASOT 200-300 per nacht was rondom Utrecht
Ik overnacht regelmatig in hotels; voor werk of vakantie. Altijd in het buitenland. Maar Nederlandse hotels kun je zo een ster of 2 vanaf halen. De laatste keer dat ik met mijn vrouw in Nederland overnachtte in een 4-sterren zijn we zelfs na 1 nacht weggegaan zo walgelijk. Geld wel terug gehadquote:Op zondag 18 augustus 2024 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ben paar jaar geleden voor het eerst voor mijn werk in een hotel overnacht in NL en ook enige keer
Poeziequote:Op zondag 18 augustus 2024 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doodse stilte en toch hoor ik je stem…
Ben je eenzaam?quote:Op zondag 18 augustus 2024 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om mij te zeggen dat ik niet eenzaam ben..
Mooi, want anders krijg je een knuffel hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |