Fijne avond maat, tot de volgendequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga nog ff videobellen met mijn hartendiefje en dan serietje kijken. Het was aangenaam vanavond en hoop dat het jullie allemaal wel gaat
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga nog ff videobellen met mijn hartendiefje en dan serietje kijken. Het was aangenaam vanavond en hoop dat het jullie allemaal wel gaat
Laat de MI6 achter haar aan gaan, eens kijken hoe saai ze het nog vindtquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als we dan toch in het vliegtuig moeten gaat ze liever naar Spanje oid, niet naar het ''saaie'' Engeland
Truste straks voor jou ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Fijne avond maat, tot de volgende
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat de MI6 achter haar aan gaan, eens kijken hoe saai ze het nog vindt
Voor mijn gevoel sowieso meer vliegen dit jaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:31 schreef Koen66 het volgende:
er zoemt hier een mega irritante bromvlieg rond
Ik ben ook even aan het overleggen met mijn vrouwquote:
Dat waarderen we dan weer niet!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:31 schreef Koen66 het volgende:
er zoemt hier een mega irritante bromvlieg rond
Nicequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben ook even aan het overleggen met mijn vrouw
kloptquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel sowieso meer vliegen dit jaar
Daar heb ik hier ook bijzonder veel last van, nooit eerder meegemaakt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kloptEn muggen
![]()
En toen we van vakantie terugkwamen veel fruitvliegjes in huis
Kutbeesten zijn het. Allemaal.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kloptEn muggen
![]()
alle huismiddeltjes en internet tips geprobeerd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:42 schreef HappyCharly het volgende:
Wel van dat spul dat alle vliegjes vangt
had je fruit laten liggen .....quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kloptEn muggen
![]()
Jeugdsentimentquote:
Hier ook geen fruit, ineens waren ze er gewoonquote:
Ze komen op alles af, niet alleen fruit heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ook geen fruit, ineens waren ze er gewoon
Ik heb echt geen idee, zag ze normaal nooitquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze komen op alles af, niet alleen fruit heb ik gemerkt.
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alle huismiddeltjes en internet tips geprobeerd.
Het hielp niet, geen vliegje dat in de vallen trapte.
Opeens verdwenen ze spontaan
Maar dan moet je de fles open laten staan. Ze doen zich te goed en zijn te zat om weg te vliegen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ze houden wel van een drankje, wijn, rum enz.
vertelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar 1 product werkt wel echt.
Geen etenswaren binnen laten liggen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:06 schreef Shii het volgende:
Alles wat afval is moet je eigenlijk goed afsluiten. En daarnaast fruit, lege flesjes drank, daar komen ze ook op af.
En dat lijk uit de kast.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:07 schreef maily het volgende:
[..]
Geen etenswaren binnen laten liggen.
Nee dan heb je binnen de kortste keren een plaag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:07 schreef maily het volgende:
[..]
Geen etenswaren binnen laten liggen.
yup. Uiteindelijk vermoedden we dat ze uien ook prettig vondenquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:04 schreef maily het volgende:
[..]
Waar zaten ze precies toen je thuiskwam?
In de keuken zeker?
Dat waren dan fruitvliegjes die mee wilden werken, meestal zijn ze nogal koppig en denk je dat je van ze af bent en komen ze toch weer tevoorschijn.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:14 schreef Homijn het volgende:
Ik heb één keer fruitvliegjes gehad. Toen heb ik gewoon Transavia gebeld en een vliegreis voor ze geboekt. Toen waren ze zo weer weg.
Deze deden eerst ook moeilijk, maar na een vertrekpremie gingen ze overstagquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat waren dan fruitvliegjes die mee wilden werken, meestal zijn ze nogal koppig en denk je dat je van ze af bent en komen ze toch weer tevoorschijn.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup. Uiteindelijk vermoedden we dat ze uien ook prettig vonden
#495quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
Deze deden eerst ook moeilijk, maar na een vertrekpremie gingen ze overstag
Kijk zo pak je ze aan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
Deze deden eerst ook moeilijk, maar na een vertrekpremie gingen ze overstag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |