SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Dat is zelfs een trend tegenwoordig!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind boeken gesorteerd op kleur trouwens best mooi.
Wanne belhamel is dat ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
Ik dacht ff dat SwJ weer de boel aan het sluiten was!
Nee, het was dit keer gewoon een vol topic slotjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
Stig beats allquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
SwJ is een heldquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wanne belhamel is dat ook.
Ga je morgen weer een stukje rijden? Morgen geloof ik regen.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nova in GC / Test nu Nova, onze eigen chatbot #198 Nova, voortaan geen leugens meer
Nee. Categoriequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet het op kleur, op alfabet of op grootte?
Ik denk het wel ja. Ik heb vandaag wel even gas gegeven om al die trage mensen voorbij te gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je morgen weer een stukje rijden? Morgen geloof ik regen.
quote:
Nova wilde geen relatie met mij dus die is dood voor mijquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik gebruik de AI Copilot veel. Nova doet het best aardig trouwens, in de dialoog.
Ik ga altijd heel langzaam over drempels heen, omdat mijn auto een beetje laag is. Geen zin om de onderkant van de auto aan gort te rijden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Ik heb vandaag wel even gas gegeven om al die trage mensen voorbij te gaan
[..]
Zoveelste keer vandaag; contextquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Categorie 69, Frans, Grieks, Russisch...
Oh nee, dan blijf ik er netjes achter. Bedoelde op de snelweg. Zat een knul in een Golf of zo voor me en die liet me telkens dichterbij komen om dan weer gas te geven. Fijn voor hem, maar toen ik het gas opentrok en hij me probeerde bij te houden lukte hem dat nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga altijd heel langzaam over drempels heen, omdat mijn auto een beetje laag is. Geen zin om de onderkant van de auto aan gort te rijden.
Maar ik heb al meerdere keren gehad dat mensen mij gewoon ongeduldig inhalen, zelfs op de drempels...
Hihi.quote:
Romans, thrillers, kookboeken, computerboeken, ontwerpen van kleding...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Categorie 69, Frans, Grieks, Russisch...
Het mag wel ....quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee deze ga ik niet maken......
#TTquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee deze ga ik niet maken......
Ooohhhh ik erger me ook aan van die mensen die supertraag over drempels heen gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga altijd heel langzaam over drempels heen, omdat mijn auto een beetje laag is. Geen zin om de onderkant van de auto aan gort te rijden.
Maar ik heb al meerdere keren gehad dat mensen mij gewoon ongeduldig inhalen, zelfs op de drempels...
Hongaars bier dus. Niets mis met een doordrink-ale, zolang het ook maar zo geprijsd was.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:devzero Groen bier op bij IPA-fest. Het was een "The Green Council" van Mad Scientist.
Smaak, eigenlijk vrij doorsnee, je verwacht van alles door die kleur maar tis gewoon een smakelijk doordrink-pale-ale
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooohhhh ik erger me ook aan van die mensen die supertraag over drempels heen gaan
Ja nee nouja, ik wil niet zo hard over drempels gaan dat mijn schokbrekers door de motorkap naar buiten komen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooohhhh ik erger me ook aan van die mensen die supertraag over drempels heen gaan
Supertraag is natuurlijk ook nergens voor nodig, maar ik zit liever niet met mijn hoofd tegen het dakquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel doet. Vooral oude mensen doen dat, traag over drempels.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Elke drempel ram ik door.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel doet. Vooral oude mensen doen dat, traag over drempels.
Vond dat altijd een akelige reclame. En dat was ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
moet ik weer aan deze reclame denken![]()
"het mag wel hoor"
Ja, dan wil je wel afremmenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
En hiero zijn drempels, alsof je een stoeprand op gaat, zo hoog en abrupt.
Ik kan soms eromheen sturen als ik op de motor benquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Elke drempel ram ik door.
Hmm ja, maar drempels zijn gemaakt voor een bepaalde snelheid, dus wil ik er ook met die snelheid overheen kunnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Supertraag is natuurlijk ook nergens voor nodig, maar ik zit liever niet met mijn hoofd tegen het dak
En dat noemen ze nu België.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vroeger waren er geen drempels, alleen maar kuilen.
Die zijn ook wel beter geveerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben vandaag met de verhuisvrachtwagen gewoon met 80 over de drempels gereden. Niets aan het handje
Dat lukt hier absoluut niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben vandaag met de verhuisvrachtwagen gewoon met 80 over de drempels gereden. Niets aan het handje
Het is in een 30km woonwijk, maar het zijn echt flinke dingen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, maar drempels zijn gemaakt voor een bepaalde snelheid, dus wil ik er ook met die snelheid overheen kunnen.
Maar soms ga ik ook wel langzamer hoor, maar 15km/h vind ik echt te traag.
Tsjechië is nog erger, na Praag richting Slowakije liggen platen ipv gewoon een weg. Iedere 10 seconden trilt de auto. Dan liever kuilen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat noemen ze nu België.
Teringquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tsjechië is nog erger, na Praag richting Slowakije liggen platen ipv gewoon een weg. Iedere 10 seconden trilt de auto. Dan liever kuilen.
Gele streep voor mijn voortuin en bord met parkeerverbod geeft ook niemand wat om. Soms kan ik mijn eigen oprit niet op "met de fiets" godver omdat ze overal hun auto's op de stoep zetten. En ik heb een oprit voor 6 auto's minimaal, en heb er geen moeite mee als ze daar een auto tijdelijk neerzetten. Maar nee op de stoep en je kan er niet tussendoor. En dan maar aanbellen bij mensen of er bezoek is die hun auto kunnen verzetten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zou hier in de straat wel wat meer drempels willen zien. Want hier is ook 30km de limiet maar daar houdt niemand zich aan.
Stomme hufters zijn dat. Hier kan ik soms via de poort niet met de motor weg omdat er een auto staat. En dan een grote bek krijgen als je er wat van zegt. Kutvolkquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gele streep voor mijn voortuin en bord met parkeerverbod geeft ook niemand wat om. Soms kan ik mijn eigen oprit niet op "met de fiets" godver omdat ze overal hun auto's op de stoep zetten. En ik heb een oprit voor 6 auto's minimaal, en heb er geen moeite mee als ze daar een auto tijdelijk neerzetten. Maar nee op de stoep en je kan er niet tussendoor. En dan maar aanbellen bij mensen of er bezoek is die hun auto kunnen verzetten.
Trusten muisquote:
Wat ergerlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gele streep voor mijn voortuin en bord met parkeerverbod geeft ook niemand wat om. Soms kan ik mijn eigen oprit niet op "met de fiets" godver omdat ze overal hun auto's op de stoep zetten. En ik heb een oprit voor 6 auto's minimaal, en heb er geen moeite mee als ze daar een auto tijdelijk neerzetten. Maar nee op de stoep en je kan er niet tussendoor. En dan maar aanbellen bij mensen of er bezoek is die hun auto kunnen verzetten.
Moet ie zich laten scheren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
die man zal het ook wel warm hebben
ja dat kun je niet zelfquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ie zich laten scheren.
Ik snap het gewoon niet, zet die auto's dan gewoon op mijn oprit en laat 1 baan vrij, met een beetje handig stuurwerk staan er zo 9 auto's op en kan ik er zelf ook langs. Maar nee, gewoon de hele stoep volplempen en nergens bij nadenken. En dus ja KUTVOLKquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stomme hufters zijn dat. Hier kan ik soms via de poort niet met de motor weg omdat er een auto staat. En dan een grote bek krijgen als je er wat van zegt. Kutvolk
Ik erger me niet snel hoor, maar dit is wel kut. Kom je om half 7 thuis uit je werk en moet je bij mensen gaan aanbellen of ze hun auto kunnen verplaatsen. En het zijn ook niet de directe buren, die zijn tof. Zijn bezoekers bij de appartementen om de hoek.quote:
Hier woont ook gewoon asovolk. Mijn buurman kan ook niet fatsoenlijk parkeren. Heeft een Audi station en parkeert hem altijd zo langs de stoep dat er niemand meer bij kan (want de buurvrouw aan hun kant kan er ook niks van). Ik laat altijd netjes ruimte maar ik ben daar mee gestopt, ze zoeken het maar uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet, zet die auto's dan gewoon op mijn oprit en laat 1 baan vrij, met een beetje handig stuurwerk staan er zo 9 auto's op en kan ik er zelf ook langs. Maar nee, gewoon de hele stoep volplempen en nergens bij nadenken. En dus ja KUTVOLK
Oh ook lekker ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik erger me niet snel hoor, maar dit is wel kut. Kom je om half 7 thuis uit je werk en moet je bij mensen gaan aanbellen of ze hun auto kunnen verplaatsen. En het zijn ook niet de directe buren, die zijn tof. Zijn bezoekers bij de appartementen om de hoek.
Naja, het ding is. Ik heb een gigantische oprit met ruimte. Dan denk ik, parkeer dan even daar en zorg dat de bewoner er geen last van heeft. Het boeit me echt niet als er een aantal auto's op mijn oprit staan. Maar de stoep voor mijn oprit blokkeren zodat ik er zelfs lopend niet tussendoor kan dat is echt gewoon kut.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ook lekker ja.
Hier is het altijd hel als er achter op het terrein de kermis is of iets anders. Dan kan je echt nergens je auto kwijt.
Jamming signalquote:
Sjongejonge.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik erger me niet snel hoor, maar dit is wel kut. Kom je om half 7 thuis uit je werk en moet je bij mensen gaan aanbellen of ze hun auto kunnen verplaatsen. En het zijn ook niet de directe buren, die zijn tof. Zijn bezoekers bij de appartementen om de hoek.
Nee, dat snap ik. En dat is ook kut als ze dat doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, het ding is. Ik heb een gigantische oprit met ruimte. Dan denk ik, parkeer dan even daar en zorg dat de bewoner er geen last van heeft. Het boeit me echt niet als er een aantal auto's op mijn oprit staan. Maar de stoep voor mijn oprit blokkeren zodat ik er zelfs lopend niet tussendoor kan dat is echt gewoon kut.
Ik had vroeger een vriend die Taco heette, komt wel dichtbij zo.....quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. En dat is ook kut als ze dat doen.
Maar met een beetje geluk ben ik hier weg begin volgend jaar
Ik vind je heel erg coulant, dat je mensen op je oprit laat parkeren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, het ding is. Ik heb een gigantische oprit met ruimte. Dan denk ik, parkeer dan even daar en zorg dat de bewoner er geen last van heeft. Het boeit me echt niet als er een aantal auto's op mijn oprit staan. Maar de stoep voor mijn oprit blokkeren zodat ik er zelfs lopend niet tussendoor kan dat is echt gewoon kut.
Oh wauw! Waarheen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ookEn ook weg uit NL
Zonder knoflookquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had vroeger een vriend die Taco heette, komt wel dichtbij zo.....
Maar was het lekker? En met veel knoflook?
Hier deze straat is prima, maar staat om de hoek sociale woningbouw appartementen complex en die bezoekers kunnen de auto's nergens kwijt dus resultaat is dat ik 4 van de 5 dagen in de week als ik terug kom van mijn werk om half 7 op al die bellen sta te drukken tot iemand antwoord en de auto verplaatst.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sjongejonge.
Hier is het ook een zooitje trouwens.
Een heleboel doen het wel netjes, maar het zijn elke keer dezelfden die half in de parkeervakken staan. Zo zonde van de ruimte die daardoor verloren gaat. Ik kan ook geregeld niet parkeren.
Appartementen en geen parkeerplaats? Wat een faalquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier deze straat is prima, maar staat om de hoek sociale woningbouw appartementen complex en die bezoekers kunnen de auto's nergens kwijt dus resultaat is dat ik 4 van de 5 dagen in de week als ik terug kom van mijn werk om half 7 op al die bellen sta te drukken tot iemand antwoord en de auto verplaatst.
Waarom niet? Als ik mijn eigen ruimte heb kan er best wel wat bij. Het is ook bizar hoe groot die oprit is midden in een centrum. Maar blokkeer gewoon niet de toegang tot het huis vanaf de stoep.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind je heel erg coulant, dat je mensen op je oprit laat parkeren.
kloptquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Appartementen en geen parkeerplaats? Wat een faal
Oh tof! Veel plezier en succes!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn Username verraad het wel een beetje... To Asia.
Merci, maar gaat wel goed komenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh tof! Veel plezier en succes!
Volgend jaar al. Dat is best snelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Merci, maar gaat wel goed komen
Klopt, en de bedoeling was nog eerder dit jaar te gaan. Maar bepaalde omstandigheden houden het nog even tegen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgend jaar al. Dat is best snel
Beter dat je iets meer tijd hebt, dan dat je moet haasten. Ik wist pas 2 maanden van te voren dat ik naar Amerika zou emigreren, dus was een beetje een haastklusquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en de bedoeling was nog eerder dit jaar te gaan. Maar bepaalde omstandigheden houden het nog even tegen.
Fokkers Overseas!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter dat je iets meer tijd hebt, dan dat je moet haasten. Ik wist pas 2 maanden van te voren dat ik naar Amerika zou emigreren, dus was een beetje een haastklus
Ik wil dit al heel lang, maar heb voor mijn vader overleed beloofd dat ik bij mijn moeder zou blijven tot zij ook sterft. Die belofte hou ik ook, ook al ligt ze in verzorgingshuis en kan zo maar ieder moment afgelopen zijn. Pas op het moment dat zij er niet meer is komt er een verkoop bord in mijn tuin. Dat is zeg maar de samenvatting van alles.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter dat je iets meer tijd hebt, dan dat je moet haasten. Ik wist pas 2 maanden van te voren dat ik naar Amerika zou emigreren, dus was een beetje een haastklus
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil dit al heel lang, maar heb voor mijn vader overleed beloofd dat ik bij mijn moeder zou blijven tot zij ook sterft. Die belofte hou ik ook, ook al ligt ze in verzorgingshuis en kan zo maar ieder moment afgelopen zijn. Pas op het moment dat zij er niet meer is komt er een verkoop bord in mijn tuin. Dat is zeg maar de samenvatting van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |