Naja, het ding is. Ik heb een gigantische oprit met ruimte. Dan denk ik, parkeer dan even daar en zorg dat de bewoner er geen last van heeft. Het boeit me echt niet als er een aantal auto's op mijn oprit staan. Maar de stoep voor mijn oprit blokkeren zodat ik er zelfs lopend niet tussendoor kan dat is echt gewoon kut.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ook lekker ja.
Hier is het altijd hel als er achter op het terrein de kermis is of iets anders. Dan kan je echt nergens je auto kwijt.
Jamming signalquote:
Sjongejonge.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik erger me niet snel hoor, maar dit is wel kut. Kom je om half 7 thuis uit je werk en moet je bij mensen gaan aanbellen of ze hun auto kunnen verplaatsen. En het zijn ook niet de directe buren, die zijn tof. Zijn bezoekers bij de appartementen om de hoek.
Nee, dat snap ik. En dat is ook kut als ze dat doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, het ding is. Ik heb een gigantische oprit met ruimte. Dan denk ik, parkeer dan even daar en zorg dat de bewoner er geen last van heeft. Het boeit me echt niet als er een aantal auto's op mijn oprit staan. Maar de stoep voor mijn oprit blokkeren zodat ik er zelfs lopend niet tussendoor kan dat is echt gewoon kut.
Ik had vroeger een vriend die Taco heette, komt wel dichtbij zo.....quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. En dat is ook kut als ze dat doen.
Maar met een beetje geluk ben ik hier weg begin volgend jaar
Ik vind je heel erg coulant, dat je mensen op je oprit laat parkeren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, het ding is. Ik heb een gigantische oprit met ruimte. Dan denk ik, parkeer dan even daar en zorg dat de bewoner er geen last van heeft. Het boeit me echt niet als er een aantal auto's op mijn oprit staan. Maar de stoep voor mijn oprit blokkeren zodat ik er zelfs lopend niet tussendoor kan dat is echt gewoon kut.
Oh wauw! Waarheen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ookEn ook weg uit NL
Zonder knoflookquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had vroeger een vriend die Taco heette, komt wel dichtbij zo.....
Maar was het lekker? En met veel knoflook?
Hier deze straat is prima, maar staat om de hoek sociale woningbouw appartementen complex en die bezoekers kunnen de auto's nergens kwijt dus resultaat is dat ik 4 van de 5 dagen in de week als ik terug kom van mijn werk om half 7 op al die bellen sta te drukken tot iemand antwoord en de auto verplaatst.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sjongejonge.
Hier is het ook een zooitje trouwens.
Een heleboel doen het wel netjes, maar het zijn elke keer dezelfden die half in de parkeervakken staan. Zo zonde van de ruimte die daardoor verloren gaat. Ik kan ook geregeld niet parkeren.
Appartementen en geen parkeerplaats? Wat een faalquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier deze straat is prima, maar staat om de hoek sociale woningbouw appartementen complex en die bezoekers kunnen de auto's nergens kwijt dus resultaat is dat ik 4 van de 5 dagen in de week als ik terug kom van mijn werk om half 7 op al die bellen sta te drukken tot iemand antwoord en de auto verplaatst.
Waarom niet? Als ik mijn eigen ruimte heb kan er best wel wat bij. Het is ook bizar hoe groot die oprit is midden in een centrum. Maar blokkeer gewoon niet de toegang tot het huis vanaf de stoep.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind je heel erg coulant, dat je mensen op je oprit laat parkeren.
kloptquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Appartementen en geen parkeerplaats? Wat een faal
Oh tof! Veel plezier en succes!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn Username verraad het wel een beetje... To Asia.
Merci, maar gaat wel goed komenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh tof! Veel plezier en succes!
Volgend jaar al. Dat is best snelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Merci, maar gaat wel goed komen
Klopt, en de bedoeling was nog eerder dit jaar te gaan. Maar bepaalde omstandigheden houden het nog even tegen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgend jaar al. Dat is best snel
Beter dat je iets meer tijd hebt, dan dat je moet haasten. Ik wist pas 2 maanden van te voren dat ik naar Amerika zou emigreren, dus was een beetje een haastklusquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en de bedoeling was nog eerder dit jaar te gaan. Maar bepaalde omstandigheden houden het nog even tegen.
Fokkers Overseas!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter dat je iets meer tijd hebt, dan dat je moet haasten. Ik wist pas 2 maanden van te voren dat ik naar Amerika zou emigreren, dus was een beetje een haastklus
Ik wil dit al heel lang, maar heb voor mijn vader overleed beloofd dat ik bij mijn moeder zou blijven tot zij ook sterft. Die belofte hou ik ook, ook al ligt ze in verzorgingshuis en kan zo maar ieder moment afgelopen zijn. Pas op het moment dat zij er niet meer is komt er een verkoop bord in mijn tuin. Dat is zeg maar de samenvatting van alles.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter dat je iets meer tijd hebt, dan dat je moet haasten. Ik wist pas 2 maanden van te voren dat ik naar Amerika zou emigreren, dus was een beetje een haastklus
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil dit al heel lang, maar heb voor mijn vader overleed beloofd dat ik bij mijn moeder zou blijven tot zij ook sterft. Die belofte hou ik ook, ook al ligt ze in verzorgingshuis en kan zo maar ieder moment afgelopen zijn. Pas op het moment dat zij er niet meer is komt er een verkoop bord in mijn tuin. Dat is zeg maar de samenvatting van alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |