Te groot qua formaat hahaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.... ja wel dat ze daar as in heeft gedaan van iets of iemand.. maar niet dat het de piemol afdruk is van haar man.
Lijkt me een verstandige keuzequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niet teruglees dan.
Precies dat en ben er opgegroeid dus mag er graag komen ben al sinds 2008 weg en er is veel veranderd maar ook heel veel hetzelfde gebleven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Enorm leuk centrum, gezellige sfeer! Genoeg te doen zonder echt te druk te zijn.
Size queen spottedquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
mhoah ik vind hem vooral dun
Ik was al op zoek naar een gifje maar je was me voor.quote:
Zou deze ff overslaan ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niet teruglees dan.
Gezellige stad. Vooral ook in de wintermaanden met al die verlichte straten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Precies dat en ben er opgegroeid dus mag er graag komen ben al sinds 2008 weg en er is veel veranderd maar ook heel veel hetzelfde gebleven.
Kom op zeg dat ding ziet eruit alsof het 2cm doorsnee is! Oftewel dun!quote:
Het gaat alleen maar over een dildo met daarin de as van haar man.quote:
Ja hallo, ik voel me hier al meer dan 10 jaar minderwaardig omdat ik met mijn 26cm en cola blik dik niet voldoe aan het FOK! gemiddelde van 30cm en 1.5e literfles dik. Mag ik dan ook even ventileren?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kom op zeg dat ding ziet eruit alsof het 2cm doorsnee is! Oftewel dun!
Ze zeggen nooit welk gedeelte van die 1,5 literfles. Waarschijnlijk is het gewoon de hals.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hallo, ik voel me hier al meer dan 10 jaar minderwaardig omdat ik met mijn 26cm en cola blik dik niet voldoe aan het FOK! gemiddelde van 30cm en 1.5e literfles dik. Mag ik dan ook even ventileren?
Stiekum word ik wel altijd blij van dat liedjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:30 schreef Kissingbird het volgende:
Waarom is het nu weer nodig om negatief te reageren als een onderwerp je niet aanstaat.
Ow, allemaal opscheppers dus?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze zeggen nooit welk gedeelte van die 1,5 literfles. Waarschijnlijk is het gewoon de hals.
Nee, het ligt niet aan jou. Het ligt aan mijquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:35 schreef Shii het volgende:
Ik zie helemaal geen negatieve reacties, gewoon grappige ONZ-reacties, maar het zal wel aan mij liggen.
Altijd jij weer he.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan jou. Het ligt aan mij
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:30 schreef Kissingbird het volgende:
Waarom is het nu weer nodig om negatief te reageren als een onderwerp je niet aanstaat.
I'm trying really hardquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan jou. Het ligt aan mij
Sneer naar alle anderen, tr gezet.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Sneer naar alle anderen, tr gezet.![]()
Ik ben zo blij dat ik als kind het dickens festival heb mogen meemaken voor het zo toeristisch werd he.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Gezellige stad. Vooral ook in de wintermaanden met al die verlichte straten.
Die harde cider van dat festival wordt nog steeds door veel dames gewaardeerd!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik als kind het dickens festival heb mogen meemaken voor het zo toeristisch werd he.
Vertelde dat vandaag nog toen we door die straatjes liepen. Toen was er op een ander moment van het jaar een vergelijkbaar evenement maar weinig mensen weten dat nog.
Ow is dat het, wist al niet wat ik ervan moest maken dus reageerde maar niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah daar is de bleekselderijkip weer!
Mooi was datquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik als kind het dickens festival heb mogen meemaken voor het zo toeristisch werd he.
Vertelde dat vandaag nog toen we door die straatjes liepen. Toen was er op een ander moment van het jaar een vergelijkbaar evenement maar weinig mensen weten dat nog.
Niet sla haan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow is dat het, wist al niet wat ik ervan moest maken dus reageerde maar niet.
Oké, het betekent dus niets dat ik lief ben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Moet zeggen, het is best wel makkelijk leven als je gewoon iedereen lief vind.
Hahaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Die harde cider van dat festival wordt nog steeds door veel dames gewaardeerd!
Juist wel, jij kreeg een speciale post erover. Jij bent super duper lievquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké, het betekent dus niets dat ik lief ben.
Nee ik ben van na die tijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hahakan jij je nog herinneren dat we nog een festival met oude kledij hadden in Deventer vooral gecentraliseerd rondom de oude vrouwen gevangenis?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Juist wel, jij kreeg een speciale post erover. Jij bent super duper lievDe rest is gewoon lief. Behalve @:ToT das een halve gare.
Klopt jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik ben van na die tijd.
Ik weet nog wel dat ze een pop met gestreept pak aan aaneengeknoopte lakens tussen de tralies door naar beneden af lieten zakken.
Wees eerlijk naar jezelf, das alles wat ik je wil meegeven kleine Padawan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]LASTER!
Ik ben hooguit een kwart gaar!
Lief dit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Juist wel, jij kreeg een speciale post erover. Jij bent super duper lievDe rest is gewoon lief. Behalve @:ToT das een halve gare.
Mirror mirrorquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wees eerlijk naar jezelf, das alles wat ik je wil meegeven kleine Padawan.
Minpunt dit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
On the wall, who is de knapste van ons ALLEMAAl?
Als ik in de spiegel kijk, kijkt de spiegel terugquote:
Mirrorception!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik in de spiegel kijk, kijkt de spiegel terug[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
De woonkamer is een soort van rare IKEA showroom nu
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
De woonkamer is een soort van rare IKEA showroom nu
Ik wilde zeggen "ik hou van zweedse balletjes" maar dat gaat weer verkeerd opgevat worden.quote:
Volgens mij is de hoekbank hier het enige dat van Ikea af komt.quote:
quote:
Ik hou wel van Zweedse balletjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "ik hou van zweedse balletjes" maar dat gaat weer verkeerd opgevat worden.
Uhm, hier zit ongetwijfeld een ongepaste grap in!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Allemaal housewarming bij muis! Of is het dan holewarming?
Je bent van harte welkom. Kun je gelijk nog even de laatste kozijnen verven en dan nog vloertje leggen in de gang en hobbykamer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Allemaal housewarming bij muis! Of is het dan holewarming?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Uhm, hier zit ongetwijfeld een ongepaste grap in!
Ik "kom" wel als @ToT "klaar" is...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom. Kun je gelijk nog even de laatste kozijnen verven en dan nog vloertje leggen in de gang en hobbykamer.
Alles meubels in elkaar zetten, boekenkasten inrichten.
Wil je adres of gaat het zo wel lukken?
Wat levert het me op?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom. Kun je gelijk nog even de laatste kozijnen verven en dan nog vloertje leggen in de gang en hobbykamer.
Alles meubels in elkaar zetten, boekenkasten inrichten.
Wil je adres of gaat het zo wel lukken?
Als je hard genoeg duwt past alles.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Uhm, hier zit ongetwijfeld een ongepaste grap in!
Dan komen ze uit de kast?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En oh wee als de boeken verkeerd in de kast staan
Krijg jij van mij een holewarming giftquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat levert het me op?
Hmmm. Tempting wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Krijg jij van mij een holewarming gift
Moet het op kleur, op alfabet of op grootte?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En oh wee als de boeken verkeerd in de kast staan
Sow, die edit!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet het op kleur, op alfabet of op grootte?
Now breaks me the wooden shoe!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik wist zo even de Nederlandse schrijfwijze niet.
Gats dei wete neimant hierquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik wist zo even de Nederlandse schrijfwijze niet.
Als zij de hole is, dan is er nog geen muis overboordquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze zei "Jij krijgt een holewarming gift" I dunno...
Oh for PH's sake.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
I must really even think of was it now with an f or with ph.
Phuck ophph!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
I must really even think of was it now with an f or with ph.
quote:
quote:
Nu uh, las het meer als dat jij je hole verwarmd krijgt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als zij de hole is, dan is er nog geen muis overboord
Nee, dan laat maar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu uh, las het meer als dat jij je hole verwarmd krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |