Sneer naar alle anderen, tr gezet.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Sneer naar alle anderen, tr gezet.![]()
Ik ben zo blij dat ik als kind het dickens festival heb mogen meemaken voor het zo toeristisch werd he.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Gezellige stad. Vooral ook in de wintermaanden met al die verlichte straten.
Die harde cider van dat festival wordt nog steeds door veel dames gewaardeerd!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik als kind het dickens festival heb mogen meemaken voor het zo toeristisch werd he.
Vertelde dat vandaag nog toen we door die straatjes liepen. Toen was er op een ander moment van het jaar een vergelijkbaar evenement maar weinig mensen weten dat nog.
Ow is dat het, wist al niet wat ik ervan moest maken dus reageerde maar niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah daar is de bleekselderijkip weer!
Mooi was datquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik als kind het dickens festival heb mogen meemaken voor het zo toeristisch werd he.
Vertelde dat vandaag nog toen we door die straatjes liepen. Toen was er op een ander moment van het jaar een vergelijkbaar evenement maar weinig mensen weten dat nog.
Niet sla haan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow is dat het, wist al niet wat ik ervan moest maken dus reageerde maar niet.
Oké, het betekent dus niets dat ik lief ben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Moet zeggen, het is best wel makkelijk leven als je gewoon iedereen lief vind.
Hahaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Die harde cider van dat festival wordt nog steeds door veel dames gewaardeerd!
Juist wel, jij kreeg een speciale post erover. Jij bent super duper lievquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké, het betekent dus niets dat ik lief ben.
Nee ik ben van na die tijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hahakan jij je nog herinneren dat we nog een festival met oude kledij hadden in Deventer vooral gecentraliseerd rondom de oude vrouwen gevangenis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |