Te groot qua formaat hahaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.... ja wel dat ze daar as in heeft gedaan van iets of iemand.. maar niet dat het de piemol afdruk is van haar man.
Lijkt me een verstandige keuzequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niet teruglees dan.
Precies dat en ben er opgegroeid dus mag er graag komen ben al sinds 2008 weg en er is veel veranderd maar ook heel veel hetzelfde gebleven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Enorm leuk centrum, gezellige sfeer! Genoeg te doen zonder echt te druk te zijn.
Size queen spottedquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
mhoah ik vind hem vooral dun
Ik was al op zoek naar een gifje maar je was me voor.quote:
Zou deze ff overslaan ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niet teruglees dan.
Gezellige stad. Vooral ook in de wintermaanden met al die verlichte straten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Precies dat en ben er opgegroeid dus mag er graag komen ben al sinds 2008 weg en er is veel veranderd maar ook heel veel hetzelfde gebleven.
Kom op zeg dat ding ziet eruit alsof het 2cm doorsnee is! Oftewel dun!quote:
Het gaat alleen maar over een dildo met daarin de as van haar man.quote:
Ja hallo, ik voel me hier al meer dan 10 jaar minderwaardig omdat ik met mijn 26cm en cola blik dik niet voldoe aan het FOK! gemiddelde van 30cm en 1.5e literfles dik. Mag ik dan ook even ventileren?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kom op zeg dat ding ziet eruit alsof het 2cm doorsnee is! Oftewel dun!
Ze zeggen nooit welk gedeelte van die 1,5 literfles. Waarschijnlijk is het gewoon de hals.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hallo, ik voel me hier al meer dan 10 jaar minderwaardig omdat ik met mijn 26cm en cola blik dik niet voldoe aan het FOK! gemiddelde van 30cm en 1.5e literfles dik. Mag ik dan ook even ventileren?
Stiekum word ik wel altijd blij van dat liedjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:30 schreef Kissingbird het volgende:
Waarom is het nu weer nodig om negatief te reageren als een onderwerp je niet aanstaat.
Ow, allemaal opscheppers dus?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze zeggen nooit welk gedeelte van die 1,5 literfles. Waarschijnlijk is het gewoon de hals.
Nee, het ligt niet aan jou. Het ligt aan mijquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:35 schreef Shii het volgende:
Ik zie helemaal geen negatieve reacties, gewoon grappige ONZ-reacties, maar het zal wel aan mij liggen.
Altijd jij weer he.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan jou. Het ligt aan mij
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:30 schreef Kissingbird het volgende:
Waarom is het nu weer nodig om negatief te reageren als een onderwerp je niet aanstaat.
I'm trying really hardquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan jou. Het ligt aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |