Ik hou wel van Zweedse balletjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "ik hou van zweedse balletjes" maar dat gaat weer verkeerd opgevat worden.
Uhm, hier zit ongetwijfeld een ongepaste grap in!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Allemaal housewarming bij muis! Of is het dan holewarming?
Je bent van harte welkom. Kun je gelijk nog even de laatste kozijnen verven en dan nog vloertje leggen in de gang en hobbykamer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Allemaal housewarming bij muis! Of is het dan holewarming?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Uhm, hier zit ongetwijfeld een ongepaste grap in!
Ik "kom" wel als @ToT "klaar" is...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom. Kun je gelijk nog even de laatste kozijnen verven en dan nog vloertje leggen in de gang en hobbykamer.
Alles meubels in elkaar zetten, boekenkasten inrichten.
Wil je adres of gaat het zo wel lukken?
Wat levert het me op?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom. Kun je gelijk nog even de laatste kozijnen verven en dan nog vloertje leggen in de gang en hobbykamer.
Alles meubels in elkaar zetten, boekenkasten inrichten.
Wil je adres of gaat het zo wel lukken?
Als je hard genoeg duwt past alles.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Uhm, hier zit ongetwijfeld een ongepaste grap in!
Dan komen ze uit de kast?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En oh wee als de boeken verkeerd in de kast staan
Krijg jij van mij een holewarming giftquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat levert het me op?
Hmmm. Tempting wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Krijg jij van mij een holewarming gift
Moet het op kleur, op alfabet of op grootte?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En oh wee als de boeken verkeerd in de kast staan
Sow, die edit!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet het op kleur, op alfabet of op grootte?
Now breaks me the wooden shoe!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik wist zo even de Nederlandse schrijfwijze niet.
Gats dei wete neimant hierquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik wist zo even de Nederlandse schrijfwijze niet.
Als zij de hole is, dan is er nog geen muis overboordquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze zei "Jij krijgt een holewarming gift" I dunno...
Oh for PH's sake.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
I must really even think of was it now with an f or with ph.
Phuck ophph!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
I must really even think of was it now with an f or with ph.
quote:
quote:
Nu uh, las het meer als dat jij je hole verwarmd krijgt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als zij de hole is, dan is er nog geen muis overboord
Nee, dan laat maar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu uh, las het meer als dat jij je hole verwarmd krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |