SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wedstrijd was nog niet begonnenquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop niet dat ze problemen met die inhaalactie krijgt
Ik ookquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:24 schreef Jane het volgende:
Gvd, ik zit gewoon te janken. Wat een geweldenaar.
SIFAN![]()
![]()
Dat lag meer aan haar tegenstander, lijkt mequote:Op zondag 11 augustus 2024 10:24 schreef Van_Poppel het volgende:
ik denk het ook maar de vraag was.... lag ze er voor ... was het een divebomb?quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat lag meer aan haar tegenstander, lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat lag meer aan haar tegenstander, lijkt mequote:Op zondag 11 augustus 2024 10:24 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:
Denk het wel, voor NLquote:
Van de eeuw!quote:
Ik heb ook niet zoveel met Hassan, vond 3x3 en de estafette mooierquote:
Ook die uit Bhutan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
En uit respect wel op de stream blijven tot iedereen binnen is
quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk het ook maar de vraag was.... lag ze er voor ... was het een divebomb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Was niet zoveel aan de hand.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:25 schreef TAmaru het volgende:
hoop niet dat het DQ wordt maar dat durven ze nooit denk ik
Andere Tijden Sport.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:26 schreef Mansjester het volgende:
WE hebben wel paar spannende manieren gehad waarop we goud wonnen zeg
Eindsprint Bol
Sprint Hassan
3×3 basketbalvereniging in laatste seconden
Roeiers was nek aan nek
Hockeyers shoot outs
Alledrie op gelijke hoogte.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met Hassan, vond 3x3 en de estafette mooier
Nou nou nouquote:
hier ging ze voor. de andere twee waren bijgerechtjesquote:
De zeilers die vlak voor de finish ermee stoppen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:26 schreef Mansjester het volgende:
WE hebben wel paar spannende manieren gehad waarop we goud wonnen zeg
Eindsprint Bol
Sprint Hassan
3×3 basketbalvereniging in laatste seconden
Roeiers was nek aan nek
Hockeyers shoot outs
Ik weet nietquote:
Ik weet nietquote:
Met de juiste coach welquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:27 schreef franklop het volgende:
Blijft bizar. Twee keer zo'n triple doen en twee keer met 3 plakken terugkomen
Kan dit wel Johan?
Dat was fantastischquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:27 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
De zeilers die vlak voor de finish ermee stoppen.
Op naar 17 goudquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:27 schreef kilon het volgende:
14 goud en het is nog niet voorbij.
Gracenote zit er niet ver vanaf
quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:27 schreef franklop het volgende:
Blijft bizar. Twee keer zo'n triple doen en twee keer met 3 plakken terugkomen
Kan dit wel Johan?
Al besprokenquote:
Wat gaat het programma over 4 jaar dan wel niet zijnquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier ging ze voor. de andere twee waren bijgerechtjes
3 medailles op langeafstanden, 2 Olympische Spelen achter mekaar, ongekendquote:
Volgens mij welquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:28 schreef franklop het volgende:
Krijgt zij haar medaille vanavond bij sluitingsceremonie zeker?
30km snelwandelen erbij.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:28 schreef kilon het volgende:
[..]
Wat gaat het programma over 4 jaar dan wel niet zijn
Ze is 31. Bevallen van een kind?quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:28 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit is de marathon .. daar is wel wat meer toegestaan .. hiervoor gaat zij geen DSQ voor krijgenquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:25 schreef Mikeytt het volgende:
Assefa geen disqualificatie voor die actie???
ik geloof dat zij echt wel heel zitten schreeuwen naar de tvquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:29 schreef Dutch_view het volgende:
Even naar de reclame, Suze kan het niet meer aan
Ze kan die tijd beter besteden aan het uit het hoofd leren van haar tekstjes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik geloof dat zij echt wel heel zitten schreeuwen naar de tv
Sifan Hassan is getrouwd hequote:
3x3 was ook mooi.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:30 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is imho echt de vetste medaille van deze spelen
100m sprint, 4x400, zevenkamp, 5km, 10km, marathon, 10m luchtgeweer, Boulder/Lead klimmen, vrije stijl worstelen -50kgquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:28 schreef kilon het volgende:
[..]
Die gaat de slotspeech doenquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:30 schreef Ama het volgende:
Dus we zien Sifan vanavond bij de ceremonie?
Die brengt de Gouden vlam zoals het hoort nog even naar Athenequote:Op zondag 11 augustus 2024 10:30 schreef Ama het volgende:
Dus we zien Sifan vanavond bij de ceremonie?
Veel komen weer terug.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:31 schreef Ama het volgende:
Weet nooit hoe dat werkt maar heel veel atleten zijn inmiddels weer thuis toch. Moet eerlijk bekennen dat ik ook voor het eerst opening en sluit compleet ga kijken.
Er zijn ook atleten (uit Nederland en omringende landen) die zijn vorige week naar huis gegaan en vandaag weer terug voor sluitingsceremonie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:31 schreef Ama het volgende:
Weet nooit hoe dat werkt maar heel veel atleten zijn inmiddels weer thuis toch.
Dat was gewoon inlopen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:31 schreef Fodio het volgende:
Dit is echt bizar .. eerst 5km en 10km medaille winnen .. veel energie verloren en dan toch nog marathon winnen .. dit is gewoon geschiedenis wat we live aan het kijken waren!
Maar iemand als Simone is allang weer terug naar Amerika toch.quote:
Velen komen vandaag weer naar Parijsquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:31 schreef Ama het volgende:
Weet nooit hoe dat werkt maar heel veel atleten zijn inmiddels weer thuis toch. Moet eerlijk bekennen dat ik ook voor het eerst opening en sluit compleet ga kijken.
Surfen in Californië is ook wel leuk. Ze heeft nog vier jaarquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
100m sprint, 4x400, zevenkamp, 5km, 10km, marathon, 10m luchtgeweer, Boulder/Lead klimmen, vrije stijl worstelen -50kg
Je schijnt ook weer terug te kunnen vliegen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar iemand als Simone is allang weer terug naar Amerika toch.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Velen komen vandaag weer naar Parijs
nog 1?quote:
Ja oke.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je schijnt ook weer terug te kunnen vliegen.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:32 schreef TLC het volgende:
Gewoon even veel gouden medailles als GB, en zevende op de medaillespiegel
Zag dat er een bus met TeamNL weer terug gaat voor de sluitingsceremoniequote:Op zondag 11 augustus 2024 10:31 schreef Ama het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zag dat er een bus met TeamNL weer terug gaat voor de sluitingsceremonie
Heeft dat etnisch profileren toch nut, jarenlang op de loop voor de politie en zie hier het resultaat.quote:
@Nattekat gaat ook weer terug voor vanavond.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zag dat er een bus met TeamNL weer terug gaat voor de sluitingsceremonie
Met 2 koppels ga je niet voorop lopenquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:33 schreef Felixa het volgende:
Hele race als een roofvogel stilletjes, bijna ongezien boven de prooi zweven en dan op het juiste moment naar beneden duiken en alles oppeuzelen. Waanzinnig.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
@:Nattekat gaat ook weer terug voor vanavond.
Ik hoorde laatst toevallig dat hij zelf ook marathons loopt. Kan me vergissen hoor, maar ik meende zoiets terloops op te hebben gevangen.quote:
Flixbus pakken kan ook.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
@:Nattekat gaat ook weer terug voor vanavond.
jij hebt er al 1 gekochtquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:36 schreef MadMaster het volgende:
Die hoedjes zijn straks niet aan te slepen…
Dan zit het er eindelijk weer opquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou dan nog baanwielrennen met wat gewichtheffen en moderne vijfkamp on the side en nog wat teamfinales, en dan zit het er alweer op
Ik dacht echt even dat je de onderdelen opnoemde waarop je Hassan over 4 jaar wil zien.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou dan nog baanwielrennen met wat gewichtheffen en moderne vijfkamp on the side en nog wat teamfinales, en dan zit het er alweer op
kijk als ik Geertje was… zou ik dit als voorbeeld gebruiken van mensen die we dus wel naar Nederland moeten halen. juist meer van dit soort atleten!! ga maar actief werven in Ethiopië, Kenia, Cuba…. geef ze maar een paspoort! en dan voor de rest grenzen dicht natuurlijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou Geert W. haar gaan feliciteren?
Zou wel kunnen kloppen, hij is een groot fan van Hassanquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst toevallig dat hij zelf ook marathons loopt. Kan me vergissen hoor, maar ik meende zoiets terloops op te hebben gevangen.
Wat zeg jij nu.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:36 schreef Mikeytt het volgende:
Zouden er atleten zijn die hun medaille op marktplaats verkopen?
Depay heeft het nakijken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:36 schreef MadMaster het volgende:
Die hoedjes zijn straks niet aan te slepen…
Hoor het wel op een later sportjournaal.quote:
en die interviewer maar elke keer als ze weer lekker schreeuwt haar weer terug halenquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Wat ze zegt maakt geen reet uit, het enthousiasme zegt genoeg…
Dit jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Wat ze zegt maakt geen reet uit, het enthousiasme zegt genoeg…
Jeetje.quote:
Die staat nog bij ESquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
NOS geeft voorrang aan herhaling ipv interview met Hassan
Maar Sifan, maar Sifan…quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die interviewer maar elke keer als ze weer lekker schreeuwt haar weer terug halen
je weet dat Eurosport en HBO Max samenwerking hebben met de OS?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |