Zonder Welten, De Goede en Van Geffen zijn er speelsters goed voor 778 interlands niet meer bij.quote:De kersverse trainingsgroep van Van Ass bevat 27 speelsters die vandaag (dinsdag) beginnen met de voorbereiding op de FIH Pro League in Utrecht en Amsterdam (22 juni tot en met 30 juni) en de Olympische Spelen in Parijs (26 juli tot en met 11 augustus). In vergelijking met de meest recente selectie, waarmee in februari in India de FIH Pro League werd gespeeld, is aanvoerder Xan de Waard terug van een voetblessure en is ook keepster Julia Remmerswaal weer van de partij. Vanuit Jong Oranje zijn Eline Jansen (Kampong), Daantje de Kruijff (Hurley) en Mikki Roberts (Tilburg) als stagespeelster uitgenodigd om mee te trainen.
We krijgen weer waar voor ons geldquote:
Hahaha, nope. Willen ze allebei niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Veenendaal en Blaak moeten kindjes maken.
Ze houden allebei van vrouwen. Is dat een probleem?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Veenendaal en Blaak moeten kindjes maken.
Waarom nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hahaha, nope. Willen ze allebei niet.
Jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet ie op 0 over de lijn zijn?
Yupquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mij niet. Voor hun misschien wel jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze houden allebei van vrouwen. Is dat een probleem?
quote:
Was je alquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK WORD GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
inclusief sst, en een aai over het petje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:40 schreef Pistolero het volgende:
Ik zou wat vingertjes richting Annan nu wel leuk vinden.
Tikje op die petquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:40 schreef Pistolero het volgende:
Ik zou wat vingertjes richting Annan nu wel leuk vinden.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:41 schreef Legoblokje het volgende:
Yes!![]()
13 goud, nu definitief over Sydney heen.
Viswanathan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Annand al weten dat ze verloren hebben?
Ik kijk gewoon NPO1 (via Ziggo)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeee, jullie lopen voor op HBO max
Walgelijk mens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, toch jammer voor haar. Ik gunde het de Chinezen niet, maar Alyson Annan wel.
Bezuinigen op judobond en zwembondquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Dick Schoof die straks even flink gaat bezuinigen op de sport staat vooraan om de felicitaties van het Nederlandse goud in ontvangst te nemen.
Is die blauwe neus toch nog ergens goed voor geweestquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:42 schreef Zorro het volgende:
Twee gouden medailles met strafschoppen. Wie had dat ooit kunnen denken.
Jij bent af.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, toch jammer voor haar. Ik gunde het de Chinezen niet, maar Alyson Annan wel.
Hoi Thijs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Dick Schoof die straks even flink gaat bezuinigen op de sport staat vooraan om de felicitaties van het Nederlandse goud in ontvangst te nemen.
Al dat geld naar het breakdansenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Bezuinigen op judobond en zwembond
Thijsje had daar een woedende column over.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Bezuinigen op een bond die 3 medailles levert? En misschien wel de 4e morgen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Bezuinigen op judobond en zwembond
Strafcorners zijn geen strafschoppen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:42 schreef Zorro het volgende:
Twee gouden medailles met strafschoppen. Wie had dat ooit kunnen denken.
Dat doet Schoof niet hé...het kabinetquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat is eigenlijk best wel een goed ideequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:44 schreef TAmaru het volgende:
ze moeten die soort van shootouts ook echt bij het voetbal doen
heb toch het idee dat het best spelende land dan vaak wint
penalty’s bij voetbal zijn min of meer een loterij (hoewel ook wel te trainen natuurlijk)
ben het eindelijk eens met je eensquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:44 schreef Koffieplanter het volgende:
De komende vier jaar is hockey overigens geen sport.
Drie medailles in het zwemmen is natuurlijk lachwekkend weinig. Bovendien telt alleen GOUD.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bezuinigen op een bond die 3 medailles levert? En misschien wel de 4e morgen?
Rectificatie: hockey is nu officieel voor eeuwig een sport.quote:
Lol Mr Bean blokft classic, net als.probleemwijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:44 schreef Zipportal het volgende:
Hockey
[ afbeelding ]
Hassan
[ afbeelding ]
op zich is het wel vaker geopperd hequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel een goed idee
Nou heb ik weinig verstand van hockey, maar zulke fouten maak ik niet eens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Strafcorners zijn geen strafschoppen.
Je zag ook duidelijk dat de Nederlandsen technisch veel beter zijn dan de Chinezen. Penalties is toch meer een zenuwenspel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:44 schreef TAmaru het volgende:
ze moeten die soort van shootouts ook echt bij het voetbal doen
heb toch het idee dat het best spelende land dan vaak wint
penalty’s bij voetbal zijn min of meer een loterij (hoewel ook wel te trainen natuurlijk)
Matla is mijn favoriet en ik moet dit helaas onderschrijven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ontzettend kleurloos toernooi voor Matla.
Zijn haargrens trekt zich sneller terug dan de Duitsers uit Nederland ooit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Teun de Nooijer heeft een catastrofale haarlijn.
quote:Like Alert
09-08-2024 @ 21:46:39
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Hockey Dames] #10 Kampioen!"
Geilneef gespotquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:46 schreef Zwansen het volgende:
Knappe dames hoor. Wel grappig dat de minst knappe de keeper is en dus een masker op heeft.
Nederlandse productie team. Geen grap.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:47 schreef Em31 het volgende:
Die laatste gestopte penalty was wel een genot met hoe die camera naar het juichende publiek vliegt
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nederlandse productie team. Geen grap.
Ik herinner me de eerste wedstrijd waar de spidercam het niet deed en de wedstrijd 5minuten later startte.quote:
Ik vond haar wel heel opzichtig knuffelen met haar spelers. 'Kijk mij eens invoelend zijn!'quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:47 schreef butz0rs het volgende:
ben benieuwd met welk huilie huilie verhaal Annon straks komt
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Lol Mr Bean blokft classic, net als.probleemwijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |