ja. die balletjes zijn geen tennisballen die wel een beetje meegeven. die geeft echt geen 100e van een millimeter mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het hele stadion viel ook meteen stil. Zag er ernstiger uit dan het uiteindelijk was, gelukkig maar.
Ik haal mijn topsportshot echt wel binnen deze weken, dan ben ik voor een groot deel van de sporten wel weer genezen tot de volgende Spelen.quote:
Op zich niet raar. Maar ik had me ook nooit een voorstelling van hoeveel schade zo'n bal kan veroorzaken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
raar he als je een hockeybal op je neus krijgt.
IK heb hem destijds tegen mijn bovenlip aan gehad. ontzettend veel geluk dat hij niet iets lager kwam, beide tanden zaten nog zo vast als maar kon, wel gevoelig want de kaak was wel geraakt.. heb een dikke maand geen botox nodig gehad
Ik hoop dat dat laatste idd klopt en dat ze niet toch ook een (lichte) hersenschudding heeft. Het zag er inderdaad wel echt heel erg naar uit vanaf de tribune, en dan hadden we daar niet eens de foto's/beelden van al het bloed. Hoewel uit de tijd die nodig was om veld schoon te maken, ook wel duidelijk was dat het flink gebloed had.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het hele stadion viel ook meteen stil. Zag er ernstiger uit dan het uiteindelijk was, gelukkig maar.
Atletiek mag ik ook graag kijken jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik haal mijn topsportshot echt wel binnen deze weken, dan ben ik voor een groot deel van de sporten wel weer genezen tot de volgende Spelen.
Van de olympische sporten kijken ik buiten de Spelen alleen atletiek (kampioenschappen en soms Diamond League) en af en toe mountainbike en tennis en heel soms sportklimmen en zwemmen. En verder voetbal en wielrennen uiteraard.
Ik ben ontzettend blij dat er destijds nog geen mobieltjes met camera en social media waren...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich niet raar. Maar ik had me ook nooit een voorstelling van hoeveel schade zo'n bal kan veroorzaken.
Kan best gevaarlijk zijn dat hockey, maar wel een leuk sport om te doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend blij dat er destijds nog geen mobieltjes met camera en social media waren...
geen enkele foto is er van. Of naja... er is een gebitsfoto in mijn tandheelkundig dossier. Waarin de dikte van de lip lichtjes te zien is. maar nog beter hoe veel mazzel ik gehad heb
Kut Fransen. Nu gelijk. Kan allemaal nog.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Inmiddels zijn ze hard bezig om de winst toch nog weg te geven.
das dan juist sport dat ik buiten de OS niet kijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Atletiek mag ik ook graag kijken ja
feit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan best gevaarlijk zijn dat hockey, maar wel een leuk sport om te doen.
Tennis vind ik echt ongelofelijk saaiquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
das dan juist sport dat ik buiten de OS niet kijk.
Hockey en tennis een beetje. voetbal zo min mogelijk maar kom er vaak niet onderuit om er toch wat van mee te krijgen
tennis heb ik ook langzaam leren waarderen, maar kan ook echt niet een heel tournooi volgen hoor. das me te veelquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tennis vind ik echt ongelofelijk saaiAls de NOS hockey laat zien op zondag blijf ik vaak wel hangen trouwens.
Akkoordquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
tennis heb ik ook langzaam leren waarderen, maar kan ook echt niet een heel tournooi volgen hoor. das me te veel
halve finales en finale is voldoende.
Ik kreeg hem op mijn slaap.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
raar he als je een hockeybal op je neus krijgt.
IK heb hem destijds tegen mijn bovenlip aan gehad. ontzettend veel geluk dat hij niet iets lager kwam, beide tanden zaten nog zo vast als maar kon, wel gevoelig want de kaak was wel geraakt.. heb een dikke maand geen botox nodig gehad
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:42 schreef Zorro het volgende:
Twee gouden medailles met strafschoppen. Wie had dat ooit kunnen denken.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel een goed idee
Daarop voortbordurend:quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 03:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is, uiteraard in de Verenigde Staten van Amerika, al geprobeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |