Over een paar weken stort dat ding in en iedereen vraagt zich af hoe dat kon gebeuren.quote:
raar he als je een hockeybal op je neus krijgt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Flinke blauwe plekken bij die ene (gebroken neus).
Op zn baanwielrennersquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
raar he als je een hockeybal op je neus krijgt.
IK heb hem destijds tegen mijn bovenlip aan gehad. ontzettend veel geluk dat hij niet iets lager kwam, beide tanden zaten nog zo vast als maar kon, wel gevoelig want de kaak was wel geraakt.. heb een dikke maand geen botox nodig gehad
Wewwww boos meteen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
IK heb hem destijds tegen mijn bovenlip aan gehad. ontzettend veel geluk dat hij niet iets lager kwam, beide tanden zaten nog zo vast als maar kon, wel gevoelig want de kaak was wel geraakt.. heb een dikke maand geen botox nodig gehad
Hoor je ook altijd het Oostenrijkse volkslied daarna in je hoofd afspelen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:26 schreef beantherio het volgende:
Dit is gewoon het hoogtepunt in de Nelderlan
[..]
Oh ja dat liedje van de Formule 1.
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:26 schreef Alpha0 het volgende:
Waarom loopt Veenendaal met een regenboogvlag op haar helm? Is ze lesbo?
op LeE nooitquote:
Dat mist nu wel ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoor je ook altijd het Oostenrijkse volkslied daarna in je hoofd afspelen?
Die we allemaal niet gaan kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:27 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een topdames!!!
Ik heb echt het hele toernooi enorm genoten. Nu al zin in het nieuwe seizoen!
Waar is ONZE wind voor ONZE vlag.quote:
Het hele stadion viel ook meteen stil. Zag er ernstiger uit dan het uiteindelijk was, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |