Matla is mijn favoriet en ik moet dit helaas onderschrijven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ontzettend kleurloos toernooi voor Matla.
Zijn haargrens trekt zich sneller terug dan de Duitsers uit Nederland ooit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Teun de Nooijer heeft een catastrofale haarlijn.
quote:Like Alert
09-08-2024 @ 21:46:39
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Hockey Dames] #10 Kampioen!"
Geilneef gespotquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:46 schreef Zwansen het volgende:
Knappe dames hoor. Wel grappig dat de minst knappe de keeper is en dus een masker op heeft.
Nederlandse productie team. Geen grap.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:47 schreef Em31 het volgende:
Die laatste gestopte penalty was wel een genot met hoe die camera naar het juichende publiek vliegt
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nederlandse productie team. Geen grap.
Ik herinner me de eerste wedstrijd waar de spidercam het niet deed en de wedstrijd 5minuten later startte.quote:
Ik vond haar wel heel opzichtig knuffelen met haar spelers. 'Kijk mij eens invoelend zijn!'quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:47 schreef butz0rs het volgende:
ben benieuwd met welk huilie huilie verhaal Annon straks komt
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Lol Mr Bean blokft classic, net als.probleemwijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |