Viswanathan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Annand al weten dat ze verloren hebben?
Ik kijk gewoon NPO1 (via Ziggo)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeee, jullie lopen voor op HBO max
Walgelijk mens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, toch jammer voor haar. Ik gunde het de Chinezen niet, maar Alyson Annan wel.
Bezuinigen op judobond en zwembondquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Dick Schoof die straks even flink gaat bezuinigen op de sport staat vooraan om de felicitaties van het Nederlandse goud in ontvangst te nemen.
Is die blauwe neus toch nog ergens goed voor geweestquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:42 schreef Zorro het volgende:
Twee gouden medailles met strafschoppen. Wie had dat ooit kunnen denken.
Jij bent af.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, toch jammer voor haar. Ik gunde het de Chinezen niet, maar Alyson Annan wel.
Hoi Thijs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Dick Schoof die straks even flink gaat bezuinigen op de sport staat vooraan om de felicitaties van het Nederlandse goud in ontvangst te nemen.
Al dat geld naar het breakdansenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Bezuinigen op judobond en zwembond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |