SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 09-08-2024 17:28:56 ]
Ah, dat was alweer een tijdje geledenquote:
Iemand is niet blij met lauw bier en gekookt everzwijnquote:
Op het werk hadden we projecten liggen dat vorige week al gewoon afgemaakt had kunnen worden. Maar door een slechte geplande vakantie van een collega ging dat niet en dat gaf mij onnodig wat stressquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had je ook de neiging om je laptop uit het raam te gooien ?
Werkweek uit:
[ afbeelding ]
Geniet ervan! Ik kijk naar de hockeyfinale. Dat is tot nu toe ook een rampenfilmquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:58 schreef H_T het volgende:
Vandaag ga ik voor een rampenfilm, en wel The day after tomorrow. Nog niet gezien, ben benieuwd
Vind ik een goede film.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:58 schreef H_T het volgende:
Vandaag ga ik voor een rampenfilm, en wel The day after tomorrow. Nog niet gezien, ben benieuwd
Ik vind Sifan een geweldig persoon, maar ze is wel frustrerend om te volgen. Ga wat verder voorin lopen, je schiet jezelf in de voet!quote:
Genaaid door de jury. Afschaffen die handel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
Toch wel schandalig. India moest als enige een extra wedstrijd breakdancen en is op het eind zo vermoeid, dat ze de wedstrijd om het brons verliest.
dameshockeygoud telt maar één keer mee hè.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:23 schreef NailQueen het volgende:
Die gouden plakken stromen nog lekker binnen
Prima film wel. En ook behoorlijk anders dan 2012, die een stuk belachelijker omgaat met wereldwijd catatstrofaal weerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:58 schreef H_T het volgende:
Klopt!quote:
2012 was toch met dat Oekraïnse vliegtuig dat in de Himalaya crasht oid?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Prima film wel. En ook behoorlijk anders dan 2012, die een stuk belachelijker omgaat met wereldwijd catatstrofaal weer
Iemand met nauwelijks vliegervaring krijgt de Antonov 225 met succes van de grond op een instortende startbaan en gaat op weg naar een ark in de Himalayaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2012 was toch met dat Oekraïnse vliegtuig dat in de Himalaya crasht oid?
Nee dat hele stuk redden ze wonderwel met 1 vliegtuigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Iemand met nauwelijks vliegervaring krijgt de Antonov 225 met succes van de grond op een instortende startbaan en gaat op weg naar een ark in de HimalayaIk durf niet met zekerheid te zeggen of ze daar ook met dat vliegtuig aankomen of dat er onderweg nog meer ellende gebeurt en ze weer van vliegtuig moeten wisselen.
Heerlijke film
Best knap, want ik vermoed dat je op zo'n afstand wel bij zal moeten tankenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee dat hele stuk redden ze wonderwel met 1 vliegtuig
Klopt die Antonov redde sowieso geen extreem lange afstandenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Best knap, want ik vermoed dat je op zo'n afstand wel bij zal moeten tanken
Dat was zijn taak ook niet natuurlijk. De 225 moest heel grote en zware dingen verplaatsen, zoals de Spaceski Shuttlov, en dat kan best met wat tussenstopsquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt die Antonov redde sowieso geen extreem lange afstanden
Klopt. Ben benieuwd of er ooit toch nog 1 gaat vliegen. Of is ie nog een keer gebombardeerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was zijn taak ook niet natuurlijk. De 225 moest heel grote en zware dingen verplaatsen, zoals de Spaceski Shuttlov, en dat kan best met wat tussenstops
Het enige exemplaar dat af was is gesneuveld tijdens de oorlog in Oekraïnequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt. Ben benieuwd of er ooit toch nog 1 gaat vliegen. Of is ie nog een keer gebombardeerd
Klopt, maar vermoed dat als die oorlog ooit voorbij is Oekraïne (tenzij het volledig Rusland wordt) er een erezaak van zal maken het weer vliegend te krijgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Het enige exemplaar dat af was is gesneuveld tijdens de oorlog in Oekraïne. Er zijn wel delen van een tweede, maar het is zeer de vraag of daar een heel vliegtuig van te maken is
Dan nog heb je te maken met een vliegtuig wat al een grove 40 jaar niet meer gebouwd is. Dat is wel 'een uitdaging'quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, maar vermoed dat als die oorlog ooit voorbij is Oekraïne (tenzij het volledig Rusland wordt) er een erezaak van zal maken het weer vliegend te krijgen
Hercules.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:08 schreef NailQueen het volgende:
De nachtploeg vraagt: wat is uw favoriete disneyfilm?
The Nightmare before Christmas of was die niet van Disney.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Mijn top 5:quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Uitgebracht door Touchstone, wat dan weer van Disney was. Ze hebben de film niet onder het Disneylabel uitgebracht om te voorkomen dat ouders automatisch zouden geloven dat de film geschikt is om jonge kinderen alleen te laten kijkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 06:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
The Nightmare before Christmas of was die niet van Disney.
Maleficent. En Maleficent 2.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Aha ok.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Uitgebracht door Touchstone, wat dan weer van Disney was. Ze hebben de film niet onder het Disneylabel uitgebracht om te voorkomen dat ouders automatisch zouden geloven dat de film geschikt is om jonge kinderen alleen te laten kijken
Ik heb al een liedje of 3 klaarstaan!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:03 schreef NailQueen het volgende:
Oke mensen. Ik weet niet zeker of er vanavond een retro is maar wie heeft er vanavond zin in een random afterparty?
Jeej! Ik heb zelf ook een lijstje opgeslagen voor het geval datquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb al een liedje of 3 klaarstaan!
Misschienquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:03 schreef NailQueen het volgende:
Oke mensen. Ik weet niet zeker of er vanavond een retro is maar wie heeft er vanavond zin in een random afterparty?
Is idd stevige lijm. Mama verkocht dat vroeger. Zij had een verfwinkel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:43 schreef H_T het volgende:
Ik heb net wat Bisonsecondelijm gekocht om een kapotte mok weer mee aan elkaar te lijmen. Dat is wel even ander spul dan de goedkope 'superlijm' die ik de vorige keer had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:19 schreef Arizona het volgende:
Ik zou nog een foto van de kitten postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Ik zou nog een foto van de kitten postenPrachtbeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik zou nog een foto van de kitten postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik zou nog een foto van de kitten postenWat een droppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou nog een foto van de kitten postenEen dotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Je kunt altijd nog stuurman op een roeiboot worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:54 schreef usagi414 het volgende:
Morgen alweer de laatste dag van de Olympische Spelen.![]()
Wat een respect voor al die sporters.
Ik zou zelfs het op de brommer aantrekken van de sprint voor de baanwielrenners kunnen verkloten.
Zwart gat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:54 schreef usagi414 het volgende:
Dat zou ergens nog wel leuke TV opleveren. Als die brommerrijder de deur naar buiten neemt, en dan het hele zootje er achteraan door de stad rijdt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:54 schreef usagi414 het volgende:
Wat een respect voor al die sporters.
Ik zou zelfs het op de brommer aantrekken van de sprint voor de baanwielrenners kunnen verkloten.
En dan finishen op de Champs-Elysees.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou ergens nog wel leuke TV opleveren. Als die brommerrijder de deur naar buiten neemt, en dan het hele zootje er achteraan door de stad rijdt.
Met commentaar van Edwin Evers. De nieuwe commentator van Ter land, ter zee en in de lucht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou ergens nog wel leuke TV opleveren. Als die brommerrijder de deur naar buiten neemt, en dan het hele zootje er achteraan door de stad rijdt.
Met die brommerman nog steeds voorop uiteraardquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan finishen op de Champs-Elysees.
Misschien met een leuk moppie Yakety Sax eronderquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met die brommerman nog steeds voorop uiteraard
Benny Hill zou het met je eens zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien met een leuk moppie Yakety Sax eronder
De Tour de Femmes start maandag alweer in Rotterdam.quote:
Tour de Femmes-bordjes massaal gestolen in het Westlandquote:Gele bordjes die de route van de Tour de Femmes aangeven in het Westland, blijken erg in trek. De afgelopen weken zijn al veel bordjes gestolen, bevestigt de gemeente aan Omroep West.
"We zijn ze aan het vervangen, want we vinden het belangrijk dat de route gefietst kan worden. Daar zit wel een eind aan. We kunnen de bordjes maar een aantal keer vervangen, daarna is het geld hiervoor op", aldus een woordvoerder.
Ja, dat kijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Tour de Femmes start maandag alweer in Rotterdam.
Het leeft wel in die regio.
[..]
Tour de Femmes-bordjes massaal gestolen in het Westland
Apart op een goede manier hoop ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:28 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 ik heb de eerste aflevering van the Decameron gezien, apart hoor
We kunnen ook de retro zelf starten, als je daar zin in hebt?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Geen idee of de retro doorgaat (Sable is hier ook op standby geloof ik) maar ik stel voor dat de (random) afterparty om 22.00 uur begint
Ik moest eerst erg wennen aan hetquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Apart op een goede manier hoop ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar daarna vond ik het wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik ga wel aflevering 2 kijken
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Volgens mij is de jaren 70 aan de beurt. Daar heb ik weinig behoefte aan. Bovendien eet ik weer eens laat dus 21.00 uur ga ik niet reddenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We kunnen ook de retro zelf starten, als je daar zin in hebt?
We mogen van dat schema afwijken hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij is de jaren 70 aan de beurt. Daar heb ik weinig behoefte aan. Bovendien eet ik weer eens laat dus 21.00 uur ga ik niet redden
Ik heb meer zin in een random afterpartyquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:26 schreef H_T het volgende:
[..]
We mogen van dat schema afwijken hoorDe nieuwere zijn wel een stuk langer
Naja, de jaren 70 is lekker kort, daar had ik dan juist wel weer zin in, maar fair point. Ik ben er klaar voor, dus als je eerder klaar bent, laat maar weten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij is de jaren 70 aan de beurt. Daar heb ik weinig behoefte aan. Bovendien eet ik weer eens laat dus 21.00 uur ga ik niet redden
Ja, maar ik ga daarna door naar het basketbal. Finale USA - Frankrijk, dat belooft wat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
Vanavond hebben we alleen nog synchroonzwemmen en 4x400 meter met Nederlandse inbreng, toch? Ow, dan zijn we mooi op tijd klaar voor de afterparty
Dat is ook een heerlijk toetje. Geniet ervan!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga daarna door naar het basketbal. Finale USA - Frankrijk, dat belooft wat.
spoiler, VS gaat dat makkelijk winnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga daarna door naar het basketbal. Finale USA - Frankrijk, dat belooft wat.
Dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook een heerlijk toetje. Geniet ervan!
We hebben voor het eerst in de Olympische geschiedenis een medaille gehaald bij het synchroonzwemmenWow, super knap!
Heb je ook zin in een afterparty met NQ en mij? We gaan nu kijken/luisterenquote:
Ik ben slechts een avondje later om op deze overduidelijke lokpost te reagerenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik overweeg om een abonnement op Movie Park te nemen om daarmee vooral naar andere parken te gaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ben slechts een avondje later om op deze overduidelijke lokpost te reageren![]()
Favo animatie: Lion King
Favo Pixar: Wall-E
Favo live action: de eerste Pirates
En een eervolle vermelding voor Who Framed Rogger Rabbit!
Naar welke parken kan je dan nog meer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik overweeg om een abonnement op Movie Park te nemen om daarmee vooral naar andere parken te gaan. Denk je dat dat een goed idee is?
Ja! Zeker als je 'm met korting kan krijgen (zag zoiets langskomen bij Slagharen, heeft MPG 'm dan nu ook?)!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik overweeg om een abonnement op Movie Park te nemen om daarmee vooral naar andere parken te gaan. Denk je dat dat een goed idee is?
Ja, juist vanwege die kortingquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja! Zeker als je 'm met korting kan krijgen (zag zoiets langskomen bij Slagharen, heeft MPG 'm dan nu ook?)!
Had zelf vorig jaar een abo bij Slagharen om ermee naar Movie Park en Bobbejaanland te gaan, heb je meteen een stok achter de deur om dat ook echt te plannen
En zijn allemaal gewoon leuke parkjes waar je je wel een tijdje kan vermaken!
Maak er een week van en doe ze allemaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil misschien in oktober (mits het dan nog een weekje mooi weer is naar of Denemarken (Fårup en Legoland) of naar Heide-Park. Alleen zijn dat best flinke afstanden en zie dat eigenlijk niet zitten om met de auto te doen. 🙄
Is de Slagharenvariant niet nog wat voordeliger? Als ik snel kijk, heb je wel iets minder voordelen, dus ligt er dan wel een beetje aan hoe belangrijk die voor je zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, juist vanwege die kortingEr zit nu 33% korting op, dus voor 100 euro kan je naar Movie Park, Slagharen, Bobbejaanland, 1x naar een PR-park wat verder weg en naar de Efteling, waarbij voor de laatste niet helemaal duidelijk is of dat 1 keer is of 1 keer per kalenderjaar. Plus nog aardige kortingen op onder meer Bellewaerde, Plopsa en Walibi België
Ja, alleen zit daar sowieso geen Efteling bijquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is de Slagharenvariant niet nog wat voordeliger? Als ik snel kijk, heb je wel iets minder voordelen, dus ligt er dan wel een beetje aan hoe belangrijk die voor je zijn
Moet je ook niet in zo'n uithoek van het land wonen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil misschien in oktober (mits het dan nog een weekje mooi weer is naar of Denemarken (Fårup en Legoland) of naar Heide-Park. Alleen zijn dat best flinke afstanden en zie dat eigenlijk niet zitten om met de auto te doen. 🙄
Leuk! Ben je er wel eens eerder geweest? Zo nee, kun je nog tips gebruiken?quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ga aankomende week nog een paar dagen naar Europa-Park, erg veel zin in
Serengeti Park ken ik nog nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet je ook niet in zo'n uithoek van het land wonen!
Ik heb vorige maand een rondje Serengeti Park, Hansa-Park, Heide-Park gemaakt. Was erg leuk, vooral Serengeti Park vond ik tamelijk bizar
Zomaar een tip
Veel plezier! Als je tijd over hebt is het misschien een idee om bezoek te brengen aan Eguisheim in Frankrijk. Dat dorp was inspiratie voor Belle en het Beest (leerde ik deze weekquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Is Baa-Express stiekem toch de moeite waard?quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Leuk! Ben je er wel eens eerder geweest? Zo nee, kun je nog tips gebruiken?
Het wordt m'n derde keer alweer! Neem deze keer wat familie op sleeptouwquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Leuk! Ben je er wel eens eerder geweest? Zo nee, kun je nog tips gebruiken?
Lekker vooruitzicht! Het staat hier al heel lang op de to do-list, maar het is zo’n enorm eind weg.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb zelf geen cocktails op toen ik er vorig jaar was wat ik zo zag en hoorde moeten die prima zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het wordt m'n derde keer alweer! Neem deze keer wat familie op sleeptouw
Maar tips voor goede cocktails in de hotelbars zijn welkom
Absoluut! Was een last-minute toevoeging aan dat weekendje omdat wat vrienden gingen, dus ik ging erheen zonder een echt beeld of verwachtingen te hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Serengeti Park ken ik nog niet. Aanrader?
Ik weet niet hoe het zit met de lengte en achtbaanbereidheid van je grote kleine man, maar dat is wellicht ook iets om rekening mee te houdenquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht! Het staat hier al heel lang op de to do-list, maar het is zo’n enorm eind weg.
Ik heb het zelfs nog even overwogen voor komende week, want het is hier een verlengd weekend vanaf donderdag. Maar binnen een paar dagen twee keer zo’n lange trip ging ik me wat te ver voor de bestemming.
Vanaf hier is het dan weer net zo ver als Disneyland Parijs, dat relativeert het weer een beetjequote:Op zondag 11 augustus 2024 00:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht! Het staat hier al heel lang op de to do-list, maar het is zo’n enorm eind weg.
Ik heb het zelfs nog even overwogen voor komende week, want het is hier een verlengd weekend vanaf donderdag. Maar binnen een paar dagen twee keer zo’n lange trip ging ik me wat te ver voor de bestemming.
Het ligt wel weer dusdanig ver van Disney Parijs dat het weinig zinnig is die te combinerenquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vanaf hier is het dan weer net zo ver als Disneyland Parijs, dat relativeert het weer een beetje
Maar het is wel ver, ja. Vind het wel een heerlijk park om te zijn, het hele dorp is ook volledig gericht op de aanwezigheid van het park
Misschien kan je het een keer inplannen als tussenstop (of extra bestemming) van een andere reis? Daar ligt het op zich niet heel gek voor
Ik heb deze avondjes gemistquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
Dat was een leuk idee van @:NailQueen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tarzan, daar zit wel heel Phil Collins in, he?quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb gisteren Tarzan weer gekeken. Dat vond ik een mooie film. Vandaar mijn vraag
Mijn top 3:
1. The Little Mermaid
2. The Lion King
3. Tarzan
Minimumleeftijd 11 jaar lees ik, dat wordt dan nog wel even wachtenquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met de lengte en achtbaanbereidheid van je grote kleine man, maar dat is wellicht ook iets om rekening mee te houdenAls hij nu niet in Silver Star mag maar volgend jaar waarschijnlijk wel is het niet gek even te wachten
Het is volgens mij iets van 6 uur met de auto of 8 uur met de trein, beide net iets langer dan leuk voor een lang weekend, zeg maar.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vanaf hier is het dan weer net zo ver als Disneyland Parijs, dat relativeert het weer een beetje
Maar het is wel ver, ja. Vind het wel een heerlijk park om te zijn, het hele dorp is ook volledig gericht op de aanwezigheid van het park
Misschien kan je het een keer inplannen als tussenstop (of extra bestemming) van een andere reis? Daar ligt het op zich niet heel gek voor
quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, en in ander leuk nieuws:Hulde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja met mooie liedjesquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tarzan, daar zit wel heel Phil Collins in, he?
Fårup is vanaf mij 12 uur. Legoland en fårup liggen net iets meer dan 2,5 uur van elkaar af. Legoland en Heide-Park liggen 3,5 uur van elkaar af. Heide-Park is net iets meer dan 6 uur met de auto.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Maak er een week van en doe ze allemaalJe hebt dan aan het begin en eind lange reisdagen, maar stel dat de reistijd tussen Heide-Park en Legoland 4 uur is (geen idee hoeveel) dan rij je na Heide-Park alvast 2 uur de goede kant op, neem je daar een hotel en doe je de laatste 2 uur de volgende ochtend.
Alternatief is vliegen naar Billund en de lus doen met een huurauto, maar ik vraag me af hoeveel dat voor je zou schelen
Serengeti Park ken ik niet. Dan moet ik aan Afrika denken bij die naam.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet je ook niet in zo'n uithoek van het land wonen!
Ik heb vorige maand een rondje Serengeti Park, Hansa-Park, Heide-Park gemaakt. Was erg leuk, vooral Serengeti Park vond ik tamelijk bizar
Zomaar een tip
quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, en in ander leuk nieuws:Welkom in het prachtigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
TER OP MIJN WATERSCOOTER?quote:
DAARMEE TOETER IK NAAR SIFANquote:
Op z'n minst wachten tot 2026, heb ik vanochtend gehoord!quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Disneyland Paris wil ik ook nog eens heen, dat is 'slechts' 3 uur, 3 kwartier voor mij. En wellicht dat combineren met Parc Astérix.
Oh ja, bedankt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Op z'n minst wachten tot 2026, heb ik vanochtend gehoord!
Goede reden om daarna nog eens te gaan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Er komt ook een Lion King themagebied, maar het bouwtempo in Parijs kennende, duurt dat nog wel tot minstens 2030
Of gewoon volgend jaar gaan en het jaar erop nóg een keer!quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Op z'n minst wachten tot 2026, heb ik vanochtend gehoord!
Mijn bank is het daar niet mee eens.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Of gewoon volgend jaar gaan en het jaar erop nóg een keer!
Je woont thuis en je hebt geen slechte baan. Is je magic hobby zo duur?quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn bank is het daar niet mee eens.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:12 schreef BillDauterive het volgende:
H_T laat het woord 'verjaardag' vallen en binnen dezelfde minuut komt Meke ineens langs
Meke je bent TERUGquote:
H_Tquote:
Zekerquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:12 schreef BillDauterive het volgende:
H_T laat het woord 'verjaardag' vallen en binnen dezelfde minuut komt Meke ineens langs
Waar was jequote:
Op kamp!quote:
Die internationale waar je vrijwilligt?quote:
Strafkamp?quote:
Ik ben geen opa en ik zeil nooit, die zeilboten hier achter het huis zijn ook helemaal niet van mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze zullen toch niet met vakantie zijn? Of was
@:roger_epiales stiekem de zeilende drugsopa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:01 schreef sportfreak het volgende:
De Britten voorbij op de medaillespiegel, ook lekker.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben geen opa en ik zeil nooit, die zeilboten hier achter het huis zijn ook helemaal niet van mij.![]()
En met drugs heb ik al helemaal niks.
Gelukkig ben je er nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Is gewoon nogal druk geweest en wordt nog iets drukker straks.quote:
Welkom terug.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is gewoon nogal druk geweest en wordt nog iets drukker straks.
Zal dus wel vaker een tijdje verdwijnen.
Dat krijg je als uit de EU staptquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:01 schreef sportfreak het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Die internationale waar je vrijwilligt?
Jaquote:
Mompelt iets met Brexitquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:01 schreef sportfreak het volgende:
Dat was inderdaad niet al te ver van hier maar gelukkig nog ver genoeg om me geen zorgen te maken. Ik was vannacht ook niet thuis dus heb de brand zelf niet gezien. Bedankt voor het vragen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:57 schreef Momo het volgende:
Ik lees over bosbranden bij jou in de buurt @:Strani, alles ok?
Dit vond ik ook een geweldige editie jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
Was genieten, deze OSVooral week twee met de atletiekavonden. De finale 3x3 mannen was denk ik voor mij toch wel het hoogtepunt wat Nederland betreft, en in het algemeen was het het wereldrecord voor Duplantis, prachtig hoe dat hele stadion gek werd.
Ik krijg er nogal apocalyptische gevoelens bijquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap het niet helemaalBegin van dit onderdeel ook gemmist en de hele essentie is dan gelijk weg (denk ik?) Ik snap het niet in elk geval hahaha.
(Maar dat is toch ook precies de bedoeling?)quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik krijg er nogal apocalyptische gevoelens bij
Dat ik het gevoel krijg dat de wereld wordt overgenomen door groezelige krioelende mensachtigen met een goudkleurig groot insect als leider?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
(Maar dat is toch ook precies de bedoeling?)
Ik werk veel thuis en heb steeds kunnen kijken. Zal wel pittig zijn morgen om niet meer de tablet aan te hoeven slingerenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb ook denk ik nog nooit zo genoten van de Olympisch Spelen als dit jaar. Veel kunnen volgen ook met wat geluk. Was eerder meestal op vakantie. Nu niet, en op kantoor hadden ze de afgelopen weken verbouwing waardoor ik daar niet eens mocht werken. Mooi "excuus" om de tv op de achtergrond aan te hebben met de spelen. Genieten.
Italië hebben we ook overleefdquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:56 schreef molloot200 het volgende:
Mja ik weet niet of we een ESF in Frankrijk moeten organiseren als je ziet hoe lang dit allemaal duurt![]()
*pakt thee en gebak.quote:Op maandag 12 augustus 2024 04:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!!!
Tijd om lekker aan het werk te gaan op weer een volgende maandag!
En vandaag wordt een hele lange warme kl*tedag, dus gun jezelf maar meteen iets lekkers vanochtend.![]()
Je hebt het nu al verdiend.![]()
[ afbeelding ]
Hehequote:Op maandag 12 augustus 2024 04:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!!!
Tijd om lekker aan het werk te gaan op weer een volgende maandag!
En vandaag wordt een hele lange warme kl*tedag, dus gun jezelf maar meteen iets lekkers vanochtend.![]()
Je hebt het nu al verdiend.![]()
[ afbeelding ]
Nee geluid was matig en zag er ook gek uit met zo weinig publiek.quote:Op maandag 12 augustus 2024 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond het LA stuk niet best.
Geluid was een fuckup van de NOS, toen ik kort switchte naar Eurosport was er niks aan de hand.quote:Op maandag 12 augustus 2024 06:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee geluid was matig en zag er ook gek uit met zo weinig publiek.
Al was het geluid bij de muziek alsnog niet heel geweldig.quote:Op maandag 12 augustus 2024 07:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geluid was een fuckup van de NOS, toen ik kort switchte naar Eurosport was er niks aan de hand.
Me 4quote:
En de jaren nul willen hun artiesten terug.quote:Op maandag 12 augustus 2024 06:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee geluid was matig en zag er ook gek uit met zo weinig publiek.
Dat is ook niet voor het eerstquote:Op maandag 12 augustus 2024 07:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geluid was een fuckup van de NOS, toen ik kort switchte naar Eurosport was er niks aan de hand.
Nou inderdaad. Gelukkig was Billie er nog.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de jaren nul willen hun artiesten terug.
Ik zet de tv wel aan vanmiddag om te kijken, denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:24 schreef Yesse het volgende:
Vanmiddag komt de Tour de Femmes vlak langs mijn ouders huis. Rond lunchtijd dus ik stap zelf even heen en weer op de fiets om te gaan kijkenDuurt toch maar 10 seconden voordat ze allemaal voorbij zijn.
Die kon ik alleen bijna niet horen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Gelukkig was Billie er nog.
De NOS was sowieso niet zo lekker bezig met het geluid, de hele avond klonk ietwat raar. Alsof het geluid soms dubbel werd afgespeeld.quote:Op maandag 12 augustus 2024 07:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Billie Eilish komt uit de jaren 0, ja?quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de jaren nul willen hun artiesten terug.
Geboren in 2001, dus in zekere zin welquote:Op maandag 12 augustus 2024 10:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Billie Eilish komt uit de jaren 0, ja?
quote:
Ik wist niet dat @BillDauterive zo jong wasquote:Op maandag 12 augustus 2024 10:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Geboren in 2001, dus in zekere zin wel
Lekker even drie kwartier kijken wat er op de Soedzoeki Steedzj gebeurtquote:
Ik had het voornamelijk over de Red Hot Chili Peppers, Dr. Dre En Snoop Dogg.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Billie Eilish komt uit de jaren 0, ja?
Ben ik hier dan ineens de jongste?quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat @:BillDauterive zo jong was
Iets jonger dan molloot200 denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 10:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben ik hier dan ineens de jongste?
10 jaartjes jonger dan ondergetekende, wat vliegt de tijd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Geboren in 2001, dus in zekere zin wel
Jonkies zijn jullie.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
10 jaartjes jonger dan ondergetekende, wat vliegt de tijd.
Ik kwalificeer niet meer als jonkie hoor, daar hebben we @molloot200 voor.quote:
Ik doorga even alle 7 stages van rouw.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:32 schreef Troel het volgende:
Joost Klein niet vervolgd voor Songestival-incident door gebrek aan bewijs https://www.nu.nl/songfes(...)brek-aan-bewijs.html
Beetje boos hier
Er is een maatschappelijk werker aanwezig voor als je support nodig hebt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik doorga even alle 7 stages van rouw.
Ik heb gisteren nog de radio 2 uitzending teruggeluisterd met half uur lang Europapa. Omdat we nog steeds niks wistenquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:32 schreef Troel het volgende:
Joost Klein niet vervolgd voor Songestival-incident door gebrek aan bewijs https://www.nu.nl/songfes(...)brek-aan-bewijs.html
Beetje boos hier
Ik ben blij dat ie niet vervolgd gaat worden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:32 schreef Troel het volgende:
Beetje boos hier
Daar is pas plek over twee jaar.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er is een maatschappelijk werker aanwezig voor als je support nodig hebt.
Nee hoor, ik heb wel tijd. Ik heb toch nog geen baan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Daar is pas plek over twee jaar.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:38 schreef zorro28 het volgende:
Ik ben sinds vandaag geen zorro28 meer maar zorro29
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:38 schreef zorro28 het volgende:
Gefeliciteerd! Wil je ook een naamtopic?quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:38 schreef zorro28 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:38 schreef zorro28 het volgende:
Heuj! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:38 schreef zorro28 het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:07 schreef Fred_B het volgende:
Zolang de temperatuur hoger is dan je leeftijd, kan je zo oud niet zijn
Slecht nieuws voor mensen die in de winter jarig zijnquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:07 schreef Fred_B het volgende:
*meldtquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor mensen die in de winter jarig zijn
quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al wil ik mijn leeftijd ook niet als temperatuur.
Dat mag, TT is toch niet meer van toepassingquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wil je ook een naamtopic?
Als de temperatuur hetzelfde is als mijn leeftijd is het straks midden in oktober 30 gradenquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:07 schreef Fred_B het volgende:
Hoera! Hartelijk gefeliciteerdquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:38 schreef zorro28 het volgende:
Jeetje, ik dacht dat jij minimaal 5 jaar ouder zou zijn dan ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:38 schreef zorro28 het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, ik dacht dat jij minimaal 5 jaar ouder zou zijn dan ik
Gefeliciteerd!
Ik ook. Het voelt zo oneerlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:32 schreef Troel het volgende:
Beetje boos hier
Gefeliciteerd 🥳quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:38 schreef zorro28 het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:38 schreef zorro28 het volgende:
Met de 29,5 die het hier is ben ik jaloers!quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom jullie vertellen dat het hier binnen 'maar' 24 graden is
Met de ruim 32°C die het volgens de thermometer in mijn slaapkamer is ben ik jaloers op jullie allebei.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Met de 29,5 die het hier is ben ik jaloers!
In de slaapkamer is het warmer, maar ik weet niet hoe warmquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met de ruim 32°C die het volgens de thermometer in mijn slaapkamer is ben ik jaloers op jullie allebei.
Ik heb daar een klok met een thermometer erin.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:07 schreef H_T het volgende:
[..]
In de slaapkamer is het warmer, maar ik weet niet hoe warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb daar een klok met een thermometer erin.
Dat is heel fijn, want dan kan je tegelijk zien hoe kort je nog kan slapen voor je wekker gaat én hoe belachelijk warm het is.
Zo'n soort unit heb ik wel, maar daarvan zijn de batterijen leeg en die maat heb ik niet op voorraad. Ik zal de temperatuur dus niet weten, maar wel hoe weinig tijd ik ga hebben om te slapen. En dan word ik waarschijnlijk nog voor de wekker wakker ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb daar een klok met een thermometer erin.
Dat is heel fijn, want dan kan je tegelijk zien hoe kort je nog kan slapen voor je wekker gaat én hoe belachelijk warm het is.
Ja, dat heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kan dat niet wat laterquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
En nu is het tijd om weer lekker aan het werk te gaan, hopelijk een minder lange dag dan gisteren.
Dus... WAKKER WORDEN MENSEN!!!![]()
[ afbeelding ]
Er is immers koffie met wat lekkers.![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 04:54 schreef Troel het volgende:
Ik werd wakker omdat ik moest plassen. Zit er ineens bloed op mijn been. Ik verder kijken, zit er dus een geplettemug op mijn arm. Waarschijnlijk ben ik dus net gaan draaien ofzo toen die prikte en heb ik hem toen vermoord
Bij mij duurde het ook heel langquote:
Het zit niet mee hè?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:47 schreef Arizona het volgende:
Ik werd halverwege de nacht wakker met migraine. Niet door de temperatuur (airco) maar vanwege mijn nek/schouder die door de fysio weer onderhanden zijn genomen.
Na mijn vakantie krijg ik een echo van de schouders.
Nu gaat het wel weer redelijk, maar ik rust nog even wat verder voor ik straks ga werken
Ja, het duurt maarquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het zit niet mee hè?Hopelijk snel meer informatie.
Hier ook airco waar ik heel blij mee was toen ik vanmorgen de gang in stapte, wat een benauwde boel...
Het was niet zo heet dat het koud voelde? Zoals je soms in een sauna kunt hebben?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:06 schreef Cyan9 het volgende:
Het was verdacht koel afgelopen nacht. Ik vertrouw het niet en ga op onderzoek uit. Mijn huis hoort immers helemaal niet koel te zijn bij warm weer.
Nee, het was echt best wel aangenaam. Ik had een ouderwetse plaknacht verwacht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was niet zo heet dat het koud voelde? Zoals je soms in een sauna kunt hebben?
Nog een paar uur om een dijk op te werpen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:20 schreef Arizona het volgende:
Volgens bepaalde weermodellen gaat het hier vanavond weer hozen, met opnieuw kans op wateroverlast. We gaan het zien
Ik woon op de flanken van een bergquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nog een paar uur om een dijk op te werpen.
Hoera!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijne dag van de linkshandigen.
Minder hoera! Spannendquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:20 schreef Arizona het volgende:
Volgens bepaalde weermodellen gaat het hier vanavond weer hozen, met opnieuw kans op wateroverlast. We gaan het zien
Jij zit ook vroeg aan de Hooghoudtquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben kachel. Daarom dat ik waggel. Loop een beetje scheef. Dit is hoe ik leef.
Een échte berg of de beroemde twijfelende glooiing in het landschap waar dhr. Finkers het over heeft gehad?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik woon op de flanken van een berg
Voordat ons huis overstroomt moet er wel heel wat gebeuren.
Maar de vorige keer stonden alle tunnels blank en de snelweg, dus hopelijk kunnen we dochterlief nog thuiskrijgen na haar werk vanavond.
Is er ook een dag voor de onhandigen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijne dag van de linkshandigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |