SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 09-08-2024 17:28:56 ]
Ah, dat was alweer een tijdje geledenquote:
Iemand is niet blij met lauw bier en gekookt everzwijnquote:
Op het werk hadden we projecten liggen dat vorige week al gewoon afgemaakt had kunnen worden. Maar door een slechte geplande vakantie van een collega ging dat niet en dat gaf mij onnodig wat stressquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had je ook de neiging om je laptop uit het raam te gooien ?
Werkweek uit:
[ afbeelding ]
Geniet ervan! Ik kijk naar de hockeyfinale. Dat is tot nu toe ook een rampenfilmquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:58 schreef H_T het volgende:
Vandaag ga ik voor een rampenfilm, en wel The day after tomorrow. Nog niet gezien, ben benieuwd
Vind ik een goede film.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:58 schreef H_T het volgende:
Vandaag ga ik voor een rampenfilm, en wel The day after tomorrow. Nog niet gezien, ben benieuwd
Ik vind Sifan een geweldig persoon, maar ze is wel frustrerend om te volgen. Ga wat verder voorin lopen, je schiet jezelf in de voet!quote:
Genaaid door de jury. Afschaffen die handel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
Toch wel schandalig. India moest als enige een extra wedstrijd breakdancen en is op het eind zo vermoeid, dat ze de wedstrijd om het brons verliest.
dameshockeygoud telt maar één keer mee hè.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:23 schreef NailQueen het volgende:
Die gouden plakken stromen nog lekker binnen
Prima film wel. En ook behoorlijk anders dan 2012, die een stuk belachelijker omgaat met wereldwijd catatstrofaal weerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:58 schreef H_T het volgende:
Klopt!quote:
2012 was toch met dat Oekraïnse vliegtuig dat in de Himalaya crasht oid?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Prima film wel. En ook behoorlijk anders dan 2012, die een stuk belachelijker omgaat met wereldwijd catatstrofaal weer
Iemand met nauwelijks vliegervaring krijgt de Antonov 225 met succes van de grond op een instortende startbaan en gaat op weg naar een ark in de Himalayaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2012 was toch met dat Oekraïnse vliegtuig dat in de Himalaya crasht oid?
Nee dat hele stuk redden ze wonderwel met 1 vliegtuigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Iemand met nauwelijks vliegervaring krijgt de Antonov 225 met succes van de grond op een instortende startbaan en gaat op weg naar een ark in de HimalayaIk durf niet met zekerheid te zeggen of ze daar ook met dat vliegtuig aankomen of dat er onderweg nog meer ellende gebeurt en ze weer van vliegtuig moeten wisselen.
Heerlijke film
Best knap, want ik vermoed dat je op zo'n afstand wel bij zal moeten tankenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee dat hele stuk redden ze wonderwel met 1 vliegtuig
Klopt die Antonov redde sowieso geen extreem lange afstandenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Best knap, want ik vermoed dat je op zo'n afstand wel bij zal moeten tanken
Dat was zijn taak ook niet natuurlijk. De 225 moest heel grote en zware dingen verplaatsen, zoals de Spaceski Shuttlov, en dat kan best met wat tussenstopsquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt die Antonov redde sowieso geen extreem lange afstanden
Klopt. Ben benieuwd of er ooit toch nog 1 gaat vliegen. Of is ie nog een keer gebombardeerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was zijn taak ook niet natuurlijk. De 225 moest heel grote en zware dingen verplaatsen, zoals de Spaceski Shuttlov, en dat kan best met wat tussenstops
Het enige exemplaar dat af was is gesneuveld tijdens de oorlog in Oekraïnequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt. Ben benieuwd of er ooit toch nog 1 gaat vliegen. Of is ie nog een keer gebombardeerd
Klopt, maar vermoed dat als die oorlog ooit voorbij is Oekraïne (tenzij het volledig Rusland wordt) er een erezaak van zal maken het weer vliegend te krijgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Het enige exemplaar dat af was is gesneuveld tijdens de oorlog in Oekraïne. Er zijn wel delen van een tweede, maar het is zeer de vraag of daar een heel vliegtuig van te maken is
Dan nog heb je te maken met een vliegtuig wat al een grove 40 jaar niet meer gebouwd is. Dat is wel 'een uitdaging'quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, maar vermoed dat als die oorlog ooit voorbij is Oekraïne (tenzij het volledig Rusland wordt) er een erezaak van zal maken het weer vliegend te krijgen
Hercules.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:08 schreef NailQueen het volgende:
De nachtploeg vraagt: wat is uw favoriete disneyfilm?
The Nightmare before Christmas of was die niet van Disney.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Mijn top 5:quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Uitgebracht door Touchstone, wat dan weer van Disney was. Ze hebben de film niet onder het Disneylabel uitgebracht om te voorkomen dat ouders automatisch zouden geloven dat de film geschikt is om jonge kinderen alleen te laten kijkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 06:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
The Nightmare before Christmas of was die niet van Disney.
Maleficent. En Maleficent 2.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Aha ok.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Uitgebracht door Touchstone, wat dan weer van Disney was. Ze hebben de film niet onder het Disneylabel uitgebracht om te voorkomen dat ouders automatisch zouden geloven dat de film geschikt is om jonge kinderen alleen te laten kijken
Ik heb al een liedje of 3 klaarstaan!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:03 schreef NailQueen het volgende:
Oke mensen. Ik weet niet zeker of er vanavond een retro is maar wie heeft er vanavond zin in een random afterparty?
Jeej! Ik heb zelf ook een lijstje opgeslagen voor het geval datquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb al een liedje of 3 klaarstaan!
Misschienquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:03 schreef NailQueen het volgende:
Oke mensen. Ik weet niet zeker of er vanavond een retro is maar wie heeft er vanavond zin in een random afterparty?
Is idd stevige lijm. Mama verkocht dat vroeger. Zij had een verfwinkel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:43 schreef H_T het volgende:
Ik heb net wat Bisonsecondelijm gekocht om een kapotte mok weer mee aan elkaar te lijmen. Dat is wel even ander spul dan de goedkope 'superlijm' die ik de vorige keer had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:19 schreef Arizona het volgende:
Ik zou nog een foto van de kitten postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Ik zou nog een foto van de kitten postenPrachtbeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik zou nog een foto van de kitten postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik zou nog een foto van de kitten postenWat een droppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou nog een foto van de kitten postenEen dotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Je kunt altijd nog stuurman op een roeiboot worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:54 schreef usagi414 het volgende:
Morgen alweer de laatste dag van de Olympische Spelen.![]()
Wat een respect voor al die sporters.
Ik zou zelfs het op de brommer aantrekken van de sprint voor de baanwielrenners kunnen verkloten.
Zwart gat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:54 schreef usagi414 het volgende:
Dat zou ergens nog wel leuke TV opleveren. Als die brommerrijder de deur naar buiten neemt, en dan het hele zootje er achteraan door de stad rijdt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:54 schreef usagi414 het volgende:
Wat een respect voor al die sporters.
Ik zou zelfs het op de brommer aantrekken van de sprint voor de baanwielrenners kunnen verkloten.
En dan finishen op de Champs-Elysees.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou ergens nog wel leuke TV opleveren. Als die brommerrijder de deur naar buiten neemt, en dan het hele zootje er achteraan door de stad rijdt.
Met commentaar van Edwin Evers. De nieuwe commentator van Ter land, ter zee en in de lucht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou ergens nog wel leuke TV opleveren. Als die brommerrijder de deur naar buiten neemt, en dan het hele zootje er achteraan door de stad rijdt.
Met die brommerman nog steeds voorop uiteraardquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan finishen op de Champs-Elysees.
Misschien met een leuk moppie Yakety Sax eronderquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met die brommerman nog steeds voorop uiteraard
Benny Hill zou het met je eens zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien met een leuk moppie Yakety Sax eronder
De Tour de Femmes start maandag alweer in Rotterdam.quote:
Tour de Femmes-bordjes massaal gestolen in het Westlandquote:Gele bordjes die de route van de Tour de Femmes aangeven in het Westland, blijken erg in trek. De afgelopen weken zijn al veel bordjes gestolen, bevestigt de gemeente aan Omroep West.
"We zijn ze aan het vervangen, want we vinden het belangrijk dat de route gefietst kan worden. Daar zit wel een eind aan. We kunnen de bordjes maar een aantal keer vervangen, daarna is het geld hiervoor op", aldus een woordvoerder.
Ja, dat kijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Tour de Femmes start maandag alweer in Rotterdam.
Het leeft wel in die regio.
[..]
Tour de Femmes-bordjes massaal gestolen in het Westland
Apart op een goede manier hoop ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:28 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 ik heb de eerste aflevering van the Decameron gezien, apart hoor
We kunnen ook de retro zelf starten, als je daar zin in hebt?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Geen idee of de retro doorgaat (Sable is hier ook op standby geloof ik) maar ik stel voor dat de (random) afterparty om 22.00 uur begint
Ik moest eerst erg wennen aan hetquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Apart op een goede manier hoop ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar daarna vond ik het wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik ga wel aflevering 2 kijken
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Volgens mij is de jaren 70 aan de beurt. Daar heb ik weinig behoefte aan. Bovendien eet ik weer eens laat dus 21.00 uur ga ik niet reddenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We kunnen ook de retro zelf starten, als je daar zin in hebt?
We mogen van dat schema afwijken hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij is de jaren 70 aan de beurt. Daar heb ik weinig behoefte aan. Bovendien eet ik weer eens laat dus 21.00 uur ga ik niet redden
Ik heb meer zin in een random afterpartyquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:26 schreef H_T het volgende:
[..]
We mogen van dat schema afwijken hoorDe nieuwere zijn wel een stuk langer
Naja, de jaren 70 is lekker kort, daar had ik dan juist wel weer zin in, maar fair point. Ik ben er klaar voor, dus als je eerder klaar bent, laat maar weten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij is de jaren 70 aan de beurt. Daar heb ik weinig behoefte aan. Bovendien eet ik weer eens laat dus 21.00 uur ga ik niet redden
Ja, maar ik ga daarna door naar het basketbal. Finale USA - Frankrijk, dat belooft wat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
Vanavond hebben we alleen nog synchroonzwemmen en 4x400 meter met Nederlandse inbreng, toch? Ow, dan zijn we mooi op tijd klaar voor de afterparty
Dat is ook een heerlijk toetje. Geniet ervan!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga daarna door naar het basketbal. Finale USA - Frankrijk, dat belooft wat.
spoiler, VS gaat dat makkelijk winnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga daarna door naar het basketbal. Finale USA - Frankrijk, dat belooft wat.
Dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook een heerlijk toetje. Geniet ervan!
We hebben voor het eerst in de Olympische geschiedenis een medaille gehaald bij het synchroonzwemmenWow, super knap!
Heb je ook zin in een afterparty met NQ en mij? We gaan nu kijken/luisterenquote:
Ik ben slechts een avondje later om op deze overduidelijke lokpost te reagerenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik overweeg om een abonnement op Movie Park te nemen om daarmee vooral naar andere parken te gaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ben slechts een avondje later om op deze overduidelijke lokpost te reageren![]()
Favo animatie: Lion King
Favo Pixar: Wall-E
Favo live action: de eerste Pirates
En een eervolle vermelding voor Who Framed Rogger Rabbit!
Naar welke parken kan je dan nog meer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik overweeg om een abonnement op Movie Park te nemen om daarmee vooral naar andere parken te gaan. Denk je dat dat een goed idee is?
Ja! Zeker als je 'm met korting kan krijgen (zag zoiets langskomen bij Slagharen, heeft MPG 'm dan nu ook?)!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik overweeg om een abonnement op Movie Park te nemen om daarmee vooral naar andere parken te gaan. Denk je dat dat een goed idee is?
Ja, juist vanwege die kortingquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja! Zeker als je 'm met korting kan krijgen (zag zoiets langskomen bij Slagharen, heeft MPG 'm dan nu ook?)!
Had zelf vorig jaar een abo bij Slagharen om ermee naar Movie Park en Bobbejaanland te gaan, heb je meteen een stok achter de deur om dat ook echt te plannen
En zijn allemaal gewoon leuke parkjes waar je je wel een tijdje kan vermaken!
Maak er een week van en doe ze allemaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil misschien in oktober (mits het dan nog een weekje mooi weer is naar of Denemarken (Fårup en Legoland) of naar Heide-Park. Alleen zijn dat best flinke afstanden en zie dat eigenlijk niet zitten om met de auto te doen. 🙄
Is de Slagharenvariant niet nog wat voordeliger? Als ik snel kijk, heb je wel iets minder voordelen, dus ligt er dan wel een beetje aan hoe belangrijk die voor je zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, juist vanwege die kortingEr zit nu 33% korting op, dus voor 100 euro kan je naar Movie Park, Slagharen, Bobbejaanland, 1x naar een PR-park wat verder weg en naar de Efteling, waarbij voor de laatste niet helemaal duidelijk is of dat 1 keer is of 1 keer per kalenderjaar. Plus nog aardige kortingen op onder meer Bellewaerde, Plopsa en Walibi België
Ja, alleen zit daar sowieso geen Efteling bijquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is de Slagharenvariant niet nog wat voordeliger? Als ik snel kijk, heb je wel iets minder voordelen, dus ligt er dan wel een beetje aan hoe belangrijk die voor je zijn
Moet je ook niet in zo'n uithoek van het land wonen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil misschien in oktober (mits het dan nog een weekje mooi weer is naar of Denemarken (Fårup en Legoland) of naar Heide-Park. Alleen zijn dat best flinke afstanden en zie dat eigenlijk niet zitten om met de auto te doen. 🙄
Leuk! Ben je er wel eens eerder geweest? Zo nee, kun je nog tips gebruiken?quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ga aankomende week nog een paar dagen naar Europa-Park, erg veel zin in
Serengeti Park ken ik nog nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet je ook niet in zo'n uithoek van het land wonen!
Ik heb vorige maand een rondje Serengeti Park, Hansa-Park, Heide-Park gemaakt. Was erg leuk, vooral Serengeti Park vond ik tamelijk bizar
Zomaar een tip
Veel plezier! Als je tijd over hebt is het misschien een idee om bezoek te brengen aan Eguisheim in Frankrijk. Dat dorp was inspiratie voor Belle en het Beest (leerde ik deze weekquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ga aankomende week nog een paar dagen naar Europa-Park, erg veel zin in
Is Baa-Express stiekem toch de moeite waard?quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Leuk! Ben je er wel eens eerder geweest? Zo nee, kun je nog tips gebruiken?
Het wordt m'n derde keer alweer! Neem deze keer wat familie op sleeptouwquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Leuk! Ben je er wel eens eerder geweest? Zo nee, kun je nog tips gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |