Omdat ze niet vorig jaar wereldkampioene werd, denk ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hoezo heeft India dan zo'n lage seed terwijl ze wereldkampioen is geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 09-08-2024 13:23:39 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:55 schreef Redefine het volgende:
De DJ bepaald de muziek. Lijkt me lullig als jij Engelbewaarder krijgt en je tegenstander It's like that van Run DMC.Dat laatste lijkt mij niet, want dan heeft de 2e een voordeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ah ja. Wel logisch ja. Dan wel weer het risico op dubieuze keuzes van de DJ.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij niet, want dan heeft de 2e een voordeel
Ga je deze grap nu in elk topic maken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:08 schreef RamboDirk het volgende:
Heeft er iemand zicht op het spoorboekje? Wanneer begint het waterfietsen, ik zie dit niet terug in het programma...
Ze was al vroeg gekwalificeerd voor de OS waardoor ze niet hoefde mee te doen aan andere toernooien voor kwalificatie. Daardoor nu de laagste ranking van alle deelnemers, maar dat is dus misleidendquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
Elke tegenstander van Frankrijk krijgt salsamuziekquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja. Wel logisch ja. Dan wel weer het risico op dubieuze keuzes van de DJ.
Of Edith Piaff.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Elke tegenstander van Frankrijk krijgt salsamuziek
Power unlimited genot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Weer met Skate the Great als commentator
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:55 schreef Redefine het volgende:
De DJ bepaald de muziek. Lijkt me lullig als jij Engelbewaarder krijgt en je tegenstander It's like that van Run DMC.Bepaalt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Is nu aangepasd.quote:
Helemaal geweldig.quote:
Ach, dit is nou echt zo'n sport waarbij het me weinig boeit wie er wint, maar ik het wel leuk vind om even in te schakelen. Ideaal dus om tussendoor even een duel mee te pakken ofzo, boeiend wie het dan isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:55 schreef kilon het volgende:
Het probleem is wel dat het nog lastiger kijkt als je de stream op mute hebt staan. En zoals eerder gezegd, het valt gelijk met atletiek, baanwielrennen (bij uitloop) en de hockey finale.
Omdat ze nooit DE wereldkampioen is geweest, ze is ooit 'wereldkampioen' geweest zoals je ook een wereldkampioen in het boksen kan zijn, zeer grote fragmentatie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zo random is het niet als het niveauverschil groot genoeg isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat ze nooit DE wereldkampioen is geweest, ze is ooit 'wereldkampioen' geweest zoals je ook een wereldkampioen in het boksen kan zijn, zeer grote fragmentatie.
Ze moet trouwens tegen een vluchteling in die voorronde, dus ik vrees het ergste in een compleet random jurysport.
Nee, men komt hier in actie onder de artiestennaam.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
Blijkbaar doen ze niet aan achternamen bij deze sport?
Jeetje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, men komt hier in actie onder de artiestennaam.
Hebben we niet-dagjesmensen in dit topic?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
De NOS legt het even uit aan de dagjesmensen.
omdat ze zo niet heten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom heten ze bad boys en bad girls?
big boys/girls toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom heten ze bad boys en bad girls?
Ga maar weer weg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef TommyL0204 het volgende:
Als NL wint, is het dan Breaking News?
Mijn nichtje doet dit dus ik ben zowaar wel eens bij een wedstrijd geweest. Niet dat ik een expert ben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hebben we niet-dagjesmensen in dit topic?
Die man staat al 2 weken graag in de aandachtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Er had niemand anders met die stok kunnen rammen dan Snoop Dogg
Ik zit bij de nieuwe sporten alleen nog maar klaar voor het draaiorgeldraaien en de 1000 meter onderwaterfiguurzagen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:08 schreef RamboDirk het volgende:
Heeft er iemand zicht op het spoorboekje? Wanneer begint het waterfietsen, ik zie dit niet terug in het programma...
Op z'n karate's.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat we dit uberhaupt zien op de OS en daarna meteen weer uitzwaaien
Ik benoem jou bij deze tot kennerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn nichtje doet dit dus ik ben zowaar wel eens bij een wedstrijd geweest. Niet dat ik een expert ben.
Met die ervaring: wel in dit topic vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn nichtje doet dit dus ik ben zowaar wel eens bij een wedstrijd geweest. Niet dat ik een expert ben.
Ik ben extreem jaloers op hem. Wat een leven jongens, wat een levenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:58 schreef heywoodu het volgende:
Zoooo klaar met Snoop Dogg en z'n snoopreisje, lekker een half miljoen per dag opstrijken om te doen alsof 'ie alles tof vindt
Ja, ho maar weerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou India ook altijd helpdesktelefoontjes krijgen?
Maar wij hebben ontzettend genoten van Kata!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nichtje genot hallo Jelle klaasenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Amenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:59 schreef DeLuna het volgende:
Ja ik kijk dit dus puur voor het vlaggetje
Jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waar is de betere commentator? HBO of NOS?
quote:
Altijd nog beter dan Noah Lyles.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:00 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik vind dat opkomen ook heel ongemakkelijk
Evenepoel zou hier ook goud winnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
Gebaartjes genot. Doet Bergwijn ook mee?
Elma Moneyquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef heywoodu het volgende:
El-Mamouny heten en dan Elmamouny nemen als naam
Vervelende rubriek ja dat elke organisator zo maar iets olumpisch kan maken. In LA crickettroep toch? Ga weg met die onzin.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat we dit uberhaupt zien op de OS en daarna meteen weer uitzwaaien
Maar het is geen sport, op geen enkele manier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef kilon het volgende:
Als ze dit als een sport inpakken zou het al anders zijn denk ik. Dus gewoon volledige namen, een normalere announcer en sportkleding dat je land meer vertegenwoordigd.
Flag footballquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vervelende rubriek ja dat elke organisator zo maar iets olumpisch kan maken. In LA crickettroep toch? Ga weg met die onzin.
Jij zei dat Nederland niet veel kans maakte hier toch. Ze is wereldkampioen koekoek jaaaaaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Evenepoel zou hier ook goud winnen
Signature move van Worthy gaat niet overtroffen worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch het stadion waar de 3*3 basketball heeft plaatsgevonden
Cricket was in 1900 al Olumpies.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vervelende rubriek ja dat elke organisator zo maar iets olumpisch kan maken. In LA crickettroep toch? Ga weg met die onzin.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop wel dat hoofdscheidsrechter Mgbility, DJ Plash One en juryleden Kowloon, Virus en Frost een beetje eerlijk zijn.
Haten op schakenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:02 schreef Ferdii het volgende:
whats next op de spelen?ballet? Schaken? Stokpaard rijden?
Ayumi is 41.quote:
Cricket zou gewoon zeer terecht zijn. Hoop alleen niet dat het twenty20 wordt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prima kijksport van wat ik heb gezien in samenvattingen. Net zoals cricket een prima toevoeging.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop wel dat hoofdscheidsrechter Mgbility, DJ Plash One en juryleden Kowloon, Virus en Frost een beetje eerlijk zijn.
Naar de koelkast lopen, er iets uit trekken en weer terug de bank op.quote:
Cricket vind ik dan wel echt een goede toevoeging eigenlijk, da's gewoon een volwaardige sport met grote historie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Flag football is echt niet competitief.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:02 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Prima kijksport van wat ik heb gezien in samenvattingen. Net zoals cricket een prima toevoeging.
Viesdikquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Naar de koelkast lopen, er iets uit trekken en weer terug de bank op.
Maak capture the flag olympisch, poah.quote:
Als olympische sport niet geschikt maar wel geweldig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haten op schakenDeze man is echt af.
Magnus - Hans in september genotquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haten op schakenDeze man is echt af.
Dat is dan weer wel belachelijk ja. Althans, behalve als we er als NL een beetje goed in zijnquote:
Flag football!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij zouden fierljeppen Olympisch moeten maken, prachtige kijksport. Heel behapbaar voor dagjesmensen ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd fantastischquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maak capture the flag olympisch, poah.
Kaatsen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wij zouden fierljeppen Olympisch moeten maken, prachtige kijksport. Heel behapbaar voor dagjesmensen ook.
Stukje buttplug boh boh boh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Voor de Nederlandse kansen hoop ik op sjoelen, kaatsen of fierljeppenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Cricket zou gewoon zeer terecht zijn. Hoop alleen niet dat het twenty20 wordt.
Cricket is schitterend. Mijn opa heeft nog interlands ge-empired.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:02 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Prima kijksport van wat ik heb gezien in samenvattingen. Net zoals cricket een prima toevoeging.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stukje buttplug boh boh boh.Das mien merkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die op HBO heeft wel z'n swag meegenomenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef Martino11 het volgende:
Wat een flutcommentatoren op NOS joh, India is geen regerend wereldkampioen
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Cricket is schitterend. Mijn opa heeft nog interlands ge-empired.
En korfbal. Gegarandeerd goud!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wij zouden fierljeppen Olympisch moeten maken, prachtige kijksport. Heel behapbaar voor dagjesmensen ook.
Ja wtfquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:04 schreef kilon het volgende:
17 deelnemers is echt het stomste idee ooit.
Mwah, één of twee plekken voor een gastland om er een sport bij te halen vind ik wel mooi eigenlijk. Extra hopen dat India het voor 2036 krijgt, dan kan ik na een jaar of 22 (nadat ik het voor het eerst zag) eindelijk juichen voor olympisch kabaddiquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn oom heeft nog een finale om het landskampioenschap verloren.quote:
Als ze naast de gouden medaille dan ook een mooie krans krijgen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kaatsen.![]()
(maar dan meer de buitenlandse varianten)
Gegarandeerde PLAK voor India en Pakistanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cricket vind ik dan wel echt een goede toevoeging eigenlijk, da's gewoon een volwaardige sport met grote historie.
Dodgeball.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maak capture the flag olympisch, poah.
Kunnen ze tenminste weer overschakelen naar echte sport.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:05 schreef DeLuna het volgende:
Zou mooi zijn als we er in een keer uit flikkeren
Idem.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan nooit zo goed tegen dat URBAN sfeertje.
Heeft geen punten gescoord afgelopen jaar omdat ze al gekwalificeerd was en niet meer hoefde, dus laatste qua puntenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Maar zij is wereldkampioen maar toch als 16e geplaatst
Ik wou het niet zeggen maar denk dat de term hier wel gerechtvaardigd is.quote:
Vroeg geplaatst daarom weinig punten meer gepakt op de andere toernooien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Maar zij is wereldkampioen maar toch als 16e geplaatst
Fawakka Maxi.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dat bij al die X-Games jurysporten wel een beetje ja, maar dit is wel next levelquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
Er geen verstand van hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:06 schreef Marcoss het volgende:
Hier kan ik echt helemaal niks van maken
En Australië en Zuid-Afrika en Sri Lanka en Nieuw-Zeeland, allemaal!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gegarandeerde PLAK voor India en Pakistan
Flinke conditie nodig welquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:08 schreef VoMy het volgende:
Dit was hip in de jaren '80. Gaan we hierna Tamagotchi ook Olumpisch maken?
Moet iedereen tegen iedereen? my godquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:08 schreef kilon het volgende:
En dan moet ze dit vandaag dus nog 17 keer doen als ze de finale haalt.
Al besproken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
Geef mij de videoclip van It’s Like That maar
Gaat ie net de pijp uit voor de finalerondequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:08 schreef VoMy het volgende:
Dit was hip in de jaren '80. Gaan we hierna Tamagotchi ook Olumpisch maken?
Ja, dat welquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja maar nu lijkt het helemaal 1 grote epileptische aanval.
Round robin met 3 tegenstanders, en dan kwartfinale en verder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Moet iedereen tegen iedereen? my god
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja maar nu lijkt het helemaal 1 grote epileptische aanval.
als je weet dat je kansloos bent kun je doen wat je wiltquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Free Afghan woman' dragen tijdens je Olympische debuut
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:10 schreef heywoodu het volgende:
'Dit zal ongetwijfeld voor alle Afghaanse vrouwen een ontzettend inspirerende gebeurtenis zijn.'
Ja, dat denk ik ook ja, die zitten vast voor de buis nu!
Dit is wel genieten ja, de combinatie danquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg echt de slappe lach van de beelden in combinatie met dit forum
Ach, ze zien haar niet Afghaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:10 schreef heywoodu het volgende:
'Dit zal ongetwijfeld voor alle Afghaanse vrouwen een ontzettend inspirerende gebeurtenis zijn.'
Ja, dat denk ik ook ja, die zitten vast voor de buis nu!
Ach, als dressuur kan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een onzin dat dit op de OS is zeg
wedden dat je gewoon weer kijkt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:12 schreef R-woud93 het volgende:
Dit hoef ik eigenlijk nooit meer te zien
Je wordt op je wenken bediendquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:12 schreef R-woud93 het volgende:
Dit hoef ik eigenlijk nooit meer te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |