Ga maar weer weg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef TommyL0204 het volgende:
Als NL wint, is het dan Breaking News?
Mijn nichtje doet dit dus ik ben zowaar wel eens bij een wedstrijd geweest. Niet dat ik een expert ben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hebben we niet-dagjesmensen in dit topic?
Die man staat al 2 weken graag in de aandachtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Er had niemand anders met die stok kunnen rammen dan Snoop Dogg
Ik zit bij de nieuwe sporten alleen nog maar klaar voor het draaiorgeldraaien en de 1000 meter onderwaterfiguurzagen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:08 schreef RamboDirk het volgende:
Heeft er iemand zicht op het spoorboekje? Wanneer begint het waterfietsen, ik zie dit niet terug in het programma...
Op z'n karate's.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat we dit uberhaupt zien op de OS en daarna meteen weer uitzwaaien
Ik benoem jou bij deze tot kennerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn nichtje doet dit dus ik ben zowaar wel eens bij een wedstrijd geweest. Niet dat ik een expert ben.
Met die ervaring: wel in dit topic vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn nichtje doet dit dus ik ben zowaar wel eens bij een wedstrijd geweest. Niet dat ik een expert ben.
Ik ben extreem jaloers op hem. Wat een leven jongens, wat een levenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:58 schreef heywoodu het volgende:
Zoooo klaar met Snoop Dogg en z'n snoopreisje, lekker een half miljoen per dag opstrijken om te doen alsof 'ie alles tof vindt
Ja, ho maar weerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou India ook altijd helpdesktelefoontjes krijgen?
Maar wij hebben ontzettend genoten van Kata!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nichtje genot hallo Jelle klaasenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Amenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:59 schreef DeLuna het volgende:
Ja ik kijk dit dus puur voor het vlaggetje
Jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waar is de betere commentator? HBO of NOS?
quote:
Altijd nog beter dan Noah Lyles.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:00 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik vind dat opkomen ook heel ongemakkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |