Omdat ze niet vorig jaar wereldkampioene werd, denk ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hoezo heeft India dan zo'n lage seed terwijl ze wereldkampioen is geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 09-08-2024 13:23:39 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:55 schreef Redefine het volgende:
De DJ bepaald de muziek. Lijkt me lullig als jij Engelbewaarder krijgt en je tegenstander It's like that van Run DMC.Dat laatste lijkt mij niet, want dan heeft de 2e een voordeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ah ja. Wel logisch ja. Dan wel weer het risico op dubieuze keuzes van de DJ.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij niet, want dan heeft de 2e een voordeel
Ga je deze grap nu in elk topic maken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:08 schreef RamboDirk het volgende:
Heeft er iemand zicht op het spoorboekje? Wanneer begint het waterfietsen, ik zie dit niet terug in het programma...
Ze was al vroeg gekwalificeerd voor de OS waardoor ze niet hoefde mee te doen aan andere toernooien voor kwalificatie. Daardoor nu de laagste ranking van alle deelnemers, maar dat is dus misleidendquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
Elke tegenstander van Frankrijk krijgt salsamuziekquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja. Wel logisch ja. Dan wel weer het risico op dubieuze keuzes van de DJ.
Of Edith Piaff.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Elke tegenstander van Frankrijk krijgt salsamuziek
Power unlimited genot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Weer met Skate the Great als commentator
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:55 schreef Redefine het volgende:
De DJ bepaald de muziek. Lijkt me lullig als jij Engelbewaarder krijgt en je tegenstander It's like that van Run DMC.Bepaalt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Is nu aangepasd.quote:
Helemaal geweldig.quote:
Ach, dit is nou echt zo'n sport waarbij het me weinig boeit wie er wint, maar ik het wel leuk vind om even in te schakelen. Ideaal dus om tussendoor even een duel mee te pakken ofzo, boeiend wie het dan isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:55 schreef kilon het volgende:
Het probleem is wel dat het nog lastiger kijkt als je de stream op mute hebt staan. En zoals eerder gezegd, het valt gelijk met atletiek, baanwielrennen (bij uitloop) en de hockey finale.
Omdat ze nooit DE wereldkampioen is geweest, ze is ooit 'wereldkampioen' geweest zoals je ook een wereldkampioen in het boksen kan zijn, zeer grote fragmentatie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zo random is het niet als het niveauverschil groot genoeg isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat ze nooit DE wereldkampioen is geweest, ze is ooit 'wereldkampioen' geweest zoals je ook een wereldkampioen in het boksen kan zijn, zeer grote fragmentatie.
Ze moet trouwens tegen een vluchteling in die voorronde, dus ik vrees het ergste in een compleet random jurysport.
Nee, men komt hier in actie onder de artiestennaam.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
Blijkbaar doen ze niet aan achternamen bij deze sport?
Jeetje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, men komt hier in actie onder de artiestennaam.
Hebben we niet-dagjesmensen in dit topic?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
De NOS legt het even uit aan de dagjesmensen.
omdat ze zo niet heten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom heten ze bad boys en bad girls?
big boys/girls toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom heten ze bad boys en bad girls?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |