Nee, men komt hier in actie onder de artiestennaam.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
Blijkbaar doen ze niet aan achternamen bij deze sport?
Jeetje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, men komt hier in actie onder de artiestennaam.
Hebben we niet-dagjesmensen in dit topic?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
De NOS legt het even uit aan de dagjesmensen.
omdat ze zo niet heten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom heten ze bad boys en bad girls?
big boys/girls toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom heten ze bad boys en bad girls?
Ga maar weer weg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef TommyL0204 het volgende:
Als NL wint, is het dan Breaking News?
Mijn nichtje doet dit dus ik ben zowaar wel eens bij een wedstrijd geweest. Niet dat ik een expert ben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hebben we niet-dagjesmensen in dit topic?
Die man staat al 2 weken graag in de aandachtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Er had niemand anders met die stok kunnen rammen dan Snoop Dogg
Ik zit bij de nieuwe sporten alleen nog maar klaar voor het draaiorgeldraaien en de 1000 meter onderwaterfiguurzagen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:08 schreef RamboDirk het volgende:
Heeft er iemand zicht op het spoorboekje? Wanneer begint het waterfietsen, ik zie dit niet terug in het programma...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |