Prima kijksport van wat ik heb gezien in samenvattingen. Net zoals cricket een prima toevoeging.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop wel dat hoofdscheidsrechter Mgbility, DJ Plash One en juryleden Kowloon, Virus en Frost een beetje eerlijk zijn.
Naar de koelkast lopen, er iets uit trekken en weer terug de bank op.quote:
Cricket vind ik dan wel echt een goede toevoeging eigenlijk, da's gewoon een volwaardige sport met grote historie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vervelende rubriek ja dat elke organisator zo maar iets olumpisch kan maken. In LA crickettroep toch? Ga weg met die onzin.
Flag football is echt niet competitief.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:02 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Prima kijksport van wat ik heb gezien in samenvattingen. Net zoals cricket een prima toevoeging.
Viesdikquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Naar de koelkast lopen, er iets uit trekken en weer terug de bank op.
Maak capture the flag olympisch, poah.quote:
Als olympische sport niet geschikt maar wel geweldig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haten op schakenDeze man is echt af.
Magnus - Hans in september genotquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haten op schakenDeze man is echt af.
Dat is dan weer wel belachelijk ja. Althans, behalve als we er als NL een beetje goed in zijnquote:
Flag football!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vervelende rubriek ja dat elke organisator zo maar iets olumpisch kan maken. In LA crickettroep toch? Ga weg met die onzin.
Wij zouden fierljeppen Olympisch moeten maken, prachtige kijksport. Heel behapbaar voor dagjesmensen ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd fantastischquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maak capture the flag olympisch, poah.
Kaatsen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wij zouden fierljeppen Olympisch moeten maken, prachtige kijksport. Heel behapbaar voor dagjesmensen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |