Evenepoel zou hier ook goud winnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
Gebaartjes genot. Doet Bergwijn ook mee?
Elma Moneyquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef heywoodu het volgende:
El-Mamouny heten en dan Elmamouny nemen als naam
Vervelende rubriek ja dat elke organisator zo maar iets olumpisch kan maken. In LA crickettroep toch? Ga weg met die onzin.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat we dit uberhaupt zien op de OS en daarna meteen weer uitzwaaien
Maar het is geen sport, op geen enkele manier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef kilon het volgende:
Als ze dit als een sport inpakken zou het al anders zijn denk ik. Dus gewoon volledige namen, een normalere announcer en sportkleding dat je land meer vertegenwoordigd.
Flag footballquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vervelende rubriek ja dat elke organisator zo maar iets olumpisch kan maken. In LA crickettroep toch? Ga weg met die onzin.
Jij zei dat Nederland niet veel kans maakte hier toch. Ze is wereldkampioen koekoek jaaaaaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Evenepoel zou hier ook goud winnen
Signature move van Worthy gaat niet overtroffen worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch het stadion waar de 3*3 basketball heeft plaatsgevonden
Cricket was in 1900 al Olumpies.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vervelende rubriek ja dat elke organisator zo maar iets olumpisch kan maken. In LA crickettroep toch? Ga weg met die onzin.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop wel dat hoofdscheidsrechter Mgbility, DJ Plash One en juryleden Kowloon, Virus en Frost een beetje eerlijk zijn.
Haten op schakenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:02 schreef Ferdii het volgende:
whats next op de spelen?ballet? Schaken? Stokpaard rijden?
Ayumi is 41.quote:
Cricket zou gewoon zeer terecht zijn. Hoop alleen niet dat het twenty20 wordt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |