Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
BOLKUH!![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nu baas gebeld?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
Baas gebeld, morgen vrij.. Ik bolk nog wel ff doorruh!![]()
Krijgen jullie die niet dan?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Een echte baas is altijd bereikbaar! Maar nee, ik geef ook niet echt om punten. Ben serieus een slechte wedstrijd speler... Ben meer van de Paralymipics, meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Lach met een schone bips![]()
Is lekkahquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Nooit eerder gezien, milka ijsje
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan had je 1 seconden moeten wachten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een echte baas is altijd bereikbaar! Maar nee, ik geef ook niet echt om punten. Ben serieus een slechte wedstrijd speler... Ben meer van de Paralymipics, meedoen is belangrijker dan winnen.
"Ja hallo met de baas van lylt!"quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
Baas gebeld, morgen vrij.. Ik bolk nog wel ff doorruh!
-"Ja hallo met lylt!"
"Ha lylt! Hoe's de leef?"
-"Haha, ja tantoe kaolo toch! Bijna geen punten in die DTS mang!"
"Haha! no spang man! Blijf morgen gewoon thuis en ga lekker die punten nakken vannacht!""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Flaming Hotquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja hallo met de baas van lylt!"
-"Ja hallo met lylt!"
"Haha! no spang man! Blijf morgen gewoon thuis en ga lekker die punten nakken vannacht!"
Gast, ik geef geen neuk. Als je dat nog niet begrepen had weet ik niet hoe het anders uit te leggen. Ik post alleen als ik zin heb.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan had je 1 seconden moeten wachten.Lach met een schone bips![]()
Beste bolk is dat.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik geef geen neuk. Als je dat nog niet begrepen had weet ik niet hoe het anders uit te leggen. Ik post alleen als ik zin heb."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ha apart dat hij nu miept om punten daar maakte hij mij belachelijk om eerder.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik geef geen neuk. Als je dat nog niet begrepen had weet ik niet hoe het anders uit te leggen. Ik post alleen als ik zin heb.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
deze man woont stiekem in Roffaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja hallo met de baas van lylt!"
-"Ja hallo met lylt!"
"Haha! no spang man! Blijf morgen gewoon thuis en ga lekker die punten nakken vannacht!"Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
2 dingen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik geef geen neuk. Als je dat nog niet begrepen had weet ik niet hoe het anders uit te leggen. Ik post alleen als ik zin heb.
Ik heb niet met je geknikkerd.
Neem niet alles zo serieus.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha apart dat hij nu miept om punten daar maakte hij mij belachelijk om eerder.
Het verschil is dat jij het serieus meent, ik niet. Maar ga vooral zo door met lekker stoken, heb je straks weer vakantie.
Ik kan je wel vertellen dat er bij mij iig geen pan bami op het fornuis zal blijven staan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze man woont stiekem in Roffa
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Helleu.
Gezellig onderonsje weer met de heren zie ik?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Allereerst hebben wij wel geknikkerd, maar je verlies verdrong je al sinds groep 4 van de basisschool.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:48 schreef aeque het volgende:
[..]
2 dingen.
Ik heb niet met je geknikkerd.
Neem niet alles zo serieus.
Daarbij een antwoord mag altijd. Is wel zo netjes ende beschaafd.Lach met een schone bips![]()
We gingen allemaal lief doen toch ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij het serieus meent, ik niet. Maar ga vooral zo door met lekker stoken, heb je straks weer vakantie.♡♡♡♡![]()
Heb je ook in het afvoerputje geknikkerd ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Allereerst hebben wij wel geknikkerd, maar je verlies verdrong je al sinds groep 4 van de basisschool.
Daarbij een antwoord mag altijd. Is wel zo netjes ende beschaafd.
#dtv
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ow, ik was verkeerd net.
Foutje.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jij bent een skatjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We gingen allemaal lief doen toch ?
Lach met een schone bips![]()
Mocht je willen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Allereerst hebben wij wel geknikkerd, maar je verlies verdrong je al sinds groep 4 van de basisschool.
Daarbij een antwoord mag altijd. Is wel zo netjes ende beschaafd.
Heb je nog wat popcorn?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:50 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Gezellig onderonsje weer met de heren zie ik?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lage opmerking inclusief die like.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij het serieus meent, ik niet. Maar ga vooral zo door met lekker stoken, heb je straks weer vakantie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hm, iets anders ook oke?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat maakt mijn parkiet zelf wel uit.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Jouw handen waren het putje op ons schoolplein, je mocht meespelen uit medeleven. Nu niet zo stoer doen.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lage opmerking inclusief die like.
wel virtueel![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lang geleden welquote:
Mijn hamster vindt mij liefquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat maakt mijn parkiet zelf wel uit.
Dus jouw parkiet is t er vast wel mee eens
♡♡♡♡![]()
We vinden nu iedereen lief, ook jouw hamsterquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijn hamster vindt mij lief
Dus jouw parkiet is t er vast wel mee eens
Iddquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lage opmerking inclusief die like.
Laten we maar weer aardig doen allemaal♡♡♡♡![]()
Gisteren wel mooie film in de bioscoop gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welke?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisteren wel mooie film in de bioscoop gezien.♡♡♡♡![]()
Uhm ja?quote:ik heb wel pepperspray bij me
Moet lachen gekke flabbusquote:quote:mijn favo ras
Tevens:
@KillemWieft![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Killem is je favo ras?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhm ja?ik heb wel pepperspray bij me
[..]
Moet lachen gekke flabbus
[..]mijn favo ras
@:killemwieft![]()
Deadpool en Wolverine.quote:
De eerste x-men kwam uit toen ik 12 was mooi stukje jeugdsentiment.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zie ik niet staan hoor.quote:
Jij ook in mijn quote van jouw bericht.quote:
Huig kietelen met een wolf ?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lekker happen toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
gewoon genegeerdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij ook in mijn quote van jouw bericht.
Ja he?quote:
Ach, ik werd ergens van beschuldigd.
Dan mn naam ook maar 'waar' maken![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja he?
Ben jij van de omgekeerde ananas?quote:
Helaas heb ik geen ruilmateriaal
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Oh hmm, sommige mensen beschuldigen me ervan de meest oversekste user te zijn. Zal ik....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja he?
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben jij van de omgekeerde ananas?
Helaas heb ik geen ruilmateriaal
Je begint net nog over swinging/wife-swapping. Dus ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh hmm, sommige mensen beschuldigen me ervan de meest oversekste user te zijn. Zal ik....
Het is hoe het is, ik kan wel met zonder levenquote:
Ben je ook....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh hmm, sommige mensen beschuldigen me ervan de meest oversekste user te zijn. Zal ik....Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben jij van de omgekeerde ananas?
Helaas heb ik geen ruilmateriaal![]()
![]()
![]()
Nope daar doe ik niet aanSmile, it's free therapy.![]()
Het was meer dat ik niet had gedacht dat jij dat zou kennen. Want je zegt onschuldig te zijn. Maar ik had beter moeten weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is hoe het is, ik kan wel met zonder leven
Ja, moet toch mn naam waar makenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Je begint net nog over swinging/wife-swapping. Dus ja.
ben jij nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh hmm, sommige mensen beschuldigen me ervan de meest oversekste user te zijn. Zal ik....
Dat blijkt ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, moet toch mn naam waar maken
Gast die kent zelfs de "rusty trombone" nog spelend als the phantom of the opera.....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was meer dat ik niet had gedacht dat jij dat zou kennen. Want je zegt onschuldig te zijn. Maar ik had beter moeten weten.
Was wel nice tho...
quote:quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waarom ken jij het?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was meer dat ik niet had gedacht dat jij dat zou kennen. Want je zegt onschuldig te zijn. Maar ik had beter moeten weten.
Jij zegt al 8 jaar in celibaat te leven.
Maar was toen zo'n "nieuwsbericht" dat een vrouw met een ananasbikini steeds rare voorstellen kreeg toen ze met haar vriend op vakantie was
Ik leef mijn hele leven al op internet. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom ken jij het?
Maar was toen zo'n "nieuwsbericht" dat een vrouw met een ananasbikini steeds rare voorstellen kreeg toen ze met haar vriend op vakantie was
Ik ben al lang blij dat er geen pozza op die ananas bikini lagquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom ken jij het?
is nie waar!quote:
het is maar goed dat er geen domme fok verkiezingen zijnSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat er geen pozza op die ananas bikini lag![]()
En ik heb veel tijd doorgebracht in groepen met veel mannen, die het leuk vonden om rare dingen te beschrijven en te kijken hoe je erop reageert.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik leef mijn hele leven al op internet. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Nou wie dan he he he, zeg dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is nie waar!
het is maar goed dat er geen domme fok verkiezingen zijn
Eensch! Ik kom nergens meer voor in aanmerkingquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is nie waar!
het is maar goed dat er geen domme fok verkiezingen zijnLach met een schone bips![]()
Geeft toch weer een andere betekenis aan mensen die hier een hardnekkige voorkeur hebben voor pizza met.... ananasquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom ken jij het?
Maar was toen zo'n "nieuwsbericht" dat een vrouw met een ananasbikini steeds rare voorstellen kreeg toen ze met haar vriend op vakantie was![]()
nee krijg ik weerquote:geen zin in
niet alles hoeft uitgesproken te worden
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik heb veel tijd doorgebracht in groepen met veel mannen, die het leuk vonden om rare dingen te beschrijven en te kijken hoe je erop reageert.
Dm maar dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee krijg ik weergeen zin in
niet alles hoeft uitgesproken te worden
Moet ook andersomquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat er geen pozza op die ananas bikini lag♡♡♡♡![]()
Ik zag gelijk zo'n bikini voor mequote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat er geen pozza op die ananas bikini lag
Zou je dit plaatje offline willen halen? Ik was daar een deel van. Ik stond achter de camera maar toch....quote:Lach met een schone bips![]()
Grappigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Geeft toch weer een andere betekenis aan mensen die hier een hardnekkige voorkeur hebben voor pizza met.... ananas
♡♡♡♡![]()
Ja das wel kut, ik dm haar de moeder voor een date..... nooit een antwoord.. Al 4 jaar niet.quote:
Je moet ook haar dmen. Niet d'r moeder.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja das wel kut, ik dm haar de moeder voor een date..... nooit een antwoord.. Al 4 jaar niet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja das wel kut, ik dm haar de moeder voor een date..... nooit een antwoord.. Al 4 jaar niet.![]()
toen was dit account er nog niet eens
Die forward ook niks.....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet ook haar dmen. Niet d'r moeder.Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet ook haar dmen. Niet d'r moeder.
Broekiequote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet ook haar dmen. Niet d'r moeder.daar is niet veel meer van over
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die forward ook niks.....![]()
Die van mij volgens mij wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]daar is niet veel meer van over
![]()
![]()
Ruilen?
Ik dramatiseer, nooit Goede Tijden Slechte Tijden gezien.. 1 jaar voelt als een leven lang. Elke dag weer onderweg naar morgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
nope die van jou hoef ik volgens mij nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Die van mij volgens mij wel.Ruilen?
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik dramatiseer, nooit Goede Tijden Slechte Tijden gezien.. 1 jaar voelt als een leven lang. Elke dag weer onderweg naar morgen.![]()
dat die serie nog bestaat ook
Echt?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dat die serie nog bestaat ook
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja we weten dat je een zwijn bent![]()
Nou ja zeg
Speklap? Is hij het?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja we weten dat je een zwijn bent
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cobra kai 🐍They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kun je als mod zien wie elkaars kloon zijn?quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope die is al lang opgegetenlekker hapje was dat wel
Dit gaat mij een ban opleveren, maar voor jou heb ik het er voor over. We hebben Speklap tijdens de MOD en FA meeting toen ik nog blauw was op de BBQ gegooid. Hij was al wel wat oud en had tijd nodig maar met knoflooksaus smaakte hij verder prima. Er is niks van hem over.quote:
Sorry @MizzezAmy
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit gaat mij een ban opleveren, maar voor jou heb ik het er voor over. We hebben Speklap tijdens de MOD en FA meeting toen ik nog blauw was op de BBQ gegooid. Hij was al wel wat oud en had tijd nodig maar met knoflooksaus smaakte hij verder prima. Er is niks van hem over.
Sorry @:MizzezAmy![]()
[..]
Dit gaat mij een ban opleveren, maar voor jou heb ik het er voor over. We hebben Speklap tijdens de MOD en FA meeting toen ik nog blauw was op de BBQ gegooid. Hij was al wel wat oud en had tijd nodig maar met knoflooksaus smaakte hij verder prima. Er is niks van hem over.
Sorry @:MizzezAmy
Pekslap was een held! Die gooi je niet zomaar op de bbq!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekkerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sorry @:MizzezAmyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik mocht er ook niet over praten, maar jullie voelen meer aan als mijn vrienden nu. Vond dat ik het moest vertellen. En ben er niet trots opquote:
nu zie ik zo'n faceslap met een speklap voor mequote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pekslap was een held! Die gooi je niet zomaar op de bbq!Uw ADH vitamine Worst
Nou als je zo met je vrienden om gaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik mocht er ook niet over praten, maar jullie voelen meer aan als mijn vrienden nu. Vond dat ik het moest vertellen. En ben er niet trots op
TTR gezet, kan niet dit hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker man.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu zie ik zo'n faceslap met een speklap voor me
Dat was anders toen, andere vrienden en in het circeltje zitten. Je weet wel... Dan doe je toch mee. Ben altijd al een meeloper geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou als je zo met je vrienden om gaat.Lach met een schone bips![]()
Peer pressure is a cunt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat was anders toen, andere vrienden en in het circeltje zitten. Je weet wel... Dan doe je toch mee. Ben altijd al een meeloper geweest."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Denk ook terecht. Ik neem alle blaam op me al heb ik hem niet geslacht.quote:Lach met een schone bips![]()
[..]
Is zelfs zn zwoerdje opgegeten?
Naja, hoop dat jullie ervan genoten hebben
Alleen zijn tanden waren over........quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is zelfs zn zwoerdje opgegeten?
Naja, hoop dat jullie ervan genoten hebbenLach met een schone bips![]()
Several guys stand in a circle around a biscuit (possibly a wheat digestive). They all begin to jerk off, ejactulating onto the biscuit. The last person to cum, consequently, has to eat the soggy biscuit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat was anders toen, andere vrienden en in het circeltje zitten. Je weet wel... Dan doe je toch mee. Ben altijd al een meeloper geweest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Speklap en Justin waren echt een geweldig dynamisch duo.![]()
Precies wat DTS nodig had om weer eens lekker op gang te komen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Precies wat DTS nodig had om weer eens lekker op gang te komen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ergens wat flauw.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Precies wat DTS nodig had om weer eens lekker op gang te komen.
Maar goed.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Beetje zout toevoegen.quote:
Als je speklap flauw is zou ik er wat peper/zout op doen.quote:
Jasonquote:
R.I.P DTS.![]()
In december hebben we weer een vrijdag de 13e
Neeheeeee, ben vanavond lief zoals altijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je nu ongezouten de waarheid zeggen?Lach met een schone bips![]()
Jaaah ik vind jou altijd liefquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neeheeeee, ben vanavond lief zoals altijd.![]()
In september ook?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In december hebben we weer een vrijdag de 13eOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh ja, ff gemistquote:
Dit jaar wel uitzonderlijk weinig. Dat is waar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ben ooit many moons ago geboren op een Zaterdag de 13e... 9 maanden ervoor stond Abba met "the winner takes it all" op 1 in de top 40..quote:
Snap nog steeds niet wat dat zaad van mijn vader dacht dat ik won.Lach met een schone bips![]()
Ik heb deze week de helft van Batman Forever gekeken. Manmanman. Op dat soort momenten ben je blij dat je geen stevig touw in huis in hebt hoor.
Echt niet om aan te gluren.
ik ben geboren op een Goede Vrijdag
hoezo ben je nieuw?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wie ben jij nou weer MARIO![]()
Kijken lekker weg.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spiderman isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb deze week de helft van Batman Forever gekeken. Manmanman. Op dat soort momenten ben je blij dat je geen stevig touw in huis in hebt hoor.
Echt niet om aan te gluren.Batman is
Zijn er überhaupt Batman-films die het kijken waar zijn? Want dit was echt een belediging voor de franchise vond ik.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt Batman-films die het kijken waar zijn? Want dit was echt een belediging voor de franchise vond ik.
Die daarna is nog ergerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Echt niet om aan te gluren.![]()
Batman & Robin met George Clooney Batman.
Gelukkig waren daarna Blade x-men en spider-man een succes anders was het toen al afgelopen geweest met superhero movies.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt Batman-films die het kijken waar zijn? Want dit was echt een belediging voor de franchise vond ik.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt Batman-films die het kijken waar zijn? Want dit was echt een belediging voor de franchise vond ik.
R.I.P DTS.![]()
Een keer kijken danquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Godver, dan ga ik slapen.
The joker was alleen leuk vanwege Margot Robbie laterquote:
ik vind het een lekkere trackquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
The joker was alleen leuk vanwege Margot Robbie laterUw ADH vitamine Worst
Ik heb dat gevoel bij Margot Robbie..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind het een lekkere trackLach met een schone bips![]()
Dat is die metquote:
R.I.P DTS.![]()
In de film met Margot Robbie was de Joker een andere acteur.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
The joker was alleen leuk vanwege Margot Robbie laterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das toch die dude van Bareback mountain?
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben niet van de blanke dames, maar mogen uitzonderingen?
Duh, dat snapte ik ook. Wilde alleen de focus op Margot leggenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de film met Margot Robbie was de Joker een andere acteur.
Ik ga even de focus op m'n bed leggen.![]()
Brokebackquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das toch die dude van Bareback mountain?![]()
Slekker lapen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga even de focus op m'n bed leggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ze weet te shinnen als Harley in twee hele slechte en 1 hele matige film dat is wel knap.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Duh, dat snapte ik ook. Wilde alleen de focus op Margot leggenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wilde je niet wegjagen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow... soms.....
Ja beter ik ga echt slapen nu.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat is acteerwerk als een pro!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze weet te shinnen als Harley in twee hele slechte en 1 hele matige film dat is wel knap.![]()
Ik heb dat ooit 1x eerder gezien dat iemand een film zo kon dragen dat was Asa Akira.Lach met een schone bips![]()
Ik ookquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel bij Margot Robbie..
Maar dat moge duidelijk zijn
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook
Maar dat moge duidelijk zijn
Ah ja, dat was waarom ik minder persoonlijke dingen moet delen, mensen blijven daar grapjes over makenquote:
Haar "the hot ones" video als ik de naam goed herinner was ook tof. Ze is gewoon wie ze is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook
Maar dat moge duidelijk zijnLach met een schone bips![]()
MehThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat was waarom ik minder persoonlijke dingen moet delen, mensen blijven daar grapjes over maken![]()
ja maar dat heb je ook vandaag pas gedeeld![]()
Met Jenna Ortega was beter. Althans voordat ze hem snel ge-edit hadden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haar "the hot ones" video als ik de naam goed herinner was ook tof. Ze is gewoon wie ze is.
En die voorbind voor mij vergeet iedereenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat was waarom ik minder persoonlijke dingen moet delen, mensen blijven daar grapjes over maken
Geloof ik zal de originele, die vrat toch alles op?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Met Jenna Ortega was beter. Althans voordat ze hem snel ge-edit hadden.Lach met een schone bips![]()
RaffaeloThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, vooruit, voordeel van de twijfel. Over een week weet niemand het meerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ja maar dat heb je ook vandaag pas gedeeld![]()
Tot ik met pasen een leuke foto deel
Trustenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu echt snurken, 2u al en 8u wekker weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu echt snurken, 2u al en 8u wekker weer.![]()
![]()
Nee een nogal ferme nipslip.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloof ik zal de originele, die vrat toch alles op?
Neenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Iedereen slapen?
Alle puntjes voor mij!
Nope, nog niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Iedereen slapen?
Alle puntjes voor mij!
Maar duurt niet lang meer
Hey ik zat toevallig de video te kijken net nadat hij uitkwam.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weer
+1 op de scorelijst
Uhuh, maakt me niets uit. Nipslip is +1 op de scorelijst voor meest oversekste dts-erquote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Hey ik zat toevallig de video te kijken net nadat hij uitkwam.
Over jou dromen kan ik ook zo hoor.quote:
Ik droomde vannacht dat ik een ban kreeg. Omdat ik met een grapje had gereageerd op een mod
Lekker blijven dromen danquote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Over jou dromen kan ik ook zo hoor.
Gezien de laaste notes die ik heb gehad zie ik dit zo gebeuren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik een ban kreeg. Omdat ik met een grapje had gereageerd op een mod
X-menThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn dromen kapot gemaakt in 1 zin.
Ik denkndat ik geen notes heb. Maar alweer vergeten waar ik dit kan zienquote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezien de laaste notes die ik heb gehad zie ik dit zo gebeuren.
https://www.fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denkndat ik geen notes heb. Maar alweer vergeten waar ik dit kan zienProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
https://www.fok.nl/shop/quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denkndat ik geen notes heb. Maar alweer vergeten waar ik dit kan zienOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
0quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php![]()
![]()
![]()
Ook geen pono![]()
![]()
Ah dus meest schijnheilige user.quote:![]()
Brrquote:
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat ik niet zo opval, beetje muurbloempjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nul notes? Hoe is dat mogelijk?
Beetje die blauwe in je bed uitnodigen zeker. Ik zie al hoe de vork in de steel zit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zo opval, beetje muurbloempje![]()
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: