Brokebackquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das toch die dude van Bareback mountain?
Slekker lapen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga even de focus op m'n bed leggen.![]()
Ze weet te shinnen als Harley in twee hele slechte en 1 hele matige film dat is wel knap.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Duh, dat snapte ik ook. Wilde alleen de focus op Margot leggen
Ik wilde je niet wegjagen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow... soms.....
Ja beter ik ga echt slapen nu.
Dat is acteerwerk als een pro!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze weet te shinnen als Harley in twee hele slechte en 1 hele matige film dat is wel knap.
Ik ookquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel bij Margot Robbie..
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook
Maar dat moge duidelijk zijn
Ah ja, dat was waarom ik minder persoonlijke dingen moet delen, mensen blijven daar grapjes over makenquote:
Haar "the hot ones" video als ik de naam goed herinner was ook tof. Ze is gewoon wie ze is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook
Maar dat moge duidelijk zijn
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat was waarom ik minder persoonlijke dingen moet delen, mensen blijven daar grapjes over maken
Met Jenna Ortega was beter. Althans voordat ze hem snel ge-edit hadden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haar "the hot ones" video als ik de naam goed herinner was ook tof. Ze is gewoon wie ze is.
En die voorbind voor mij vergeet iedereenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat was waarom ik minder persoonlijke dingen moet delen, mensen blijven daar grapjes over maken
Geloof ik zal de originele, die vrat toch alles op?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Met Jenna Ortega was beter. Althans voordat ze hem snel ge-edit hadden.
Ja, vooruit, voordeel van de twijfel. Over een week weet niemand het meerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ja maar dat heb je ook vandaag pas gedeeld![]()
Trustenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu echt snurken, 2u al en 8u wekker weer.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu echt snurken, 2u al en 8u wekker weer.
Nee een nogal ferme nipslip.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloof ik zal de originele, die vrat toch alles op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |