quote:
quote:
Waarom ken jij het?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was meer dat ik niet had gedacht dat jij dat zou kennen. Want je zegt onschuldig te zijn. Maar ik had beter moeten weten.
Ik leef mijn hele leven al op internet. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom ken jij het?
Jij zegt al 8 jaar in celibaat te leven.
Maar was toen zo'n "nieuwsbericht" dat een vrouw met een ananasbikini steeds rare voorstellen kreeg toen ze met haar vriend op vakantie was
Ik ben al lang blij dat er geen pozza op die ananas bikini lagquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom ken jij het?
Maar was toen zo'n "nieuwsbericht" dat een vrouw met een ananasbikini steeds rare voorstellen kreeg toen ze met haar vriend op vakantie was
is nie waar!quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat er geen pozza op die ananas bikini lag
En ik heb veel tijd doorgebracht in groepen met veel mannen, die het leuk vonden om rare dingen te beschrijven en te kijken hoe je erop reageert.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik leef mijn hele leven al op internet. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien.
Nou wie dan he he he, zeg dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is nie waar!
het is maar goed dat er geen domme fok verkiezingen zijn
Eensch! Ik kom nergens meer voor in aanmerkingquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is nie waar!
het is maar goed dat er geen domme fok verkiezingen zijn
Geeft toch weer een andere betekenis aan mensen die hier een hardnekkige voorkeur hebben voor pizza met.... ananasquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom ken jij het?
nee krijg ik weerquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik heb veel tijd doorgebracht in groepen met veel mannen, die het leuk vonden om rare dingen te beschrijven en te kijken hoe je erop reageert.
Dm maar dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee krijg ik weergeen zin in
niet alles hoeft uitgesproken te worden
Moet ook andersomquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zag gelijk zo'n bikini voor mequote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou je dit plaatje offline willen halen? Ik was daar een deel van. Ik stond achter de camera maar toch....quote:
Grappigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Geeft toch weer een andere betekenis aan mensen die hier een hardnekkige voorkeur hebben voor pizza met.... ananas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |