Mijn hamster vindt mij liefquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat maakt mijn parkiet zelf wel uit.
We vinden nu iedereen lief, ook jouw hamsterquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijn hamster vindt mij lief
Dus jouw parkiet is t er vast wel mee eens
Iddquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lage opmerking inclusief die like.
Welke?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisteren wel mooie film in de bioscoop gezien.
Uhm ja?quote:
Moet lachen gekke flabbusquote:
quote:
Killem is je favo ras?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhm ja?ik heb wel pepperspray bij me
[..]
Moet lachen gekke flabbus
[..]mijn favo ras
@:killemwieft![]()
Deadpool en Wolverine.quote:
Zie ik niet staan hoor.quote:
Jij ook in mijn quote van jouw bericht.quote:
Huig kietelen met een wolf ?quote:
Lekker happen toch.quote:
gewoon genegeerdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij ook in mijn quote van jouw bericht.
Ja he?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja he?
Ach, ik werd ergens van beschuldigd.
Dan mn naam ook maar 'waar' maken![]()
Ben jij van de omgekeerde ananas?quote:
Oh hmm, sommige mensen beschuldigen me ervan de meest oversekste user te zijn. Zal ik....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja he?
Ach, ik werd ergens van beschuldigd.
Dan mn naam ook maar 'waar' maken![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben jij van de omgekeerde ananas?
Helaas heb ik geen ruilmateriaal
Je begint net nog over swinging/wife-swapping. Dus ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh hmm, sommige mensen beschuldigen me ervan de meest oversekste user te zijn. Zal ik....
Het is hoe het is, ik kan wel met zonder levenquote:
Ben je ook....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh hmm, sommige mensen beschuldigen me ervan de meest oversekste user te zijn. Zal ik....
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben jij van de omgekeerde ananas?
Helaas heb ik geen ruilmateriaal
Het was meer dat ik niet had gedacht dat jij dat zou kennen. Want je zegt onschuldig te zijn. Maar ik had beter moeten weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is hoe het is, ik kan wel met zonder leven
Ja, moet toch mn naam waar makenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Je begint net nog over swinging/wife-swapping. Dus ja.
ben jij nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat blijkt ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, moet toch mn naam waar maken
Gast die kent zelfs de "rusty trombone" nog spelend als the phantom of the opera.....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was meer dat ik niet had gedacht dat jij dat zou kennen. Want je zegt onschuldig te zijn. Maar ik had beter moeten weten.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |